REFERENT W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ALIMENTACYJNYCH Chełm oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Stanowisko: REFERENT W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ALIMENTACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, zasiłki dla opiekuna, jednorazowe świadczenia "Za życiem" i świadczenia z funduszu alimentacyjnego.2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna oraz jednorazowego świadczenia "Za życiem" na podstawie analizy przedłożonych wniosków oraz dołączonych dokumentów.3. Ustalanie uprawnień do opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe oraz zdrowotne dla osób pobierających świadczenia opiekuńcze i zasiłek dla opiekuna.4. Obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń SYGNITY.5.Uzyskanie danych określonych ustawami od organów podatkowych, organów emerytalno- rentowych, rejestrów publicznych, w tym rejestru PESEL oraz systemu informacji oświatowej i Centralnego Wykazu Ubezpieczonych drogą elektroniczną lub pisemną.6.Przygotowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.7. Sporządzanie pism ( do ZUS, Bank) w sprawie zwrotu świadczeń rodzinnych.8. Przygotowanie zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.9. Przekazywanie ostatecznych decyzji dotyczących nieuiszczonych należności tytułu nienależnie pobranych świadczeń.10.Przekazywanie organowi prowadzącemu postępowanie egzekucyjne alimentów, decyzji przyznającej świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz wniosku o przyłączenie się lub wszczęcie egzekucji należności dłużnika.11.Przekazywanie dłużnikom alimentacyjnym oraz organom właściwym dłużnika: a) informacji o przyznaniu osobie uprawnionej świadczenia z funduszu alimentacyjnego, b) informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.12.Występowanie do organu właściwego dłużnika z wnioskiem o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego. 13. Prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych zgodnie z przepisami ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.14.Prowadzenie postępowania w sprawie uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych. 15. Informowanie organów ścigania (Prokuratura lub Policja) o przyznaniu świadczeń w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów.16.Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, zasiłki dla opiekuna, jednorazowe świadczenia "Za życiem" i świadczenia z funduszu alimentacyjnego.2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna oraz jednorazowego świadczenia "Za życiem" na podstawie analizy przedłożonych wniosków oraz dołączonych dokumentów.3. Ustalanie uprawnień do opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe oraz zdrowotne dla osób pobierających świadczenia opiekuńcze i zasiłek dla opiekuna.4. Obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń SYGNITY.5.Uzyskanie danych określonych ustawami od organów podatkowych, organów emerytalno- rentowych, rejestrów publicznych, w tym rejestru PESEL oraz systemu informacji oświatowej i Centralnego Wykazu Ubezpieczonych drogą elektroniczną lub pisemną.6.Przygotowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.7. Sporządzanie pism ( do ZUS, Bank) w sprawie zwrotu świadczeń rodzinnych.8. Przygotowanie zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.9. Przekazywanie ostatecznych decyzji dotyczących nieuiszczonych należności tytułu nienależnie pobranych świadczeń.10.Przekazywanie organowi prowadzącemu postępowanie egzekucyjne alimentów, decyzji przyznającej świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz wniosku o przyłączenie się lub wszczęcie egzekucji należności dłużnika.11.Przekazywanie dłużnikom alimentacyjnym oraz organom właściwym dłużnika: a) informacji o przyznaniu osobie uprawnionej świadczenia z funduszu alimentacyjnego, b) informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.12.Występowanie do organu właściwego dłużnika z wnioskiem o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego. 13. Prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych zgodnie z przepisami ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.14.Prowadzenie postępowania w sprawie uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych. 15. Informowanie organów ścigania (Prokuratura lub Policja) o przyznaniu świadczeń w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów.16.Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ALIMENTACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office i Open Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe mile widziane na stanowisku administracyjnym.Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie działania Ośrodka, a w szczególności: ustaw o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym o samorządzie powiatowym, o pomocy społecznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o świadczeniach rodzinnych, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" i o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.Termin składania dokumentów: do 15.02.2019 r. Chełm dnia . ..Imię i nazwiskoadres zamieszkaniaPesel ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROCESEM REKRUTACJI PRACOWNIKAWyrażam świadomie zgodę zgodnie z Art. 6 oraz Art. 9 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016) na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji i zatrudnienia na stanowisko referenta w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnychzgodnie z ofertą ogłoszoną w dniu 05.02.2019 roku.przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie ul. Kolejowa 8, 22-100 ChełmJednocześnie oświadczam, że zostałam/ em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Podanie danych w związku z oferta było świadome i dobrowolne. (Data i czytelny podpis osoby udzielającej zgody)Klauzula informacyjna dla osoby rekrutowanej do pracy w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie Zgodnie z art.13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016) informujemy, że 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie z siedziba przy ul. Kolejowej 8, 22 100 Chełm jest:Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.2. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Ośrodku to:22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8, pok. 22, tel. 82 565 82 59adres e-mail: iodo-kk (at) mopr.chelm.pl3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań na podstawie Art. 6 lub Art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 oraz aktów prawnych szczególnych na podstawie, których działają poszczególne komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i umowy powierzenia przetwarzania danych.5. Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa.6. Każda zainteresowana osoba posiada prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r RODO.8. Dane osobowe Pani/Pana w prawnie uzasadnionych przypadkach będą przekazane do państw UE i państw trzecich po spełnieniu wymogów odpowiednich zabezpieczeń przekazanych danych osobowych Art. 46.9. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.10. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami ustawowymi jest obligatoryjne w pozostałych przypadkach jest dobrowolne lecz może skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia złożonego wniosku. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie: https://moprchelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-nr-3-2019-na-wolne-stanowisko-urzednicze-6-stanowisk-referenta-w-dziale-swiadczen-rodzinnych-i-alimentacyjnych-w-miejskim-osrodku-pomocy-rodzinie-w-chelmie.html
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w zakresie tematycznym związanym ze stanowiskiem, na które jest prowadzony nabór (kursy, szkolenia),f) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z podanym niżej wzorem,i) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,j) kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat takie posiada),k) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,l) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;ł) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m) aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2019
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrole podatkowe w terenie,wydawanie decyzji podatkowych,egzekucja należności,rozliczanie sołtysów
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce - 2016-08-18 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych, w tym w zastępstwie w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0202/17-00 Nawigacja w Przyszłość lekcje z klimatem w SPN w Czołpinie. Prowadzenie w zastępstwie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i obsługą zwiedzających w Muzeum SPN w Czołpinie. Przygotowanie i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność edukacyjną i wydawniczą Parku. Rozwój oferty edukacyjnej SPN, tj: programów edukacyjnych SPN, scenariuszy zajęć dydaktycznych, fotobazy, prezentacji multimedialnych, wydawnictw edukacyjnych, strony internetowej SPN, pomocy dydaktycznych, terenowej infrastruktury edukacyjnej. Umowa na 24 miesiące, w tym 3 miesięczny okres próbny; 7.30- 15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-01-10 - Czołpino (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie w transporcie międzynarodowym, prawo jazdy kat CE, kurs na przewóz rzeczy. Zakres obowiązków: transport międzynarodowy -zjazd raz na tydzień.
