INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 3 660 - 4 040 PLN

Zakres obowiązków: -dekretacja i ewidencjonowanie faktur kosztowych zgodnie z przyjętą w Spółce polityką rachunkowości oraz obowiązującymi regulacjami podatkowymi,-weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych,-weryfikacja danych w rejestrach VAT,-przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych,-udział w procedurach zamknięcia miesiąca,-wsparcie procesu sporządzania rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,-ścisła współpraca z innymi działami firmy

Data publikacji: 2019-12-11

Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-dekretacja i ewidencjonowanie faktur kosztowych zgodnie z przyjętą w Spółce polityką rachunkowości oraz obowiązującymi regulacjami podatkowymi,-weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych,-weryfikacja danych w rejestrach VAT,-przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych,-udział w procedurach zamknięcia miesiąca,-wsparcie procesu sporządzania rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,-ścisła współpraca z innymi działami firmy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 660 - 4 040 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 660 - 4 040 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości oraz prawa podatkowego (CIT, VAT)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość pakietu MS Office oraz systemów księgowo-finansowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
preferowany kierunek wykształcenia: rachunkowość, finanse

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziana znajomość systemu księgowego SYMFONIA

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
mile widziana znajomość zagadnień związanych z MSR/MSSF

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Adres pracodawcy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Adres strony pracodawcy: www.pgwir.pl

Ulica pracodawcy: Chlebowa

Numer budynku pracodawcy: 22

Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 11.12.2019

Oferta pracy ważna do: 10.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b58c0cf58110f1d89d39afce56f2b85f

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR- HYDRAULIK - od 2 250 PLN

obsługa awarii i zgłoszeń alarmowych, prowadzenie prac konserwacyjnych wod-kan, cw i co, usuwanie bieżących usterek, wykonywanie prac zleconych, nadzór nad instalacjami punktu poboru wody
AMW REWITA Sp. z o.o - 2019-09-26 - Hel (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Sokolniki-Las (łódzkie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W PRZEDSZKOLU - od 100 PLN

prowadzenie zajęć języka anielskiego w przedszkolu
Terapeutyczny Punkt Przedszkolny "MILOWY KROK" - 2018-09-26 - Grajewo (podlaskie)

INSPEKTOR - do 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, prowadzenie rejestrów korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK FICZYCZNY - od 1 850 PLN

PAKOWANIE DROBNYCH STELAŻY DO WORECZKÓW
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2016-09-15 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowanie sklepu do otwarcia,- układanie towaru, klipsowanie, metkowanie cen,- pilnowanie porządku na półkach, wieszakach (ułożenie towaru),- przyjęcia towaru,- dbanie o porządek w magazynie i zapleczu,- praca przy komputerze (odbieranie maili, korespondencji - stosowanie się do wytycznych).
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zgierz (łódzkie)

ŚLUSARZ - od 2 200 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Daleszyn (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - 3 620 - 4 300 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysówprzygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku: budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie klientów, zaopatrzenie, sprzedaż detaliczna.
Kuźnicki Paweł "HAIRX" - 2016-09-07 - Tłuszcz (mazowieckie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 0118) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU TECHNICZNEGO I ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

prowadzenie technicznej dokumentacji - książki obiektów budowlanych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie i opiniowanie propozycji remontowych, sporządzanie przeglądów technicznych obiektów, nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami remontowymi, prowadzenie sprawozdawczości z nadzoru prac. Miejsce wykonywania pracy Zabrze i teren woj. śląskiego.
TERMA-DOM Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Zabrze (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 200 PLN

umiejętnośc szycia na maszynie overlock,stębnówka
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

POMOCNIK CUKIERNIKA, POMOCNIK PIEKARZA - od 2 100 PLN

Pomoc przy wypieku chleba i produktów cukierniczych.
Piekarnia-Ciastkarnia A.M.B. Lipscy S.J. - 2018-06-12 - Skępe (kujawsko-pomorskie)

BARMANKA - od 2 000 PLN

Obsługa baru.
"Bar u Ireny" Irena Podgórna - 2017-04-19 - Bytom (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (BRANŻY BUDOWLANEJ) - od 2 970 PLN

Nadzór nad realizacją prac budowlanych, sporządzenie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem remontów obiektów i urządzeń w kompleksach w ramach posiadanych uprawnień.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2017-12-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - 997,4 PLN

