MŁODSZY REFERENT DS. OBSŁUGI WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. OBSŁUGI WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości należy m.in.1) przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;2) pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.3) weryfikacja formalnej poprawności deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do sprawdzenia zgodności z przedstawionymi deklaracjami za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie m.in. danych z raportów wykonania;5) rozdysponowywanie zweryfikowanych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do poszczególnych Działów/Zespołów, w tym za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów;6) rozdysponowywanie informacji o konieczności wszczęcia postępowania podatkowego do Zespołu windykacji.7) obsługa w zakresie m.in.:- udzielania informacji nt. systemu gospodarowania odpadami, w tym zasad segregacji,- udzielania informacji nt. zasad wypełniania oraz pomocy przy w wypełnianiu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wniosków o odbiór odpadów remontowo budowlanych i innych dokumentów związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,- przyjmowania i realizacji wnoszonych reklamacji właścicieli nieruchomości poprzez program Temida,- udzielania wstępnej informacji o płatnościach/zaległościach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,8)drukowanie i rozdysponowywanie kodów kreskowych oraz udzielania informacji nt. systemu identyfikacji pojemników i worków,9) organizacja oraz koordynacja dyżurów w gminach, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów.
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości należy m.in.1) przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;2) pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.3) weryfikacja formalnej poprawności deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do sprawdzenia zgodności z przedstawionymi deklaracjami za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie m.in. danych z raportów wykonania;5) rozdysponowywanie zweryfikowanych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do poszczególnych Działów/Zespołów, w tym za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów;6) rozdysponowywanie informacji o konieczności wszczęcia postępowania podatkowego do Zespołu windykacji.7) obsługa w zakresie m.in.:- udzielania informacji nt. systemu gospodarowania odpadami, w tym zasad segregacji,- udzielania informacji nt. zasad wypełniania oraz pomocy przy w wypełnianiu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wniosków o odbiór odpadów remontowo budowlanych i innych dokumentów związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,- przyjmowania i realizacji wnoszonych reklamacji właścicieli nieruchomości poprzez program Temida,- udzielania wstępnej informacji o płatnościach/zaległościach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,8)drukowanie i rozdysponowywanie kodów kreskowych oraz udzielania informacji nt. systemu identyfikacji pojemników i worków,9) organizacja oraz koordynacja dyżurów w gminach, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY REFERENT DS. OBSŁUGI WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości Wykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Nieposzlakowana opinia Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; Czynne prawo jazdy kategorii B Wymagania dodatkowe na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zbieżne z wymaganym na stanowisku, umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office; posiadanie własnego środka transportu Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.), 2. z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000), 3. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.), 4. z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1785 z późn. zm.), 5. z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800.), 6. z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.), 7. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.), 8. z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2017 poz. 1289 z późn. zm.), 9. z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 z późn. zm.), 10. z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2018 r. poz. 150 z późn. zm.), 11. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) a także wiedza w zakresie: - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. ws. szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 19), - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego), - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych/dodatkowych:- list motywacyjny własnoręcznie podpisany- kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.)- podpisane za zgodność z oryginałem- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.) - własnoręcznie podpisane- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) własnoręcznie podpisane- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii- własnoręcznie podpisane- oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kategorii B własnoręcznie podpisane.- oświadczenie o umiejętności obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętności sprawnego korzystania z pakietu MS Office;- oświadczenie o posiadaniu własnego środka transportu;- inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Nabór na stanowisko: młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości - ogłoszenie nr 5/2018 z dnia 13.06.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 27.06.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana ( unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace administracyjno-biuroweStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracownikami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ "EMIR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: chat, emails, tickets, raportowanie przełożonemu o wynikach pracy, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie dowodów księgowych(gospodarki własnej), uwzględnianie kont bilansowych i pozabilansowych,dokumentacja i ewidencja obrotu gotówkowego i bezgotówkowego
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Wydawanie opinii i raportów związanych z procedurami związanymi z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Zbieranie informacji o klientach takich jak: struktura firmy czy dane adresowane. Ustalenie właściwych właścicieli, zbieranie opinii na temat firmy czy też kierownictwa firmy. Weryfikacji list sankcyjnych. Pomoc w wypełnianiu i weryfikacja formularzy związanych z procesem FATCA. Monitoring transakcji klienta banku pod względem nielegalnych działalności. Korzystanie z systemu SAP w codziennej pracy.
PwC Polska Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wykrajanie elementów ze skór na sztancy.
