INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

Data publikacji: 2019-05-30

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
3 Maja 16, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (około 35) spośród 73 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 2250 zł brutto do uzgodnieniaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Podstawowe stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Dodatkowo praca w siedzibach obsługiwanych jednostek w granicach miasta Płocka. Konieczność przemieszczania się między obsługiwanymi placówkami.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony danych osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe.6. Studia podyplomowe kierunkowe, kursy lub szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych potwierdzone dyplomem, zaświadczeniem, certyfikatem lub zaświadczeniem o rozpoczęciu ww. doskonalenia zawodowego, z terminem rozpoczęcia i przewidywanym terminem jego zakończenia.7. Dobra znajomość europejskich i krajowych przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności RODO.8. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym informatycznych metod przetwarzania danych osobowych.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie na stanowisku związanym z ochroną danych osobowych lub podobnym.2. Znajomość procedur przetwarzania danych osobowych oraz podstaw prawnych funkcjonowania jednostek oświatowych lub placówek opiekuńczo wychowawczych.3. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.4. Prawo jazdy uprawniające do prowadzenia samochodu osobowego.5. Odpowiedzialność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia.6. Umiejętność śledzenia i stosowania zmian w przepisach.7. Umiejętność pracy w zespole i gotowość do zdobywania nowej wiedzy.8. Wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z 2017 r. poz. 653,1930).8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.11. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych ogłoszenie Nr 8/2019 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 13 czerwca 2019 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. Dane osobowe- klauzula informacyjnaAdministratorem Danych Osobowych jest Zarząd Jednostek Oświatowych - JB z siedzibą w Płocku, ul. 3 Maja 16.Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: tel: 24 367 89 34, e-mail: iod (at) zjoplock.plPodanie danych osobowych w CV oraz dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Jednostek Oświatowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia naboru.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Zarząd Jednostek Oświatowych. Ponadto przysługuje jej prawo do ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. W trakcie przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Zarząd Jednostek Oświatowych, dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 16

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych

Data dodania oferty pracy: 30.05.2019

Oferta pracy ważna do: 13.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd374c709384a43a6c4a19236658f982

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH R86/4394-1718/16 - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji członkowsko-mieszkaniowych, obsługa interesantów, obsługa komputera
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZAZAMCZE WE WŁOCŁAWKU - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL RELIGII - 2 417 - 3 317 PLN

Zakres obowiązków zgodne ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 143 - 2018-10-17 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - do 14,7 PLN

Pomoc przy zakwaterowaniu gości i sprzątaniu.
LUK Sp. z o.o. - 2019-01-23 - Łęgowo (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

kontrola stanu zabezpieczenia obiektów, prowadzenie książki służbowej, kontrola ruchu na bramie wjazdowej
"NOWAK" Wiesław Nowak - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)

INSPEKTORDS: BHP, P/POŻ ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 400 PLN

Zgodnie z § 2 Rozp. Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i hignieny pracy.
POWIATOWY ZESPÓŁ SZPITALI W OLEŚNICY - 2017-12-06 - Oleśnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK ROZLEWNI - od 1 850 PLN

praca na rozlewni, nalewanie wody, pakowanie zgrzewek na palety, przygotowanie transportu
ROZLEWNIA WODY ŻRÓDLANEJ JOANNA - 2016-06-24 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalenie wysokości tych świadczeń, przygotowanie decyzji w zakresie: ustalenia prawa do świadczeń, zmian w prawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, wstrzymania, zawieszenia i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia, przyznawanie przysługujących dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych, ustalenie wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie naleznych świadczeń...
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-14 - Poznań (wielkopolskie)

KELNER - od 2 250 PLN

Obsługa klienta.Sprzątanie sali.
P.P.H.U. Sajprus DARIUSZ GRECKI ZAJAZD MAŁE CICHE - 2019-01-18 - Chlewiska (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 550 PLN

Utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń technicznych i obiektów zgodnie z prawem budowlanym. Opracowywanie kompletnej dokumentacji inwestorskiej: kosztorysów, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej, wykonywania robót i odbioru robót.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-02 - Jawidz (lubelskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ- OPERATOR ZGRZEWAREK - od 4 000 PLN