Udział w działalności inspekcyjno kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych i pism z zakresu właściwości PINB, opracowywanie projektów wniosków i zaleceń pokontrolnych, gromadzenie i prowadzenie akt administracyjnych, obsługa kancelaryjno-biurowa i organizacja pracy sekretariatu, przyjmowanie interesantów i udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

projektowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kozy (śląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 250 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-08-24 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 020 PLN

Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól eklektromagnetycznych w środowisku.Wymiar etatu 1/2 etatu, umowa na zastępstwo.kontakt z pracodawcą: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl, fax 261-669-855.Miejsce pracy: ul. Graniczna 13 Wrocław.Informacja o ofercie w sali D.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

praca na magazynie
MONIKA TROJANOWSKA HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA - 2019-08-23 - Końskie (świętokrzyskie)

INSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/112/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) w Urzędzie Miasta Katowice oraz jednost-kach organizacyjnych miasta,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-20 - Katowice (śląskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 300 PLN

rozbiór zwierzyny na elementy, przestrzeganie regulaminu pracy, utrzymanie porządku na stanowisku
BRANDENBURG GAME Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WPS(NR 2751) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej w celu ograniczenia tego zjawiska - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w celu określenia rozmiaru zjawiska oraz badanie podejmowanych przez osoby realizujące te zadania działań wskazanych w Programie- weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa, w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i osiągania pożądanych efektów zmian u osób stosujących przemoc w rodzinie- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu określenia sposobu postępowania w sytuacjach kryzysowych- opracowywanie materiałów instruktażowych, zaleceń, procedur postępowania interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych związanych z przemocą w rodzinie dla osób realizujących te zadania w celu ujednolicenia podejmowanych działań w tym zakresie w województwie kujawsko-pomorskim- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu oceny prawidłowości wykonywania tego zadania przez jednostki samorządu terytorialnego- sporządzanie analiz i ocen funkcjonalnych na podstawie danych z terenu województwa kujawsko-pomorskiego, gminnych i powiatowych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie, a także zespołów interdyscyplinarnych i grup roboczych w celu wskazania w ramach czynności nadzorczych słabych i mocnych stron programów oraz działań podejmowanych przez zespoły i grupy robocze w obszarze przemocy- opracowywanie i przygotowywanie informacji i sprawozdań na temat realizowanych przez jednostki pomocy społecznej województwa kujawsko-pomorskiego zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu przekazania ich Ministerstwu Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a także dokonywanie oceny merytorycznej oraz przygotowywanie opinii nt. ofert składanych w ramach resortowych programów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu przedłożenia ministrowi właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego ofert spełniających wymogi formalne sprecyzowane w ogłoszeniu o konkursie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DZIAŁU KADROWO-ORGANIZACYJNEGO (URZ. PAŃSTWOWY) ZK RZESZÓW - od 2 250 PLN

OBSŁUGA BIURA PODAWCZEGO I SEKRETARIATU ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2019-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 4 850 PLN

Zadania na stanowisku:- Zatwierdzanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,- Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji w Raciborzu,- Kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, pozostałą dokumentacją budowy i wiedzą techniczną,- Reprezentowania ZWiK sp. z o.o. na budowie poprzez sprawowanie kontroli,- Prowadzenie nadzorów branżowych w zakresie sieci wod-kan dla firm prowadzących prace ziemne w ich pobliżu,- Prowadzenia postępowań wyjaśniających przyczyny katastrofy budowlanej,- Przyjmowania podań, skarg i wniosków od stron postępowania oraz współdziałanie z organami kontroli państwowej,- Potwierdzania robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzania faktu usunięcia wad,- Prowadzenie odbiorów technicznych nowo budowanych sieci i przyłączy wod-kan.Oczekiwania:- Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego,- Prawo jazdy kat. "B",- Solidność, rzetelność, zaangażowanie.Pracodawca oferuje:1. Umowę o pracę.2. Stabilność zatrudnienia.3. Wymiar etatu: cały etat tj. 8 godzin dziennie.4. Pakiet medyczny.5. Szkolenia.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-03-15 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTYCYJNEGO W BRANŻY DROGOWEJ - od 4 000 PLN

Według prawa budowlanego. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 przy stawce 200 zł/ dziennie w dni robocze w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. - 2015-12-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)