MAREK NALEWAJKO PHU REMZUL - 2018-02-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Kontrola przydatności produktów do spożycia, praca w biurze jak i na hali marketu. Prowadzenie porównań cenowych, bezkonfliktowa i przyjazna współpraca oraz obsługa klientów. Praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowywanie towaru, układanie na półkach.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-08 - Myślenice (małopolskie)
fakturowanie, monitorowanie należności kontrahentów,kontrolowanie i potwierdzanie zamówień;
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Kunów (świętokrzyskie)
Obsługa klienta zagranicznego (j. niemiecki): telefoniczna, mailowa, social media, realizacja zamówień.
Creata Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Głuchołazy (opolskie)
obsługa komputerowego programu bilingowego, głównie w zakresie wymian wodomierzy, rozliczeń i wystawiania faktur za świadczone przez przedsiębiorstwo usługi, udzielanie informacji i obsługa klientów w ww. zakresie, budowanie pozytywnego wizerunku spółki i dobrych relacji z klientami. Praca w zastępstwie od 6 maja 2019 r. do 20 lutego 2020 r.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa administracyjna biura, prowadzenie rozliczeń w programie Office, prowadzenie korespondencjielektronicznej i tradycyjnej, kompletowanie dokumentacji biura.
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-15 - Gdynia (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie rozliczeń finansowych m. in. z inwestorami i podwykonawcami. Przygotowanie analiz finansowych dotyczących planowanej i bieżącej produkcji. Współpraca z biurem brokerskim. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych działu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych,komptetowanie dokumentacji oraz korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Młoszowa (małopolskie)
-Prace biurowe,-Obsługa klienta,-Obsługa sekretariatu,-Kontakt telefoniczny 58-531-10-09
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNA W TCZEWIE - 2019-02-20 - Tczew (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Żarów (dolnośląskie)
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa - zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych m. in.: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz Urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pawłowice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-02-18 - Polkowice (dolnośląskie)
wykonywanie czynności biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu rozliczeniowego,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz.5-13 lub 7-15 lub 9-17.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-10-21 - Węgry (opolskie)
- udzielanie informacji na temat zasad przyznawania świadczeń wychowawczych oraz rodzinnych,- kompletowanie dokumentów, rozpatrywanie wniosków wydawanie decyzji, przygotowywanie list wypłat świadczeń, sporządzanie sprawozdań z wykonanych prac,- obsługa petenta, praca na programach obowiązujących w dziale
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce - 2016-09-01 - Długołęka (dolnośląskie)
praca w restauracji przy obsłudze gości
USŁUGI ELEKTRYCZNO-GASTRONOMICZNO-NOCLEGOWE Krzysztof Jamrozy - 2018-12-27 - Grajewo (podlaskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wołczyn (opolskie)
realizacja zadań z zakresu swiadczeń wychowawczych, rodzinnych
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie wyższedoświadczenie w zawodzie referenta ds. księgowości lub księgowego1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2500 zł brutto
DLH Global Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 SAMODZIELNEGO KOŁA TERENOWEGO NR 156 SPOŁECZNEGO TOWARZYSTWA OŚWIATOWEGO - 2018-09-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Opracowywanie dokumentacji technologiczno-konstrukcyjnej (program Solid Edge). Opracowywanie procesu produkcyjnego z przygotowywaniem materiałowym produkcji. Udział we wdrażaniu nowych projektów z elementami zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości i standardów obowiązujących w firmie. Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu.
Góźdź Jan Eureka Grupa Inżynieria Spożywcza. Doradztwo i Projektowanie - 2018-07-26 - Lublin (lubelskie)
Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych, obsługa skryptów VBfA, diagnozowanie i budowa infrastruktury sieciowej, diagnozowanie, konserwacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego, konfiguorwanie przełączników sieciowych.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2016-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Zakład Budowlany JUR - BUD Jerzy Mikulski - 2016-11-02 - Pleszew (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- nauka prowadzenia kampanii adwords,- nauka optymalizacji stron www,- nauka tworzenia zaplecza pozycjonerskiego.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Garbów Drugi (lubelskie)