REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Koszelew oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w powiecie płockim. Udział w pracach komisji przetargowej. Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.). Sporządzanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych. Wykonywanie planu zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury związanej z udzielaniem Zamówień Publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w powiecie płockim. Sporządzanie rejestru zmówień publicznych.

Data publikacji: 2019-12-30

Lokalizacja: Koszelew (mazowieckie)

Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-530 Koszelew 2, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w powiecie płockim. Udział w pracach komisji przetargowej. Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.). Sporządzanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych. Wykonywanie planu zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury związanej z udzielaniem Zamówień Publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w powiecie płockim. Sporządzanie rejestru zmówień publicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszelew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gąbin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: administracja, ekonomia, marketing i zarządzanie

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja, ekonomia, marketing i zarządzanie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a)obywatelstwo polskieb)wykształcenie co najmniej średnie o kierunku administracja, ekonomia, marketing i zarządzanie,c)minimalny 2-. letni staż pracy w administracji,d)pełna zdolność do wykonywania czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,e)brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,f)nieposzlakowana opinia,g)biegła znajomość komputeraWymagania dodatkowe:a)Wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia, marketing i zarządzanie,b)zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,c)ukończone kursy/szkolenia z zakresu zamówień publicznych, ukończone studia podyplomowe z administracji lub zamówień publicznych, znajomość ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie - umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych,znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych,d) znajomość stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,e) umiejętność pracy w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-530 Koszelew 2, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)list motywacyjny własnoręcznie podpisany,b)życiorys (CV),c)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia,d)kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,f)pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,g)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawarły eh w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 07.01.2Q20r. do godziny 12 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie, Koszelew 2, 09-530 Gąbin z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. zamówień publicznych". Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się przy wejściu dó biura Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie.Złożonych dokumentów Dom Pomocy Społecznej nie zwraca. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od podania informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: płocki

Gmina pracodawcy: Gąbin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszelew

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
dom pomocy społecznejPomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 30.12.2019

Oferta pracy ważna do: 07.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83e949c444d37b7c690463547c970957

Podobne oferty pracy

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne, kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, bardzo dobra umiejętność obsługi MS Office, dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego (umiejętność interpretowania i stosowania). Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, współpraca z bankami, Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi instytucjami, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sprawozdawczość GUS, współpraca z innymi działami firmy. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy zamieścić nazwę stanowiska.
PASADOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Zwonowice (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów korespondencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania. (Staż dla osób pow. 30 r.ż.)
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

REFERENT DS. TURYSTYKI - od 1 850 PLN

obsługa klienta, tworzenie ofert turystycznych, opracowywanie cenników, obsługa sprzedaży internetowej; praca w Łodzi;
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 1 017,4 PLN

prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY W ARCHIWUM - 997,4 PLN

archiwizowanie dokumentow
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)

REFERENT DS REKLAMACJI - 2 100 - 2 500 PLN

Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w zakresie reklamacji , analizowanie oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu, prowadzenie wysyłki reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)

REFERENT W SEKCJI BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG I MOSTÓW - 997,4 PLN

Prowadzeniespraw związanych z zadrzewieniem (rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji).
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wejherowo (pomorskie)

TECHNIK DENTYSTYCZNY - od 2 250 PLN

wykonywanie protez elastycznych i koron tymczasowych
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Chrzanów (małopolskie)

SPRZĄTACZ/-KA - do 15 PLN

Sprzątanie budynku.
Wiroko Czesław Obarzanek - 2017-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. BUDOWNICTWA I ADMINISTRACJI - od 4 500 PLN

a)prowadzenie całości spraw remontowo-budowlanych oraz inwestycji w Nadleśnictwie Manowo, w tym przygotowywanie dokumentacji związanej z całokształtem procesów remontowych i inwestycyjnych,b)prowadzenie książki obiektów budowlanych, wykonywanie okresowych przeglądów stany technicznego obiektów, dróg,c) nadzór nad inwestycjami i remontami,d)udział w przygotowaniu postępowań przetargowych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane realizowane dla nadleśnictwae)nadzorowanie i egzekwowanie gwarancji od wykonawców remontów / inwestycji,f)sporządzanie planu nakładów, remontów i konserwacji oraz amortyzacji na dany rokg)pozyskiwanie i obsługa środków na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych i innych kosztowych spoza LPh) sprawozdawczość
Nadleśnictwo Manowo - 2020-01-17 - Manowo (zachodniopomorskie)

