INSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM I PODATKOWYM W URZĘDZIE GMINY WYRYKI Wyryki-Połód oferta pracy Urząd Gminy w Wyrykach


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM I PODATKOWYM W URZĘDZIE GMINY WYRYKI

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.

Data publikacji: 2017-07-12

Lokalizacja: Wyryki-Połód (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Wyrykach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
22-205 Wyryki-Połód 154, powiat: włodawski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM I PODATKOWYM W URZĘDZIE GMINY WYRYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyryki-Połód

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włodawski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyryki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017

Data zakończenia pracy: 07.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Wykształcenie wyższe,Osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,Znajomość przepisów prawa w szczególności:a) Ustawa o samorządzie gminnym.b) Ustawa o finansach publicznych oraz Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu jednostek samorządu terytorialnego.c) Rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.d) Ustawa o rachunkowości.e) Kodeks Postępowania Administracyjnego.Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz obsługa pakietów biurowych,Nieposzlakowana opinia.II. Wymagania dodatkowe:Znajomość instrukcji kancelaryjnej, statutu gminy Wyryki, Odpowiedzialność i dyspozycyjność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Wyrykach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

Adres pracodawcy:
22-205 Wyryki-Połód 154, powiat: włodawski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006r. Nr 125 poz. 869),2. Kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,3. List motywacyjny,4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy,6. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.. oraz ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Inspektor w Referacie Finansowo-Księgowym i Podatkowym" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Wyryki, Wyryki-Połód 154 lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat (at) wyryki.eu w przypadku opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001r o podpisie elektronicznym(Dz.U.Nr 130, poz.1540 ze zm.) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 sierpnia 2017 r. do godz.15 00. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie Urzędu Gminy w Wyrykach Biuletyn Informacji Publicznej : www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. Każdy z kandydatów ujętych na liście, o której mowa wyżej zostanie powiadomiony o terminie postępowania kwalifikacyjnego odrębnym zawiadomieniem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: włodawski

Gmina pracodawcy: Wyryki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wyryki-Połód

Numer budynku pracodawcy: 154

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej

Data dodania oferty pracy: 12.07.2017

Oferta pracy ważna do: 02.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MURARZ-TYNKARZ - od 2 100 PLN

praca w godzinach od 07.00-15.00; chęci do pracy
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy mgr Jarczewska Zofia - 2018-04-13 - Mirsk (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ(NR 4923) - od 4 000 PLN

Zakres obowiązków:- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- pomoc przy planowaniu i organizacji prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- monitoring i analiza pracy systemów wod.-kan., c.o.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PROJEKTANT - od 2 400 PLN

nadzór nad realizacją projektów, tworzenie innowacyjnych projektów oraz pozyskiwanie nowych klientów
Salon Meblowy "STYL" Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Spółka Jawna - 2016-11-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

GLAZURNIK - od 2 100 PLN

wg. stanowiska
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" SP. Z O.O. - 2018-06-07 - Ciechanów (mazowieckie)

ŚRUCIARZ - od 2 000 PLN

praca fizyczna na stanowiska śruciarza
Śląskie Centrum Lakierowania Proszkowego POLVO Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kobiór (śląskie)

DORADCA KLIENTA - 1 500 - 2 500 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie i obsługa klientów, sprzedaż produktów spółki; m-ca pracy: Tarczyn, Konstancin, Prażmów, Baniocha, Góra Kalwaria
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2017-06-26 - Warszawa (mazowieckie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

wyroby cukiernicze
Pracownia Cukiernicza s.c. K.Janicka, S.W.Mazurkiewicz - 2016-07-04 - Lubań (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 3144) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER M/K (J.ANGIELSKI) - od 1 387,5 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 400 EUR

Praca przy produkcji sera, masła, sera typu „Quark”, oraz twarożku. Transport surowca, nadzorowanie produkcji. Po zakończeniu produkcji mycie urządzeń ( metodą Cleain– In – Place oraz mycie ręczne).
Estover Piimatööstus OÜ - 2015-10-16 - Estonia (Estonia)

INSPEKTOR W DZIALE APARATURY MEDYCZNEJ - od 2 800 PLN

Wykonywanie napraw i przeglądów aparatury medycznej, prowadzenie paszportów i ewidencji aparatów, udział w postępowaniach przetargowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR KOPARKI KLASA II - od 3 000 PLN

Praca na terenie Zakładu Mechanicznego Armes w NIsku (siedziba firmy). Obsługa koparki gąsienicowej Liugong.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-12-22 - Nisko (podkarpackie)

BARMAN - od 2 100 PLN

przygotowywanie różnego rodzaju napojów oraz kompleksowa obsługa klientów odwiedzających danych lokal,obsługa kasy fiskalnej- program gastro-szef,
CC SUNWEST SP Z O. O - 2018-03-12 - Barlinek (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji + dodatki.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH - 3 000 - 4 000 PLN

KOMPLEKSOWA REALIZACJA SPRAW ZWIĄZANYCH Z PLANOWANIEM, I NADZOROWANIEM PRAC KONSERWACYJNYCH, NAPRAWCZYCH, REMONTOWYCH I INWESTYCYJNYCH; NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO WSZYSTKICH OBIEKTÓW PUM WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - BUDOWNICTWO OGÓLNE LUB INNY KIERUNEK TECHNICZNO BUDOWLANY, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PROCESU KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZANIA PRAC BUDOWOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO,DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS WORD, MS EXCEL, NORMA, AUTOCAD LUB POKREWNY, ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PRAWA BUDOWLANEGO, ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, PRZEPISÓW P. POŻ. I BHP, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO; MIEJSCE PRACY-UL. RYBACKA, SZCZECINCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

utrzymywanie w czystości pokoi gościnnych, wymiana i ewidencja pościeli, wymiana ręczników, uzupełnianie artykułów eksploatacyjnych w/g ustalonych standardów, odpowiedzialność za powierzony sprzęt.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Opoczno (łódzkie)

INSPEKTOR RAMPOWY - od 14 PLN

kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK DEKARZA - od 2 200 PLN

pomocnik dekarza
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Dąbrowa (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - od 2 100 PLN

wykonywanie prac z zakresu budowy, remontów dróg i mostów
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraśnik (lubelskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanymGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala D
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

Obsługa e - sklepu, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, zbieranie zamówień i prezekazywanie ich do realizacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Sieradz (łódzkie)

FRYZJER MĘSKI - od 1 250 PLN

Kreatywne strzyżenie męskie, topowe trendy kreowane przez renomowane akademie stylizacji m.in. BERRYWELL POLSKA. Strzyżenie HAIR TATOO.Praca w przedziale czasowym od godz. 8.00 do 12.00; od 12.00 do 16.00.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH W DZIALE TECHNICZNYM - od 3 200 PLN

- Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej.- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzenie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych.- Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami.- Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.- Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach z zakresu wykonywanych obowiązków.- Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji.- Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-08 - Bytom (śląskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (O) - od 2 200 PLN

Inspektor ds. zamówień publicznych
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2017-02-06 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SAMOCHODÓW DO PRZEWOZU ŻYWCA - od 2 000 PLN

mycie i dezynfekcja samochodów do przewozu żywca
IMPEL FOOD HYGIENE COMPANY Warszawa - 2016-08-30 - Starachowice (świętokrzyskie)


Wybierz powiat