PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne, 5) negocjowanie warunków umów, 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów, 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro, 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych, 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, 20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego, 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, 22) rozpatrywanie skarg i wniosków, 23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego, 24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł., 25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Data publikacji: 2017-03-23
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne, 5) negocjowanie warunków umów, 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów, 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro, 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych, 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, 20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego, 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, 22) rozpatrywanie skarg i wniosków, 23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego, 24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł., 25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie średnie techniczne z wymaganym co najmniej 3 letnim stażem pracy lub wyższe techniczne bez wymaganego stażu pracy; 6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy poza siedzibą Urzędu Miasta.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy prawo budowlane i przepisów wykonawczych, b) ustawy prawo zamówień publicznych, c) Kodeksu postępowania administracyjnego, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o samorządzie gminnym; 2) posiadanie uprawnień budowlanych; 3) umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: a) Microsoft Office (Word, Exel), b) programu kosztorysowego (np.: Norma); 4) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku obejmującym zakres zadań zbieżny z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniuPrzebieg postępowania: Etap pierwszy: 1) ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi zadań inwestycyjnoremontowychi współpracy w zakresie zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 800 - 1500 lub pocztą w terminie do dnia 5.04.2017 r.;Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; 2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902); 3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, zwana dalej Komisją, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych; 4) po upływie terminu do złożenia ofert pracy na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kedzierzynkozle.pl w zakładce Oferty pracy upowszechniona zostanie informacja o terminie rozmów kwalifikacyjnych; Etap drugi: 5) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w terminie podanym w informacji opublikowanej w BIP, rozmowy kwalifikacyjne, obejmujące niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie ustnego lub pisemnego testu weryfikującego wymaganą znajomość przepisów prawa); 6) Prezydent Miasta dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.Informacji o przebiegu postępowania udzielają: 1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl, 2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.Informacja o wyniku naboru:Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na: 1) stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.kedzierzynkozle.pl); 2) tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Piramowicza 32.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2259/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni; 2) list motywacyjny; 3) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), b) staż pracy (np. świadectw pracy), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystaćz uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych,z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych; 4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny); 5) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 05.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy fiskalnej i klientów, sprzatanie sali, wydawanie posiłków, zmywanie naczyń.
Pierogarnia u Grażyny Grażyna Zawodnik Chojna - 2017-04-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
sprzedaż obuwi, odzieży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Lublin (lubelskie)
transport przy użyciu paleciaka, wstępna kontrola jakościowa półproduktu, prace porządkowe, obsługa maszyny produkcyjnej, obsługa maszyny CNC
kontakt przez OHP - 2016-08-16 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
konserwacja, renowacja obiektu
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników do realizowanych projektów
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych biura, praca z ofertą tyrystyczną, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozwiązywanie problemów technicznych o nieznacznym skomplikowaniu i pomoc wewdrażaniu usprawnień u klientów; odpowiedzialność za część cyklu wdrażania projektu u klienta; pomoc w tworzeniu iwdrażaniu nowych usług dla klientów; rozwijanie ipodtrzymywanie bliskich relacji z klientami; praca w zespołach projektowych w celu wdrażania i wsparcia nowych technologii sieciowych; współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych; współpraca z innymi zespołami w celu budowania kompetencji technicznej i zbioru dobrych praktyk w celu bieżącej optymalizacji sieci.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
FIRMA USŁUGOWA JACEK GALON - 2017-10-17 - Worniny (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie terenu wokół budynku firmyutrzymywanie czystosci parkingu, odśnieżaniekoszenie trawy , zbierania skoszonej trawy, grabienie liści
P.H.U. SZCZEPAN Krzysztof Szczepaniak - 2018-09-06 - Jabłonna Majątek (lubelskie)
-
IRBUD Firma Usługwo-Handlowa K.Tonder L.Duszyński - 2017-05-10 - Zasutowo (wielkopolskie)
wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
prace blacharskie przy samochodach, naprawa pojazdów, regulacja mechanizmów samochodowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tarnów (małopolskie)
Rozbiór mięsa wieprzowego, klasowanie, trybowanie, praca nożem masarskim
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Osie (kujawsko-pomorskie)
USUWANIE AWARII MASZYN, NAPRAWY W ZAKRESIE ROBÓT ELEKTRYCZNYCH, MECHANICZNYCH, BUDOWLANYCH, ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ INST. ELEKTRYCZNEJ.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Polkowice (dolnośląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Dostarczanie opakowań do klientów wg. zlecenia, ew. załadunek i rozładunek towaru. Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
PACON DRUKARNIA I PRODUCENT OPAKOWAŃ-MAZIJ SP. JAWNA - 2018-01-22 - Golędzinów (dolnośląskie)
Praca na magazynie,praca na wózku widłowym i na mieszalniku tworzyw sztucznych.
PLAST MM MACIEJ PĘKALA - 2017-07-24 - Nowa Wieś (małopolskie)
Układanie podłóg, montaż listew, montaż schodów, zabudowań ścian, sufitów i pokrewne.
Inwest - Parkiet Milczarek Radosław - 2015-11-20 - Gdynia (pomorskie)
Pomocnik Szlifierza
MM WORK FORCE Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Chocicza (wielkopolskie)
przewozy pracownicze
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Głogów (dolnośląskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-10-09 - Augustów (podlaskie)
-
JS Suchocki-Met Ewa Suchocka - 2016-08-16 - Wasilków (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji sporządzonej w Dziale Usług Opiekuńczych. Monitorowanie specyfiki problemów osób i rodzin zgłaszających się o pomoc w postaci usług opiekuńczych. Przyjmowanie wniosków, uwag do przyznanej pomocy w formie usług opiekuńczych. Rozpoznawanie potrzeb środowiska poprzez rozmowę z osobami, którymi świadczone są usługi opiekuńcze, bieżące informowanie podopiecznych o zmianach w grafikach. Nadzór i kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych przez opiekunki w środowiskach. Ustalanie grafików pracy i dyżurów, organizowanie zastępstw. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami, służbą zdrowia w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, bytowych, rodzinnych i prawnych podopiecznych. Wystawianie dla podopiecznych faktur zgodnie z liczbą świadczonych usług i obowiązującą stawką godzinową.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa ciągnika oraz kombajnu zbożowego
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dołhobyczowie - 2016-02-15 - Dołhobyczów (lubelskie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-10-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przeglądy i konserwacje urządzeń przeciwpożarowych, wykonywanie biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych.
"GAS-POŻ-BIS" AUTORYZOWANY ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY STANISŁAW KOWALCZYK - 2016-01-13 - Zgierz (łódzkie)
- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie kontroli biletów w środkach komunikacji miejskiej.
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2016-03-25 - Tychy (śląskie)
szlifowanie metalowych elementów, możliwość przyuczenia
MEBEL LOGISTIC SP ZOO - 2017-11-15 - Obra (wielkopolskie)