PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM Tarnowskie Góry oferta pracy Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

blondynka na językach

Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM

Wynagrodzenie: 2 300 - 4 150 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl

Data publikacji: 2017-10-12

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 4 150 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 4 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv;

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: tarnogórski

Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 12.10.2017

Oferta pracy ważna do: 20.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA/MECHANIK - od 1 850 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Cieciorki (podlaskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4. Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8. Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12. Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13. Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14. Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Współudział w monitorowaniu polityki gospodarczej miasta;21. Redagowanie oraz aktualizacja strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-07 - Płock (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ FUNDUSZY - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia,f) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane; ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; wytycznych dot. aplikowaniao środki zewnętrzne, realizacji i rozliczania zadań.2) dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe: kierunek prawo, administracja lub ekonomia,b) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,c) znajomość obsługi urządzeń biurowych,d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,e) tworzenie i praca na bazach danych,f) terminowość, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,g) dyspozycyjność,h) prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy,i) komunikatywna znajomość języka czeskiegoII. Warunki pracy na stanowisku:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Miejskiegow Krzanowicach, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządówruchu, narzędzia pracy komputer i sprzęt biurowy, na stanowisku pracy występująobciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze,czynności wykonywane w pozycji siedzącej, praca jednozmianowa od poniedziałku dopiątku, wymiar czasu pracy - etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę na stanowisku nie wymaga szczególnych właściwości psychofizycznych, aniszczególnych wymagań zdrowotnych, wymaga dobrej komunikatywności, aktywności,umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu2018 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowaniaprawa zamówień publicznych;2) sprawdzanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia postępowaniao zamówienie publiczne;3) przygotowanie we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi specyfikacjiistotnych warunków zamówienia;4) organizowanie postępowań przetargowych;5) przygotowanie dokumentacji wynikającej z zastosowanego trybu udzieleniazamówienia;6) potwierdzanie pod względem merytorycznym faktury/rachunku odnośniezastosowania lub nie-procedur dotyczących zamówień publicznych;7) archiwizacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;8) rejestracja udzielonych zamówień publicznych oraz przedkładanie sprawozdańPrezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;9) zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i planów postępowań o udzieleniezamówień;10) prowadzenie postępowań w przypadku złożenia odwołania;11) pozyskiwanie informacji na temat aktualnych programów unijnych i krajowychoraz koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem funduszy pomocowych;12) prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i złożeniem wnioskuaplikacyjnego, jego realizacją i rozliczeniem;13) współpraca z referatem merytorycznym w realizacji oraz rozliczaniu zadańrealizowanych ze środków pomocowych;14) współpraca z referatem merytorycznym w sporządzaniu dla instytucji wdrażającejraportów z realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych;15) współpraca z organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnegow zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.Więcej informacji pod adresem: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/Article/get/id,17108.html
Urząd Miejski w Krzanowicach - 2018-02-09 - Krzanowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
SKAREM SPÓŁKA Z O. O. -STALOWA WOLA-Stalowa Wola - 2017-08-24 - Kietrz (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 1 050 PLN

reprezentowanie firmy na rynku wschodnim (Ukraina)
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)

ŚLUSARZ UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

kandydat obejmie stanowisko szefa utrzymania ruchu w zakładzie produkującym uchwyty tokarskie, wymagane uprawnienia dozorowe na suwnice i wózki widłowe
Fabryka Narzędzi PORĘBA Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Poręba (śląskie)

PODINSPEKTORW WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - 2 000 - 2 300 PLN

Zakres zadań:Realizacja najważniejszych zadań z zakresu:1) ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, a w szczególności czynności związane z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej,2) ustawy o usługach turystycznych w szczególności prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie oraz prowadzenie ewidencji pól biwakowych,3) spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych,4) udzielania pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych zgodnie z przepisami ustawy o zbiorkach publicznych,5) prowadzenia ewidencji środków trwałych. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka. Budynek parterowy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Zatrudnienie na czas określony, w celu zastępstwa na czas nieobecności w pracy pracownika w Wydziale SOA, w pełnym wymiarze czasu pracy. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2016 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2000-2300 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)

KONSERWATOR URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH - od 1 850 PLN

konserwacja urządzeń wodno- kanalizacyjnych
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2016-08-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK MECHANIK URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - od 2 500 PLN

obsługa i nadzór linii produkcyjnej,utrzymanie optymalnej produkcji na linii
WORK SERVICE Wrocław S.A - 2016-10-14 - Wieruszów (łódzkie)

MAGISTER FARMACJI OFPR/16/0713 - od 3 500 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Szczyrzyc (małopolskie)

SPRZĄTACZKA(NR 5693) - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
ANKLAR Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Wykonywanie ścian murowych, osłonowych i wewnętrznych. Praca 150-180 godz./miesięcznie, w godzinach 7-17.
WARMES WALDEMAR SIWIK - 2016-12-07 - Pruszków (wielkopolskie)

