PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ FUNDUSZY Krzanowice oferta pracy Urząd Miejski w Krzanowicach


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ FUNDUSZY

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia,f) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane; ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; wytycznych dot. aplikowaniao środki zewnętrzne, realizacji i rozliczania zadań.2) dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe: kierunek prawo, administracja lub ekonomia,b) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,c) znajomość obsługi urządzeń biurowych,d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,e) tworzenie i praca na bazach danych,f) terminowość, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,g) dyspozycyjność,h) prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy,i) komunikatywna znajomość języka czeskiegoII. Warunki pracy na stanowisku:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Miejskiegow Krzanowicach, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządówruchu, narzędzia pracy komputer i sprzęt biurowy, na stanowisku pracy występująobciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze,czynności wykonywane w pozycji siedzącej, praca jednozmianowa od poniedziałku dopiątku, wymiar czasu pracy - etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę na stanowisku nie wymaga szczególnych właściwości psychofizycznych, aniszczególnych wymagań zdrowotnych, wymaga dobrej komunikatywności, aktywności,umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu2018 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowaniaprawa zamówień publicznych;2) sprawdzanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia postępowaniao zamówienie publiczne;3) przygotowanie we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi specyfikacjiistotnych warunków zamówienia;4) organizowanie postępowań przetargowych;5) przygotowanie dokumentacji wynikającej z zastosowanego trybu udzieleniazamówienia;6) potwierdzanie pod względem merytorycznym faktury/rachunku odnośniezastosowania lub nie-procedur dotyczących zamówień publicznych;7) archiwizacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;8) rejestracja udzielonych zamówień publicznych oraz przedkładanie sprawozdańPrezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;9) zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i planów postępowań o udzieleniezamówień;10) prowadzenie postępowań w przypadku złożenia odwołania;11) pozyskiwanie informacji na temat aktualnych programów unijnych i krajowychoraz koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem funduszy pomocowych;12) prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i złożeniem wnioskuaplikacyjnego, jego realizacją i rozliczeniem;13) współpraca z referatem merytorycznym w realizacji oraz rozliczaniu zadańrealizowanych ze środków pomocowych;14) współpraca z referatem merytorycznym w sporządzaniu dla instytucji wdrażającejraportów z realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych;15) współpraca z organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnegow zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.Więcej informacji pod adresem: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/Article/get/id,17108.html

Data publikacji: 2018-02-09

Lokalizacja: Krzanowice (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Krzanowicach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Morawska 5, 47-470 Krzanowice, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia,f) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane; ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; wytycznych dot. aplikowaniao środki zewnętrzne, realizacji i rozliczania zadań.2) dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe: kierunek prawo, administracja lub ekonomia,b) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,c) znajomość obsługi urządzeń biurowych,d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,e) tworzenie i praca na bazach danych,f) terminowość, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,g) dyspozycyjność,h) prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy,i) komunikatywna znajomość języka czeskiegoII. Warunki pracy na stanowisku:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Miejskiegow Krzanowicach, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządówruchu, narzędzia pracy komputer i sprzęt biurowy, na stanowisku pracy występująobciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze,czynności wykonywane w pozycji siedzącej, praca jednozmianowa od poniedziałku dopiątku, wymiar czasu pracy - etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę na stanowisku nie wymaga szczególnych właściwości psychofizycznych, aniszczególnych wymagań zdrowotnych, wymaga dobrej komunikatywności, aktywności,umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu2018 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowaniaprawa zamówień publicznych;2) sprawdzanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia postępowaniao zamówienie publiczne;3) przygotowanie we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi specyfikacjiistotnych warunków zamówienia;4) organizowanie postępowań przetargowych;5) przygotowanie dokumentacji wynikającej z zastosowanego trybu udzieleniazamówienia;6) potwierdzanie pod względem merytorycznym faktury/rachunku odnośniezastosowania lub nie-procedur dotyczących zamówień publicznych;7) archiwizacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;8) rejestracja udzielonych zamówień publicznych oraz przedkładanie sprawozdańPrezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;9) zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i planów postępowań o udzieleniezamówień;10) prowadzenie postępowań w przypadku złożenia odwołania;11) pozyskiwanie informacji na temat aktualnych programów unijnych i krajowychoraz koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem funduszy pomocowych;12) prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i złożeniem wnioskuaplikacyjnego, jego realizacją i rozliczeniem;13) współpraca z referatem merytorycznym w realizacji oraz rozliczaniu zadańrealizowanych ze środków pomocowych;14) współpraca z referatem merytorycznym w sporządzaniu dla instytucji wdrażającejraportów z realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych;15) współpraca z organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnegow zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.Więcej informacji pod adresem: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/Article/get/id,17108.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ FUNDUSZY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzanowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzanowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2018

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Krzanowicach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Morawska 5, 47-470 Krzanowice, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail,2) curriculum vitae (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Krzanowicach zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)3) kwestionariusz osobowy,4) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,6) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.Kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko.Dokumenty należy składać w terminie do 19.02.2018 r. do godz. 14:30w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krzanowicach, adres: 47-470 Krzanowice,ul. Morawska 5, I piętro, bądź listownie na adres Urzędu Miejskiego w Krzanowicach (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adnotację:Nabór na stanowisko podinspektora ds. zmówień publicznych oraz funduszypomocowych.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 410 82 02. Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.Rozmowy z kandydatami spełniającymi wymagania określone w ogłoszeniu o naborze prowadzone będą do dnia 23.02.2018 roku.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostanąpowiadomieni telefonicznie lub e-mailem.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Krzanowicach.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Krzanowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krzanowice