REFERENT W WYDZIALE GNGR - od 2 250 PLN

PROWADZENIE WSZYSTKICH SPRAW DOTYCZĄCYCH WSPÓŁPRACY Z SOŁTYSAMI I SOŁECTWAMI
URZĄD MIEJSKI W NOWOGARDZIE - 2019-07-22 - Nowogard (zachodniopomorskie)

REFERENT - STAŻ - 997,4 PLN

Staż w Krapkowicach. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,porządkowanie akt,pomoc przy obsłudze podatników,przyjmowanie i wydawanie druków,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Krapkowice (opolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13,7 PLN

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO: UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA POWIERZCHNI BUDYNKU I W JEGO OKOLICYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY, UMIEJĘTNOŚCI: MYCIE OKIEN DO WYSOKOŚCI 3,5 METRA, OBSŁUGA MASZYNY PIORĄCEJ TYPU PUZZI 100, WSKAZANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKUGODZINY PRACY 08:00-14:00 LUB 16:00-21:00OD 20 GODZIN TYGODNIOWOWYNAGRODZENIE 13,70 ZŁ BRUTTO ZA GODZINĘMIEJSCE PRACY NA TERENIE SZCZECINANA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE, PRACODAWCA WSKAŻE MIEJSCE SPOTKANIA
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)

REFERENT DS. RACHUNKÓW BANKOWYCH. - 997,4 PLN

Udzielanie klientom informacji dot. produktów bankowych, zakładanie i likwidacja rachunków bankowych, obsługa systemu finansowo księgowego w zakresie realizacji składanych przez klientów banku, segregowanie, archiwizacja dokumentacji bankowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)

REFERENT - od 1 112,5 PLN

Współpraca z CUW w Rawiczu w zakresie kadr i finansów, prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz budowlanych, dokumentacja związania z wynajmem sali sportowej, zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Rawicz (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Łapy (podlaskie)

MALARZ - od 4 000 PLN

szpachlowanie, malowanie, prace wykonczeniowe
Auto Naprawa Usługi Instalacyjno-Budowlane Grzegorz Machaj - 2018-06-19 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I MOSTÓW - od 2 000 PLN

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduję się na w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Publicznych na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl, wymagane dokumenty należy składać do dnia 29 lutego 2016r. do godz: 15:00 ( włącznie)
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2016-02-19 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Zabrze (śląskie)

REFERENT KSIEGOWY/PO STAŻU - od 2 600 PLN

prowadzenie rejestru uzupełniającego, dekretowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Opole Lubelskie (lubelskie)

REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ W REFERACIE IDENTYFIKACJI I WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI REJESTRACJI PODATNIKÓW - od 2 000 PLN

1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Przygotowywanie zaświadczeń dla osób o nie wnioskujących, uzupełnianie akt osobowych o bieżącą dokumentację, przygotowywanie odpowiedzi na pisma, kompletowanie dokumentów w sprawie ubiegania się o świadczenia rodzinne, wprowadzanie danych do systemów Sygnity.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Będzin (śląskie)

REFERENT W WYDZIALE FINANSOWO - BUDŻETOWYM - 997,4 PLN

Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzesko (małopolskie)

SPRZEDAWCA TRUSKAWEK - od 2 000 PLN

zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2017-06-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Sp.j. - 2016-07-07 - Legionowo (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - 1 017,4 PLN

Księgowanie dokumentow,
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat