REFERENT DO DZIAŁU FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Skarszewy oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach
Stanowisko: REFERENT DO DZIAŁU FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) realizacja zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów i zasiłków szkolnych,2) kompleksowe prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej księgowości Ośrodka zgodnie z zakładowym planem kont i księgowością budżetową,3) wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych do programu komputerowego,4) ewidencjonowanie, rozliczanie należności z tytułu zaliczki alimentacyjnej, funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych,4) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,5) prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,6) przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,7) inne zadania przewidziane w ustawie o świadczeniach.
Data publikacji: 2016-07-21
Lokalizacja: Skarszewy (pomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 9, 83-250 Skarszewy, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) realizacja zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów i zasiłków szkolnych,2) kompleksowe prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej księgowości Ośrodka zgodnie z zakładowym planem kont i księgowością budżetową,3) wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych do programu komputerowego,4) ewidencjonowanie, rozliczanie należności z tytułu zaliczki alimentacyjnej, funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych,4) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,5) prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,6) przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,7) inne zadania przewidziane w ustawie o świadczeniach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO DZIAŁU FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarszewy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarszewy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczne: posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność, posiadanie wiedzy z zakresu ustawy o rachunkowości,finansach i Kodeksu Postępowania Administracyjnego, nieposzlakowana opinia, punktualność, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Szkolna 9, 83-250 Skarszewy, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie GOPS, pocztą elektroniczną na adres: gopsskarszewy (at) op.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach ul. Szkolna 9, 83-250 Skarszewy w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko referenta do działu finansów i księgowości budżetowej w terminie do dnia 01 sierpnia 2016 r. do godz. 10.00.Aplikacje, które wpłyną do GOPS w Skarszewach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których aplikacje przejdą pozytywnie proces weryfikacji formalnej, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 02 sierpnia 2016 roku.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.skarszewy.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach (parter) przy ul. Szkolnej 9 w SkarszewachW przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).1. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata,2. życiorys (CV),3. list motywacyjny,4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5. inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednocześnie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7. kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,9. oświadczenie o stanie zdrowia.Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty powinny być przez kandydata do pracy poświadczone za zgodność kopii z oryginałem wg wzoru: Potwierdzam zgodność kopii z oryginałem, miejscowość, data sporządzenia kopii, podpis kandydata.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Skarszewy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarszewy
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 21.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC, osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długoterminowych relacji z klientami, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIAN BARAN - 2018-12-11 - Michałowice (małopolskie)
zgodny z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa
PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk. - 2017-06-27 - Pabianice (łódzkie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, sporządzanie sprawozdań,wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-02-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace administracyjno-biurowo-księgowe
MENADŻER mgr inż. Zdzisław Sadowski - 2017-03-16 - Łazy (śląskie)
- Utrzymanie czystości na terenie obiektu. Sprzątanie biur, sanitariatów, korytarzy, schodów. Dbałość o porządek w miejscu pracy. Praca w oparciu o plan sprzątania danego obiektu.- Wynagrodzenie: 1125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na 1/2 etatu w godz.: 16:00-20:00, 18:00-22:00 - wg grafiku, do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność sprzątania obiektów. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 692-418-425) w godzinach 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice - 3 piętro, pokój 10, wieża A) lub e-mail: e.manka (at) bhpprotect.pl
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-11 - Katowice (śląskie)
PRACA BIUROWA
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2015-12-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie wykazów, ewidencji, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Krapkowice (opolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2015-01-26 - Gdynia (pomorskie)
praca przy urządzeniach do przetwórstwa miesa, praca przy urządzeniach pakujących
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
- codzienne wprowadzanie do systemu informatycznego dokumentów i przygotowywanie ich do akceptacji - sporządzanie zestawień do księgowań zbiorczych faktur- codzienne przygotowywanie zestawienia przelewów bankowych- monitoring sprzedaży ratalnej- uzgadnianie zapisów konta, rozliczanie zakupu- wprowadzanie do ksiąg rachunkowych faktur
Pomorska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bydgoszczy - 2017-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
agent telekomunikacyjny
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Referent ds. księgowości. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wprowadzanie faktur VAT, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień, rozliczanie obciążeń i uznań sklepów Wymagane: wykształcenie min. średnie kierunkowe, sprawna obsługa komputera, znajomość Excel, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Sulęcin (lubuskie)
zg z programem stazu
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie akt, sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale utrzymania ruchu. Praca na jedną zmianę w godzinach 07.00-15.00. Miejsce pracy Trzebień.
Skobierski Stropy Sp.k. - 2019-02-20 - Trzebień (dolnośląskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żory (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, montaz mebli
UFO Zygmunt Słowik SKLEP MEBLOWY - 2019-10-03 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterysyką pracy
POLFEX Zakład uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2019-03-26 - Borowiec (wielkopolskie)
Referent ds. przygotowania produkcji
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Miłosław (wielkopolskie)
analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami i ich windykacja, księgowanie i sprawdzanie dokumentów sprzedaży, obsługa programu "Sprzedaż"
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- przyjmowanie wniosków kredytowych klientów detalicznych i firmowych;- inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z klientem;- dokonywanie oceny zdolności kredytowej klientów detalicznych;- aktywna sprzedaż produktów kredytowych;- przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów.
Bank Spółdzielczy w Wolinie - 2018-07-31 - Wolin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, zapoznanie się z planem kont, z polityką rachunkowości, ze sposobem wystawiania faktur, z obiegiem dokumentacji księgowej w zakładzie budżetowym
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Bierutów (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zabrze (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
- realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolonatariacie, a także działań prosenioralnych, prorodzinnych i związancyh z mniejszościami narodowymi
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-29 - Oborniki (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - Wykonywanie prac tynkarskich, -ustawienie rusztowań i pomostów, - przygotowanie właściwej zaprawy tynkarskiej, - zamontowanie urządzeń dotransportu,materiału.Kierownik jest pochodzenia ukraińskiego dla tego też znajomość języka ukraińskiegojest porządana/miele widziana
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Sobików (mazowieckie)
Zakres obowiązkó zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)