INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.

Data publikacji: 2018-07-30

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera oraz pakietów biurowych i księgowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: interpretacji przepisów prawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Miejsce wykonywania pracy: Chełm.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - Wykształcenie średnie ekonomiczne- 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości- Znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz.120 z późn. zm.) tylko w zakresie Działu I oraz Działu II rozdziały od 1 do 6- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych- Znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych i księgowych- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych.- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - Wykształcenie wyższe ekonomiczne.- Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG.Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2100,- zł. Planowana data zatrudnienia: wrzesień 2018 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 30.07.2018

Oferta pracy ważna do: 08.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

zaopatrzenie działów w potrzebne materiały; Umowa na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe; godziny pracy: 7.25- 15.00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2018-08-22 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 13 PLN

Przygotowywanie potraw
GRYNHOFF HOTELE Sp. z o. o. Sp. K - 2017-02-22 - Mielno (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - 8 PI - od 1 850 PLN

pomoc przy przygotowywan iu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Świdnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 500 PLN

- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

STRZYŻENIE DAMSKO- MĘSKIE, WYKONYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU ZABIEGÓW FRYZJERSKICH
ZAKŁAD FRYZJERSKI MONIKA SOBCZYK - 2016-02-11 - Skierniewice (łódzkie)

REALIZATOR DŹWIĘKU - od 2 700 PLN

Przygotowuje dokumentację dotyczącą realizacji dźwięku przy współpracy z reżyserem i realizatorem programu; przeprowadza nagrania słowne, muzyczne i efektów dźwiękowych; przygotowuje, montując bądź dobierając w taśmotece, wszelkiego rodzaju efekty dźwiękowe; realizuje dźwięk na próbach kamerowych i w czasie trwania programu. Zadania zawodowe: - zaznajamianie się ze scenariuszem lub konspektem programu;- przygotowywanie dokumentacji realizacyjnej dźwięku przy współpracy z reżyserem i realizatorem programu;- składanie zamówień na niezbędny sprzęt i środki potrzebne do realizacji programu;- przeprowadzanie nagrań słownych, muzycznych i efektów dźwiękowych;- przygotowywanie wszelkiego rodzaju efektów dźwiękowych za pomocą montażu bądź przez dobieranie w taśmotece;- realizowanie dźwięku na próbach kamerowych i w czasie trwania programu;- branie udziału w montażu programu, jeśli reżyser lub realizator programu uznają to za konieczne;- branie udziału w końcowych próbach sytuacyjnych dużych programów artystycznych czy imprez publicystycznych;- przeprowadzanie zgrania realizowanego programu;- odpowiadanie za jakość artystyczną elementów dźwiękowych w przygotowywanym programie.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

TOKARZ - od 2 500 PLN

Prace tokarskie na maszynach manualnych i CNC
IN TEMPORIS POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Ćmachowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 3 350 PLN

Obsługa urządzeń produkcyjnych, pakowanie produktów
PRESS GLASS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-09 - Nowogard (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

wg. załącznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Czarnków (wielkopolskie)

PAKOWACZ - OPERATOR MASZYN AUTOMATYCZNEGO MONTAŻU - od 2 000 PLN

Pakowanie gotowych wyrobów do kartonów. Kontrola jakości i segregacja wadliwych surowców (kołków, wkrętów) oraz wyrobów gotowych. Cykliczna obsługa pracy jednej maszyny montażowej, zasyp surowców. Dbanie o porządek w miejscu pracy. Miejsce pracy: Wrocław Psie Pole ul. Kwidzyńska, umowa o pracę tymczasową, praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta w sali: B, D, F. Kontakt z pracodawcą: Biuro Regionalne, Wrocław, ul. Rybacka 9, tel. 503 102 613 - Kalina Malinowska, 503 102 476 - Ewelina Różewskae-mail: k.malinowska (at) interkadra.pl
InterKadra Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 000 PLN

prowadzenie dokumenacji firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI HANDLU I USŁUG BRANŻ ŻYWNOŚCIOWYCH(NR 5638) - od 2 300 PLN

ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań,- prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (schody na zewnątrz budynku). Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - 3 000 - 3 500 PLN

przygotowanie posiłków
Restauracja STARE MURY Jacek Krężel - 2017-04-12 - Chrzanów (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Krypy (mazowieckie)

PRASOWACZKA - od 2 000 PLN

Prasowanie wyrobów gotowych, poszczególnych elementów.
PPHU "ELIZABETH" EXPORT-IMPORT MARZENA GRADOWSKA - 2017-04-10 - Łęczyca (łódzkie)

FRYZJER, FRYZJERKA - od 1 850 PLN

Fryzjerstwo damskie i męskie
Twój Fryzjer Sp. cywilna - 2016-07-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

KIEROWNIK DS. PRODUKCJI - 3 800 - 4 600 PLN

wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/ planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,doświadczenie w firmie produkcyjnej, rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, umiejętność zarządzania zespołem; umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami1 zmianawynagrodzenie: 3800- 4600 zł brutto (okres próbny)
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-08-29 - Wysocko Małe (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. TERMINALOWO- KOLEJOWYCH - od 2 000 PLN

Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-30 - Kartoszyno (pomorskie)

INSPEKTOR PIĘTER - od 3 300 PLN

Nadzór nad pracą pań pokojowych, koordynowanie pracami na piętrach, sprawdzanie stanu czystości pokoi
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI W SITODRUKU - od 2 000 PLN

Pomoc drukarza, zdejmowanie produkcji z tunelu.
SAMPRO PPHU WOJCIECH SAMOŁYK - 2016-09-26 - Ksawerów (łódzkie)

INSPEKTOR - 2 150 - 2 400 PLN

Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym zasiłku dla opiekuna; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-01-10 - Pyskowice (śląskie)

POMOC KOSMETYCZNA - 997,4 PLN

prowadzenie kart klienta, przygotowywanie stanowiska zabiegowego oraz pomoc przy wykonywaniu zabiegów; informowanie o zabiegach, mikrodermabrozja, kwasy, oczyszczanie twarzy, pedicure,manicure
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pawłowice (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 10 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, towarowanie sklepu, układanie towaru na półkach, prace porzadkowe
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)

KONSERWATOR - od 2 300 PLN

drobne naprawy elektryczne, ogólnobudowlane, prace porządkowe
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-19 - Karczowiska (dolnośląskie)

UBOJOWY ROZBIERACZ DROBIU - od 13 PLN

1) Obsługa i nadzór urządzeń do oszałamiania i uboju drobiu oraz przygotowywania drobiu.2) Praca na hali patroszenia. 3) Tackowanie, etykietowanie.4) Filetowanie i rozbiór mięsa.(PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU)
DAI TRANGX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

INSPEKTOR TECHNIK UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 671 PLN

Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów, sporzadzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, nadzór nad protokolarnym przekazaniem obiektów, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2671 zł brutto+wysługa
Jednostka Wojskowa 4217 - 2016-06-17 - Opole (opolskie)