Karbo Bogusław Karewicz - 2016-04-01 - Biała Nyska (opolskie)
pomoc osobom wymagających niezbędnych czynności dnia codziennego, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, opieka higieniczna, zapewnienie kontaktów z otoczeniem
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Czarna Białostocka (podlaskie)
- wykonanie zadań w związku z pełnieniem nadzoru sanitarnego na podległym terenie.- praca biurowa, uzupełnianie rejestrów, prowadzenie ewidencji,- praca terenowa przeprowadzenie ewidencji,- praca terenowa przeprowadzenie kontroli sanitarnych,
kontakt przez PUP - 2017-09-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie filii bibliotecznej, usług informacyjnych i kulturalnych, organizacja zajęć i imprez
BIBLIOTEKA PUBLICZNA GMINY KWIDZYN - 2017-08-01 - Korzeniewo (pomorskie)
Pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych osób niepełnosprawnych.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-11-14 - Bielice (zachodniopomorskie)
Dozór mienia, patrolowanie terenu, wypełnienieni dokumentacji, kontrola samochodów
MULTISERVICE sp. z.o. - 2016-10-04 - Ciechanowiec (podlaskie)
pozyskiwanie klientów oraz ich obsługa, praca na terenie Śląska
PHPU "ARPOL" Arkadiusz Zimny - 2016-10-11 - Sosnowiec (śląskie)
kosmetyka, pielęgnacja samochodów
P.W. ECO SERVICE URSZULA SŁOWIŃSKA - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie infrastrukturą IT klienta, wsparcie techniczne zespołu
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
zadania w zakresie prac działu marketingu, obsługa programu lojalnościowego, wykonywanie nadruków, prace zw. z zaplanowaniem i przygotowywaniem scenariuszy kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Krasne (podkarpackie)
kontakt z klientami oraz z globalną siecią ABB w kwestiach utrzymania serwisu oraz gwarancji, dbanie o terminowe rozwiązanie problemów klientów, prowadzenie dokumentacji wszystkich aktywności zmierzających do rozwiązań problemów klientów, wsparcie klientów w momencie wykonywania pracy oraz dostarczenie rozwiązań online, wsparcie dwukierunkowego transferu wiedzy z fabryki do globanej sieci serwisowej
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
rozbiór półtusz wieprzowych, obróbka mięsa
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Stanisław Chrabąszcz - 2016-11-02 - Luszowice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Pon-Pt 10.00-18.00 lub 11.00-19.00 Sob 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opole (opolskie)
przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowychcodzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy Sądu w I Wydziale Cywilnym, II Wydziale i III Wydziale Rodzinnym. Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w wydziałach, praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji, sporządzanie projektów dokumentów, uczestnictwo w rozprawach sądowych
SĄD REJONOWY W GRYFICACH - 2016-03-25 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Do zadań młodszego księgowego, należy w szczególności :rejestrowanie faktur w programie finansowo księgowym, wprowadzanie wyciągów bankowych do programu finansowo- księgowego,uzgadnianie kont analitycznych w zakresie dochodów budżetowych,dokonywanie elektronicznych poleceń zapłaty, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem kasy, zgodnie z Instrukcją kasową i Instrukcją obiegu dokumentów księgowych,sporządzanie raportów kasowych,dokumentowanie operacji kasowych,osoby nie posiadające stażu urzędniczego obowiązane będą do odbycia szkolenia teoretycznego i praktycznego oraz uzyskania oceny komisyjnej.
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W RZESZOWIE - 2018-05-14 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywny udział w tworzeniu i opracowywaniu materiałów marketingowych dla klientów; kontakt z klientami agencji; prowadzenie negocjacji oraz kontakt z doradcami; samodzielne tworzenie koncepcji i sposobów reklamowania się w internecie; pomoc przy pracach związanych z administracją biura
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Nowa Wieś (mazowieckie)
Obsługa gości, nakrywanie do stołu, dekoracja stołów, sali restauracyjnej i kawiarni, czyszczenie szkła i sztućców.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa obrabiarek .Kontrola wizualna produktu.Kontakt: telefon 508-528-806, e-mail: magdalena.grabowska (at) fenixpoland.plCVKontakt:Tel. 508-528-806E-mail: magdalena.grabowska (at) fenixpoland.pl
FENIX POLAND SP. Z O.O. ul.Litewska 6 91-481 Łódź - 2016-06-08 - Tczew (pomorskie)
-Praca na produkcji (3 zmiany, 8 godzin dziennie),-Na początek umowa zlecenie,-9 zł netto [na rękę] za godzinę,-Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie CV na ochronę - ul. Skarszewska 1 (przed bramą wejściową do zakładu).
MBF SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Tczew (pomorskie)
wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
Praca polegająca na obsłudze maszyn współtworzących linie technologiczne do produkcji worków foliowych.Praca polega na dozorze pracy maszyn, kontroli parametrów produktów, regulacji i obsłudze maszyn. Miejsce pracy: ul. Nowowiejska 32 550-80 Kąty WrocławskieOferta znajduje sie w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie instruktaży, szkoleń wśród mieszkańców gmin w zakresie właściwego gospodarowania odpadami komunalnymi. Pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO. Więcej informacji na stronie http://zgrp.bip.org.pl/.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-10-24 - Płock (mazowieckie)