ROZŁADUNKOWY SUROWCA - od 1 850 PLN

rozładowywanie surowca, układanie towaru w kontenery
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

WYKONYWANIE CZYNNOŚCI POLEGAJĄCYCH NA OBRÓBCE ELEMENTÓW METALOWYCH - 1 500 - 1 850 PLN

OBRÓBKA ELEMENTÓW METALOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN, POLSKA;
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - do 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne, 5) negocjowanie warunków umów, 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów, 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro, 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych, 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, 20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego, 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, 22) rozpatrywanie skarg i wniosków, 23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego, 24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł., 25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 2 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe, pożądane informatyczne; pożądane doświadczenie zawodowe w systemie EZD lub elektronicznym obiegu dokumentów; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-01-13 - Knurów (śląskie)

KURIER-SPEDYTOR - od 2 000 PLN

doręczanie i odbieranie przesyłek kurierskich
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)

BB/ SPECJALISTA - od 2 800 PLN

Do zadań specjalisty należy w szczegolnmości:1. Opracowanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania2. Prowadzenie rejestru pracowników3. Prowadzenie spraw osobowych pracownikow w zakresie:-wynagradzania zasadniczego, dodatków stażowych, specjalnych, nagród jubileuszowych-kar i nagród-przejścia na emeryturę, rentę-kierowania na badania lekarskie-naboru pracowników-zawieranie umów-wydawanie świadectw pracy-zgłaszania do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego-prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola dyscypliny pracy5.Przygotowanie danych statystycznych, analiz oraz sporzadzanie sprawozdań do GUS i PFRON6. Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji związanej z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych7.Podleganie odpowiedzialności materialnej za powierzeenie mienie8. Wykonywanie innych prac zleconych przełożonego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - 2018-02-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - do 2 100 PLN

Prowadzenie grupy przedszkolnej i żłobkowej.
BONUM Anna Freliga - 2017-11-28 - Trzebnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Pracwonik Produkcji. Oferta skierowana dla osób zarejestrowanych w PUP w Świdwinie, pracodawca będzie korzystał ze współpracy z urządem pracy przy zatrudnieniu pracownika.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "KADAMIR" Kacper Chojnacki - 2016-02-25 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA SYBASE - od 9 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR (DZIAŁ PRAWNY) - od 2 700 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora/inspektora w Dziale Prawnym (1 pełny etat).Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przygotowywanie dokumentacji w sprawach prowadzonych przez Dział Prawny, w tym redagowanie pism na etapie postępowania sądowego oraz egzekucyjnego oraz dbanie o prawidłowy, w tym terminowy przebieg wskazanych postępowań,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakładzie w celu prawidłowego przeprowadzania procedury windykacyjnej,- dbałość o prawidłowy obieg i ewidencjonowanie dokumentacji gromadzonej w toku postępowania. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy,miejsce pracy: Katowice, ul. Grażyńskiego 5, praca: przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 31.01.2018r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)

SALOWA/Y - od 2 100 PLN

Obsługa sal szpitalnych.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - BRYGADZISTA - od 2 000 PLN

- Prace magazynowe przy użyciu wózków samojezdnych (wózków widłowych).- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Będzin, Wrocław, Żyrardów.- Prawo jazdy jest wymagane do transportu pracowników.- Język rosyjski lub ukraiński w stopniu słabym lub podstawowym jest wymagany na potrzeby szkolenia nowych pracowników z krajów wschodnich.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie od 19.02.2016 r. do 17.11.2017 r.- Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe 6 miesięcy. Wymagana ukończony kurs operatora wózków widłowych. Wymagana umiejętność obsługi wózków widłowych. Wymagana znajomość języka ukraińskiego lub języka rosyjskiego w stopniu słabym lub podstawowym w mowie.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA/PRACOWNIK FIZYCZNY - od 11 PLN

Obsługa klientów, udzielanie na prośbę klienta informacji o oferowanych produktach. Towarowanie i opieka nad powierzonym działem, dbanie o estetykę punktu
kontakt przez OHP - 2016-06-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

DZIEWIARZ MASZYN SKARPETKOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn skarpetkowych
dorotex salon niagara - 2017-03-01 - Bukowiec (łódzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWA - od 2 100 PLN

prace administracyjno-biurowe: prowadzenie korespondencji, kontakty z kontrahentami (w tym telefoniczne i mailowe), aktualizacja strony www, dbanie o czystość pomieszczeń biurowychprace księgowe: weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 1 900 PLN

Wykonywanie czynności w magazynach produkcyjnych.
ANIMEX FOODS Spólka z o.o. Spólka Komandytowa Oddział w Ełku - 2016-02-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)