Adres strony pracodawcy: www.krzanowice.pl

Ulica pracodawcy: Morawska

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 09.02.2018

Oferta pracy ważna do: 19.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA AUTOKARU - od 2 100 PLN

przewozy szkolne
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Malowanie, Elewacje.Miejsce Wykonywania Pracy Województwo Warmińsko-Mazurskie.
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-OGÓLNOBUDOWLANY OLCZ CZESŁAW OLENDER - 2017-03-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Prace związane z podstawową obróbką jedzenia. Miejsce wykonywania pracy: Opalenica oraz zgodnie ze zleceniami.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Opalenica (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 2 100 PLN

Sortowanie szkła.
LATOS MARIUSZ SALEX - 2018-05-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PODINSPEKTORA DS. ŚWIADCZEŃ Z POMOCY SPOŁECZNEJ, KASA - od 2 100 PLN

Zakres zadań: 1. Obsługa kasy wypłaty zasiłków.2. Sporządzanie raportów kasowych.3. Pobieranie gotówki z banku oraz dokonywanie wypłat zgodnie ze sporządzonymi listami wypłat.4. Rozliczanie druków ścisłego zarachowania.5. Sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących zasiłków stałych , umieszczania w Domach Pomocy Społecznej i o odpłatności za pobyt umieszczonego w Domu Pomocy Społecznej.6. Sporządzanie list wypłat dotyczących zasiłków stałych.7. Zatwierdzanie list wypłat zasiłków stałych.8. Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy społecznej.9. Redagowanie i pisanie pism.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w budynku Urzędu Miasta. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się na najniższej kondygnacji, nie posiada windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w biurze o odpowiedniej szerokości.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2017-12-12 - Ustka (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Wykładanie towaru, porządkowanie działu, stoisko warzywa/owoce
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Błonie (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów samochodowych: układów hamulcowych, klimatyzacji
Naprawa Pojazdów Samochodowych Radosław Jurkiewicz - 2017-10-04 - Hrubieszów (lubelskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie potraw w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Lublin (lubelskie)

MAGAZYNIER DOSTAWCA - do 2 000 PLN

Dostawca /magazynier
natural cezary szajrych - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 350 PLN

Praca na hali produkcyjnej, pomoc przy prasowaniu poduszek oraz inne prace fizyczne związane z szyciem poduszek.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 2 688 PLN

Praca przy wykonywaniu konstrukcji zbrojeniowych. Obsługa urządzeń do produkcji betonu. Umowa zlecenie, 168 godzin w miesiącu, praca dwuzmianowa w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - do 9 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez OHP - 2016-06-24 - Częstochowa (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych relacji z klientami, obsługa klienta po sprzedazy, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami
Centrala Techniczna Sp. J. - 2017-03-31 - Jaworzno (śląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 100 PLN

redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie do e-obiegu, współpraca z interesanatami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK ROLNY - od 470 PLN

ręczne prace w sadzie, zbieranie, mycie owoców, pielęgnacja drzewek
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Czaplinek (mazowieckie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Puławy (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

b
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

ZBIÓR OWOCÓW - 35 - 40 PLN

Zbiór owoców
kontakt przez OHP - 2017-08-16 - Holandia (Holandia)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

przygotowywanie posiłków (śniadania, obiady, kolacje)
UŁAŃSKA ZAGRODA Jacek Bródka - 2018-02-27 - Załom (zachodniopomorskie)

PRASOWACZKA RĘCZNA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowanie produkcji w czasie szycia,- podprasowanie elementów wykroju,- podklejanie elementów wykroju.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTOR W DZIALE USŁUG OPIEKUŃCZYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji sporządzonej w Dziale Usług Opiekuńczych. Monitorowanie specyfiki problemów osób i rodzin zgłaszających się o pomoc w postaci usług opiekuńczych. Przyjmowanie wniosków, uwag do przyznanej pomocy w formie usług opiekuńczych. Rozpoznawanie potrzeb środowiska poprzez rozmowę z osobami, którymi świadczone są usługi opiekuńcze, bieżące informowanie podopiecznych o zmianach w grafikach. Nadzór i kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych przez opiekunki w środowiskach. Ustalanie grafików pracy i dyżurów, organizowanie zastępstw. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami, służbą zdrowia w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, bytowych, rodzinnych i prawnych podopiecznych. Wystawianie dla podopiecznych faktur zgodnie z liczbą świadczonych usług i obowiązującą stawką godzinową.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)

BARISTA - od 1 050 PLN

Przygotowywanie i parzenie kawy, obsługa kasy fiskalnej, znajomość systemu POS.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Częstochowa (śląskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 100 PLN

Wymagana znajomość obsługi programu Medica. Charakterystyka pracy: asysta do zabiegów, obsługa komputera, sterylizacja. Wynagrodzenie i godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu.
NIEPUBLICZNY SPECJALISTYCZNY ZAKŁAD CHIRURGICZNO-STOMATOLOGICZNY AS-DENTAL S. C. SŁAWOMIR SKULSKI, ADAM GORAUS - 2018-02-14 - Rybnik (śląskie)

BARMAN - od 1 850 PLN

Barman
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Recz (zachodniopomorskie)

DEVELOPMENT ENGINEER - od 6 800 PLN

Tworzenie dokumentacji projektowej dla klienta w j. angieslkiem, działanie zgodnie z procedurami wewnętrznymi, prace nad produktem do migracji danych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami indyjskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami indyjskimi, pomoc klientom z Indii w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie szatni, stołówki, biur, toalet, mycie okien.
B.S. Spółka z o.o. - 2017-07-11 - Czaplinek (zachodniopomorskie)