KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA-RYNEK WĘGIERSKI (JĘZYK WĘGIERSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA-RYNEK WĘGIERSKI (JĘZYK WĘGIERSKI)

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-06-29

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: atrakcyje wynagrodzenie oraz system premiowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA-RYNEK WĘGIERSKI (JĘZYK WĘGIERSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, obowiązki: praca w języku węgierskim, kompleksowa obsługa klientów węgierskich (koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień ), doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb: promowanie i sprzedaż produktów: dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami, pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy, możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku, miłą atmosferę pracy, zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 29.06.2016

Oferta pracy ważna do: 11.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK TARTACZNY - od 2 000 PLN

praca na tartaku
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Szreńsk (mazowieckie)

PAKOWACZ/ PAKOWACZKA ODZIEŻY - od 15 PLN

Sortowanie, metkowanie, pakowanie, kompletowanie zamówień.
Work Service S.A - 2017-10-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

FRYZJER - 1 145 - 2 100 PLN

Strzyżenie damskie lub męskie, dbanie o dobre imię salonu, dbanie o porządek w miejscu pracy i na stanowisku.
QURIS Salon Fryzjerski KWIRYNA GOŁĘBIOWSKA - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT CALL CENTER - od 9 PLN

telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Rzeszów (podkarpackie)

BARMAN - KELNER - 997,4 PLN

Przygotowanie napojów; podawanie ciast; obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Będzin (śląskie)

KIEROWNIK KUCHNI - do 4 200 PLN

układanie jadłospisów, nadzór nad sporządzaniem potraw, kontrola gramatury przygotowanych potraw, prowadzenie dokumentacji i inne
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard - 2018-06-28 - Stargard (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Prace budowlane, Kłucie bruzd, Naprawa bruzd
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wolibórz (dolnośląskie)

KONSULTANT/KA - od 1 850 PLN

sprzedaż bezpośrednia kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Bielawa (dolnośląskie)

KONSULTANT INFOLINII - od 2 000 PLN

Na tym stanowisku będziesz mógł/ mogła zająć się:• telefoniczną, wychodzącą/ przychodzącą obsługą klienta,• aktywną sprzedażą i promocją produktów Hasco-Lek w placówkach zajmujących się obrotem farmaceutykami,• wprowadzaniem zamówień sieciowych do systemu EMIGO. Praca na okres próbny: 3 mies. z możliwością dalszej współpracy, Godziny pracy: 9:00-17:00. Wynagrodzenie: podstawa (2000 zł) + premia (500-1500 zł). Oferta dostępna w sali G, C, E, A. Oferta skierowana także do osób niepełnosprawnych. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.sarka (at) hasco-lek.pl
CF Hasco-Lek Sp. z o. - 2017-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT IT (HELPDESK) - POMOC WEWNĘTRZNA - do 5 925,99 PLN

•zapewniać wszystkim zgłoszeniom klientów rozpatrzenie w odpowiednim czasie,•wprowadzać i przygotowywać nowych przedstawicieli w zakresie procesu eskalacji,•dokonywać aktualizacji informacji zespołu pomocy (dział obsługi), w kwestii wprowadzanych zmian do procesu eskalacji, •przygotowywać tygodniowe raporty dla kierownictwa zespołu pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZEWOZÓW - od 2 500 PLN

Obsługa dokumentacji i programów przewozowych
Arriva Sp. z o.o. Oddział Bielsku Podlaski - 2016-09-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI CUDZOZIEMCÓW - od 2 400 PLN

Koordynowanie pracowników tymczasowych z zagranicy, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DO DZIAŁU FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 400 PLN

1) realizacja zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów i zasiłków szkolnych,2) kompleksowe prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej księgowości Ośrodka zgodnie z zakładowym planem kont i księgowością budżetową,3) wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych do programu komputerowego,4) ewidencjonowanie, rozliczanie należności z tytułu zaliczki alimentacyjnej, funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych,4) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,5) prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,6) przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,7) inne zadania przewidziane w ustawie o świadczeniach.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach - 2016-07-21 - Skarszewy (pomorskie)

KONSULTANT KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 000 PLN

praca polega na telefonicznej sprzedaży szkoleń bhp. Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa firmy.
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ( AKCESORIA MEBLOWE, PŁYTY MEBLOWE ) - od 2 000 PLN

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE TOWARU DO SKLEPU
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

Doradca Klienta - Sprzedawca-Rekreacja - -

Media Expert Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-12 - Kęty (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lubaczów (podkarpackie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO I IMPORTU - od 2 800 PLN

Bieżący kontakt z klientami w kraju i za granicą.
CARPET STUDIO SP Z O.O. - 2016-12-07 - Żory (śląskie)

REFERENT DZIAŁ EGZEK. ADMIN. ST(POWER) I US BAŁUTY - 997,4 PLN

- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI - od 2 000 PLN

rozliczanie stanów magazynowych, wprowadzanie do systemu informacji dot. przyjęcia i wydania towarów
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO KWIDZYN SP. Z O.O. - 2017-11-13 - Kwidzyn (pomorskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI - 2 500 - 3 000 PLN

Pozyskiwanie kandydatów zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna osób starszych do pracy w Niemczech, profesjonalne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz spotakń informacyjnych dla kandydatów, obsługa kandydatów zgodnie z ustalonymi standardami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Augustów (podlaskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 12,52 PLN

Prac w magazynie wysokiego składowania, prac w firmie o bardzo dobrej pozycji na rynku lokalnym.
"LABORUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 8569) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych związanych ze wznoszeniem budynków i konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Radowiec (lubelskie)

KIEROWCA KAT. C+E (O) - 6 000 - 7 000 PLN

Kierowca kat. C+E
GLOB-TRANS ITiS Sebastian Duch - 2015-12-11 - Tarnów (małopolskie)


Wybierz powiat