INSPEKTOR Chodzież oferta pracy MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.

Data publikacji: 2018-02-13

Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)

Pracodawca: MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młyńska 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek/specjalizacja- gospodarka nieruchomości. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

Nazwa pracodawcy: MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży

Adres pracodawcy:
Młyńska 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: chodzieski

Gmina pracodawcy: Chodzież

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chodzież

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 13.02.2018

Oferta pracy ważna do: 23.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI(NR 7510) - od 3 000 PLN

1. sporządzanie palnów inwestycji i remontów2. prowadzenie instruktażu w zakresie zasad i sposobu prowadzenia inwestycji3. udział w kontrolach 4. udział w procesach likwidacji i czasowego zajęcia terenu5. prowadzenie i rozliczanie inwestycji
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - 2018-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - do 2 700 PLN

przegląd portfela kredytowego Banku w celu identyfikacji i oceny ryzyka kredytowego,pomiar i monitorowanie ryzyka kredytowego,przeprowadzanie testów warunków skrajnych w zakresie ww ryzyka, ocena produktów bankowych pod kątem potencjalnego wpływu na poziom ryzyka,monitorowanie stopnia wykorzystania limitów,sprawozdanie zewnętrzne i wewnętrzne
Bank Spółdzielczy w Człuchowie - 2017-10-05 - Człuchów (pomorskie)

BARMAN - od 3 000 PLN

przygotowywanie posiłków
kontakt przez OHP - 2018-10-01 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR TERENOWY - od 1 750 PLN

min. średnie ( mile widziane wyższe kierunek :resocjalizacja),niekaralność (poświadczona dokumentem KRK), prawo jazdy B, pełna dyspozycyjność w trakcie wykonywania obowiązków służbowych,zaangażowanie w powierzone obowiązki, odporność na stres, odpowiedzialność,terminowość, punktualność, spostrzegawczość;Stały monitoring urządzeń i pojawiających się zadań związanych z Systemem Dozoru Elektronicznego, wykonywanie zadań na podległym terenie: planowanych( kontrola) i nieplanowanych ( interwencje) związanych z aktualnymi zgłoszeniami; praca zgodnie z grafikiem i pod nadzorem Kierownika Zespołu; punktualne przekazywanie sprzętu i samochodu następnemu patrolowi, bezwzględne stosowanie się do przepisów prawa, w tym do przepisów drogowych i ustawy o Systemie Dozoru Elektronicznego,monitorowanie sprawności urządzeń i informowanie przełożonych o ewentualnych uszkodzeniach i awariach sprzętu, ewidencjonowanie przejechanych tras ( rozliczanie kilometrów).
ITM POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK HALI K/M - od 2 400 PLN

jw
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)

ELEKTRYK/ POMOCNIK ELEKTRYKA - od 11,01 PLN

Instalacje elektryczne, zabezpieczenia techniczne - montaż, pomoc w pracach elektrycznych.Możliwość przyuczenia.
Instalacje elektryczne. Zabezpieczenia techniczne. Rafał Adamczyk - 2016-03-10 - Okuniew (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

Organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych.Sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne.Prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)

MANIKIURZYSTKA - od 1 050 PLN

j.w.
Pracainfo Sp. z o.o. Sp.k - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - od 4 100 PLN

Praca w godzinach 07 15 - 15 15; Przeprowadzanie kontroli w zakładach przetwarzających zywność pochodzenia zwierzęcego; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie bezpieczeństwa żywności; współpraca z Zespołem ds. zdrowia i ochrony zwierząt w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt; przeprowadzanie monitoringów krajowych oraz bieżących w zakresie produktów spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII STARGARD - 2018-09-21 - Stargard (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR TECHNIK UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 015 PLN

Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-12 - Opole (opolskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

Samodzielne przygotowywanie posiłków
"DUO - BET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

ODLEWNIK - od 1 850 PLN

odlewanie z metali; mosiądz i aluminium
ODLEWY PRECYZYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 200 PLN

WYKONYWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU SZEROKO POJĘTEJ OCHRONY ŚRODOWISKA W RESORCIE MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 13,7 PLN

- Utrzymanie czystości.- Miejsce wykonywania pracy: Makro Katowce, ul. Pukowca.- Wynagrodzenie: 13,70 zł brutto/godzine. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące. - Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Praca również w soboty i niedziele. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 661-991-554) w godz. 8:00-16:00
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)

ELEKTROMECHANIK - do 4 200 PLN

naprawa i konserwacja maszyn stolarskich
Przedsiębiorstwo Drzewne "JAWOR"A.J Gawiński - 2018-09-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR/REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH - 3 000 - 4 500 PLN

a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. KADR - do 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej Rozliczanie rachunków zleceniobiorcówKompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowej,Rozliczanie czasu pracy,Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowych,Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 300 PLN

tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji, kompleksowe doradztwo handlowo techniczne, analiza rynku, udział w realizacji i tworzeniu koncepcji marketingowych
Deco Sp.z o.o. - 2016-08-01 - Natolin (łódzkie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie, naprawy blacharskie.Naprawa aut osobowych
Waldemar Florkowski Mechanika Pojazdowa Blacharstwo Lakiernictwo, Naprawa silników - 2016-08-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)

PAKOWACZ W FABRYCE ŚLEDZIA-HOLANDIA - od 40 PLN

Pakowanie i filetowanie śledzi
kontakt przez OHP - 2018-11-09 - Radom (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

przygotowywanie surowców i półproduktów, pomoc przy produkcji wyrobów ze śledzi oraz wyrobów garmażeryjnych, pakowanie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Tczew (pomorskie)

MALARZ - od 2 000 PLN

Terminowe oraz zgodne ze sztuką malarską wykonywanie zadań dziennych i okresowych. Wykonywanie w ramach "dni techniki" konserwacji narzędzi malarskich, zgłaszanie usterek, uszkodzeń, potrzeb materiałowych.
KOMENDA PORTU WOJENNEGO - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 250 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-08-24 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR - OFERTA KONKURSOWA - od 4 500 PLN

określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR TUN - od 2 870 PLN

Nadzorowanie robót elektrycznychKosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji przetargowych
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY DO OBSŁUGI BAZY MONITOROWANIA - od 2 100 PLN

Odbiór sygnałów systemów alarmowych, dysponowanie grupą interwencyjną. Praca na dwie zmiany w godz. 7-19, 19-7.
PRZEDSIĘBIORSTWO USłUG TECHNICZNYCH MPEC Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat