INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH Ruda Śląska oferta pracy Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Data publikacji: 2020-08-20
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor budowlany (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kosztorysowanie budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i programów MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia budowlane o specjalności robót instalacyjnych lub elektrycznych, mile widziana przynależność do Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajomość obsługi komputera, znajomość zasad kosztorysowania. Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora budowlanego. Praca również w terenie, mile widziany własny samochód (pracodawca rozlicza się ryczałtowo)
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
danePracodawcy_nip: 6411905697
danePracodawcy_regon: 273307876
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
danePracodawcy_kodPowiatu: 2472
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942630
Ulica pracodawcy: Kłodnicka
Numer budynku pracodawcy: 97
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 19.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c6f25e9b1e85d54c155e81fd525939d
Podobne oferty pracy
przyjmowanie zamówień; składanie zapytań ofertowych; analiza stanów magazynowych; organizowanie transportu; kontrola realizacji zamówień; weryfikacja złożonych zapotrzebowań z komórek wewnętrznych;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Ozimek (opolskie)
Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. i obsługa klienta w kawiarni (praca w godzinach 15.00-19.00, 19.00-24.00), pierwsza umowa na okres próbny
EDWARD SŁOWIŃSKI P.H.U.T. SKUP-SPRZEDAŻ, HURT-DETAL WĘGLA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, ARTYKUŁÓW PRZMYSŁOWYCH I CHEMICZNYCH - 2016-02-29 - Zawidów (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla policjantów i pracowników Policji.Sporządzanie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników i policjantów a także sporządzanie skierowań do komisji lekarskich.Prowadzenie szerokich zagadnień z zakresu medycyny pracy.M.Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.Utrzymywanie właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego w użytkowanych pomieszczeniach, magazynach i składnicach akt.Zapewnienie wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy w obiektach KPP i komórek podległych oraz nadzorowanie jego rozmieszczenia i terminowej konserwacji.
Komenda Powiatowa Policji w Radomiu - 2019-07-30 - Grójec (mazowieckie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych, rozliczanie zadań konserwacyjno- remontowych, planowanie potrzeb w zakresie inwestycji obiektów budowlanych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-06-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji w procesie zatrudnienia pracowników w tym płacowych, sporządzanie sprawozdań oraz raportów kadrowo-płacowych.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SUCHEJ BESKIDZKIEJ - 2021-03-05 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Ocena, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie planów działania, organizacja i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach. Pełny wykaz obowiązków znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-05-10 - Łęczna (lubelskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2019-02-04 - Zgierz (łódzkie)
dobieranie i pozyskiwanie nowych dostawców, zamawianie surowców do produkcji, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Przeworsk (podkarpackie)
Prowadzenie rocznych przeglądów stanu technicznego mieszkań i budynków, przegląd stanu technicznego placów zabaw, prowadzenie książek obiektów budowlanych, pełnienie nadzoru inwestorskiego, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej robót budowlanych, rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie działalności remontowej, prowadzenie postępowań zamówień publicznych.
Zakład Budynków Komunalnych - 2017-04-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa maszyn w przetwórstwie tworzyw sztucznych
ROTONET Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Czeladź (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie lekcji
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Górze Św. Małgorzaty - 2017-08-23 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
obowiązki związane z zakwaterowaniem, wykwaterowaniem, obsługa kasy fiskalnej, udzielanie informacji telefonicznej w języku polskim, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Kraków (małopolskie)
1) Praca na stanowisku inspektora ochrony przeciwpożarowej w KPW.2) Praca w zakresie dotyczącym ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów wojskowych.3) Znajomość zasad i technik ochrony przeciwpożarowej, umiejętność używania sprzętu i szkolenie innych pracowników w tym zakresie.4) Opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej.5) Opracowania wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektow, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.
Komenda Portu Wojennego - 2021-04-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zadania: - udział i prowadzenie branżowych kontroli jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prace uruchomieniowe: próby funkcjonalne urządzeń: automatyki i sterowania, elektroniki, elektrycznych i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawności i awarii urządzeń, testy sprawności z pomiarami
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Lubin (dolnośląskie)
1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym pustostanów) prowadzonych przez Zakład3. przeprowadzanie przeglądów budynków4. Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe5. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych na wnioske komisji6. Określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wnioske najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2020-07-27 - Chorzów (śląskie)
Murowanie, wykonywanie zbrojeń, szalowanie, szlifowanie i malowanie.
SPB CONTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnieni optymalnej organizacji sprzedaży, pełnienie funkcji kierownika sklepu zgodnie ze standardami i procedurami firmy, zarządzanie dziesięcoosobowym zespołem pracowników, realizacja zamówień, rzetelna współpraca z kontahentami, współpraca z działem kadr, księgowości i kontroli, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
''FAN'' M.M.S. ANTONIUK - 2016-09-19 - Lubcza (małopolskie)
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-02-17 - Gdynia (pomorskie)
Ręczne obsługiwanie ramp nawodnieniowych, praca 3 razy dziennie - rano, popołudniu i wieczorem.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Brudzew (wielkopolskie)
Kontrola czystości pokoju po sprzątnięciuWspółpraca z kierownikiem służby pieter - nadzór nad pracą pokojowych i pomoc w organizacji pracy działuSprzątanie pokoi, korytarzy, wind itp.Zgłaszanie rzeczy zaginionychWymiana ręczników oraz pościeliInformowanie przełożonego o usterkachUzupełnianie artykułów eksploatacyjnych i konsumpcyjnych w pokojachWspółpraca między działami oraz pracownikami w dzialePrzestrzeganie procedur ochrony danych osobowych i rozporządzenia RODO
Dobry Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2021-04-14 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - styczeń 2019 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Katowice (śląskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp. Przeprowadzanie ocen ryzyka zawodowego. Badanie wypadków, sytuacji w których istnieje zagrożenie wypadkiem i wszelkich incydentów związanych z bhp. Rola doradcza dla kadry zarządzającej. Stałe monitorowanie sklepów i zakładów produkcyjnych w zakresie przestrzegania norm bhp.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2020-12-02 - Lublin (lubelskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, POMOC PRZY WYPEŁNIANIU DOKUMENTÓW KADROWYCH, WYPEŁNIANIE WNIOSKÓW NA ZEZWOLENIA/OŚWIADCZENIA DLA CUDZOZIEMCÓW, ZGŁASZANIE I WYREJESTROWANIE PRACOWNIKÓW DO ZUS.
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części. Szczegóły dot. zakresu zadań zawodowych dostępne są na stronie http://www.pup.lomza.pl/wiad/1057/1-podlaska-brygada-obrony-terytorialnej-w-bialymstoku-ogloszenie-o-naborze
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
Budowa budynków (kanadyjki), schodów, ogólne prace stolarskie
Usługi Stolarskie Jarosław Trendziuk - 2016-09-13 - Walerów (mazowieckie)
nadzór nad podmiotami wytwarzającymi środki spożywcze zwierzęcego pochodzenia wymagany zawód: lek. weterynarii lub technolog żywności
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W SZAMOTUŁACH - 2016-09-05 - Szamotuły (wielkopolskie)
Montaż reklam świetlnych.
acrobat GmbH Personaldienstleistungen - 2015-11-27 - Niemcy (Niemcy)