Praca na zgrzewarkach wielopunktowych, praca w akordzie. Osoba do przyuczenia. Praca w systemie 3 zmianowym w godz. 6-14.14-22.22-6.
Dumat Sp. z o. o. - 2019-02-04 - Mysłowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 1 000 PLN

- realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie służby BHP w zakładach w Iławieoraz w filii w Morlinach;- prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimiregulacjami prawnymi;- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, regulaminóworaz instrukcji z zakresu BHP;- przeprowadzanie kontroli warunków BHP orazprzestrzegania przepisów, zasad bezpieczeństwa ihigieny pracy;- organizacja i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP(szkolenia wstępne i okresowe);- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. Oddz. w Iławie - 2015-11-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

SPRZEDAZ ALKOHOLU
kontakt przez OHP - 2017-01-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 10 PLN

sprzątanie biura
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Brzozów (podkarpackie)

PIEKARZ - od 13 PLN

Prace zwiazane z produkcją pieczywa
Piekarnia - Cukiernia "SZELCÓW" Sp. j. Halina, Andrzej, Maria, Romualda Szelc - 2017-10-04 - Lesko (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY FIZYCZNEJ - do 2 800 PLN

Organicacja ochrony mienia w zakresie wynikającym z zawartych umów na ochronie fizycznej , kontrola i nadzór prawidłowej realizacji zadań ochrony fizycznej na obiektach. Miejsce pracy: Wrocław i powiat Wrocławski
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materiału niezgodnego, Weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzeganie wymagań klienta, Tworzenie dokumentacji jakościowej; realizacja pomiarów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)

MONTER MEBLI - od 2 000 PLN

Montaż mebli, docinanie elementów, nadawanie struktury elementów meblowych.Oferta pracy subsydiowanej tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Godziszewy (kujawsko-pomorskie)

KOSMETOLOG - od 15 PLN

Zabiegi pielęgnacyjne na twarz, szyję i dekolt, pielęgnacja kończyn dolnych i górnych, masaż klasyczny, zabiegi pielęgnacyjne na ciałi, makijaż, przekłuwanie uszu, porady w zakresie doboru i stosowania preparatów odpowiednich dla rodzaju skóry klienta. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. SANITARNYCH - od 3 500 PLN

1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań;2)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym:a)przygotowywanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;b)nadzór nad właściwą realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów, w tym nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych i prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń oraz właściwym rozliczaniem zadań; 3)współpraca z innymi referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i Jednostkami Gminyw zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)

OPERATOR KOPARKI OFPR/18/2184 - od 2 500 PLN

wg stanowiska, obsługa koparki, praca przy budowie dróg, na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
Pasionek Jarosław Przedsiębiorstwo Usługowe – Budowlane - 2018-08-30 - Stróża (małopolskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 790 PLN

- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych,- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe,- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

w/g potrzeb
M&M MONIKA JEŻOWSKA - 2016-04-19 - Kielce (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS PRACOWNICZYCH (NR 4007) - 2 000 - 3 000 PLN

rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - 1 900 - 3 000 PLN

Kierowca na liniach regularnych, kierowca na odworzenie uczniów do szkoł. Kontakt tel.
Przewóz Osób Robert Opara, Korczyn 138 Strawczyn - 2016-08-12 - Korczyn (świętokrzyskie)

INSPEKTOR TECHNIK UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 015 PLN

Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-12 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości.Godziny pracy 7-15:30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2018-10-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 112 PLN

Przygotowywanie oraz wydawanie posiłków, mycie naczyń oraz sprzętu kuchennego, sprzątanie kuchni.2112,00 brutto + dodatek za staż pracy
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kuropatniku - 2018-11-20 - Kuropatnik (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (BRANŻA TELETECHNICZNA) - od 3 838 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, systemów sygnalizacji pożaru, automatyki obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).Wersja rozszerzona oferty dostępna pod adresem: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_ttech_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat