INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Dębica oferta pracy DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA SEKRETARIATU. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM KADR.
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 30, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA SEKRETARIATU. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM KADR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: ADMINISTRACJA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: WYMAGANY STAŻ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8720003657
danePracodawcy_regon: 85000717100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 30, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: sekretariat (at) dezako.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: dębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1803
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dębica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982233
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 26.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5f321137f50f412d98ab8934e5c3263
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
ochrona obiektów chronionych przy użyciu ptaków drapieżnych
FALCON DOMAŃSKI KRZYSZTOF NAZWA SKRÓCONA FALCON DOMAŃSKI KRZYSZTOF - 2018-04-20 - Bełchatów (łódzkie)
Udzielanie informacji w sprawach wyborczych, przygotowywanie projektów aktów prawnych i pism organów wyborczych, współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi organami administracji publicznej w zakresie organizacji i przeprowadzenia wyborów i referendów, przygotowanie, obsługa i kontrola procesu prac wyborczych z terenu działania delegatury, gromadzenie dokumentów potwierdzających terminowe wykonanie czynności wyborczych, archiwizacja dokumentacji z wyborów, badanie sprawozdań finansowych komitetów wyborczych biorących udział w wyborach do organów jednostek samorządu terytorialnego
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W GDAŃSKU - 2017-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Abis Sp. z o.o. - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Prowadzenie szkoleń w zakładzie pracy z zakresu bhp. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp a także w pracach komisji bhp zajmującej się problematyką bhp, w tym zapobieganiu chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy. Prowadzenie postępowania powypadkowego. Znajomość obsługi komputera - programów word i excel, znajomość zasad pracy biurowej. Wykształcenie średnie techniczne preferowane wykształcenie wyższe lub podyplomowe BHP. CV i list motywacyjny należy przesłać bezpośrednio do kancelarii jawnej do dnia 22 maja 2017 r. na adres: Dowódca Jednostki Wojskowej 3430 Nisko 37-400 nisko, ul. Sandomierska 20
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy - Jednostka Wojskowa 3730 - 2017-05-10 - Nisko (podkarpackie)
obsługa kancelaryjna spraw egzekucyjncyh
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Mogilnie Izabela Podgórska-Wójtowicz - 2019-12-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
kierowanie karawanem, dbanie o porządek i czystość
Stanisław Kuśmierz Kompleksowe Usługi Pogrzebowe OLIMP - 2019-09-12 - Stok (lubelskie)
wykonywanie prac konserwatorskich, drobnych napraw ślusarskich, stolarskich, elektrycznych i hydraulicznych
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Zielona Góra (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, ewidencja czasu pracy, obsługa programu Płatnik.
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Spawanie półautomatem i ręczne elektrodą otuloną
Przedsiębiorstwo INVEST sp. zo.o. - 2016-05-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z dostawcami i odbiorcami w kraju i z granicą, nadzór nad zespołem sprzedażowym, analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji, działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, realizacja zamówień ze strony klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa komputera,kontakty z klientami,zarządzanie korespondencją
Przedsiębiorstwo "ZORMET" inż.Henryk Kubiński - 2017-04-07 - Bietowo (pomorskie)
redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie do E-obiegu, pisanie pism, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Mława (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do izby zawodowej budow.; doświadczenie na w/w stanowisku; uprawnienia budowlane, wykonawcze, w zakresie robót instalacyjnych; umiejetność kosztorysowania; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącymi robotami remontowymi, budowlanymi, instacji sanitarnej w budynkach wielorodzinnych, rozliczanie kosztów robót, sporzadzenie kosztorysów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie listy płac, prowadzenie depozytów, dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych.
Zakład Karny w Medyce - 2016-05-19 - Medyka (podkarpackie)
Utrzymanie czystości w cukierni.
Trzcionka Marcin "Olo" - 2019-03-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
POMOC W PRODUKCJI CIAST
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nowy Staw (pomorskie)
Przygotowywanie decyzji administracyjnych, kontrole obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji -pozwoleń na użytkowanie.
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Przyjezierze (kujawsko-pomorskie)
docieplanie budynków, montaż rusztowań elewacyjnych
AR-BUD PPHU ARKADIUSZ PIETRZAK - 2017-11-22 - Chrząstowo (wielkopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - Przeglądanie I kontrolowanie dziennych pozycji gotówkowych. Praca w zakresie ulepszeń w zakresie ulepszeń procesów i procedur. - Przeprowadzanie transakcji inwestycyjnych i dłużnych zgodnie z polityką firmy. Monitorowanie globalnych rynków finansowych, kursów walutowych i perspektyw gospodarczych oraz dostarczanie danych kierownictwu wyższego szczebla w celu wspierania decyzji inwestycyjnych / decyzji dotyczących zadłużenia. - Prowadzenie handlu walutami w celu wsparcia polityki hedgingowej firmy i obecnych wymogów. Utrzymanie platformy 360T (platforma oferująca zestaw danych rynkowych i operacji dla globalnej społeczności finansowej) i systemu handlu walutami departamentu. - Koordynowanie wielostronnych usług kompensowania dla firmy na całym świecie, w tym zarządzanie systemem kompensowania firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW PRZEZ INTERNET, TELEFON, E-MAIL, OBIEG KORESPONDENCJI, PRACA ASYSTENTA W DZIALE HANDLOWYM;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA; CV NA e-mail:bok (at) platan-meble.pl;
PLUS S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2017-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotutowarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym ipokontrolnym- sporządzanie informacji i sprawozdań okresowychCo oferujemy naszym pracownikom?- rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą;- dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy;- możliwość rozwoju zawodowego;- stabilne zatrudnienie ;- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie;- dofinansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.Proponowane wynagrodzenie ok. 2.900 zł brutto.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2020-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace fizyczne przy produkcji okien, okleinowanie, foliowanie
Grupacon Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Ochmanów (małopolskie)
bieżący nadzór i prowadzenie prawidłowej eksploatacji i remontów sieci ciepłowniczej, przyłączy cieplnych, węzłów cieplnych i kotłowni gazowych; zakład wypłaca dodatek stażowy; praca w dni wolne tylko sporadycznie w przypadku awarii i potrzeb pracodawcy
ZGORZELECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W ZGORZELCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Celem stanowiska jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy Kancelarii Jawnej Szkoły Policji w Słupsku.Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1)prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących ze Szkoły;2)rozdział korespondencji na komórki organizacyjne Szkoły;3)przyjmowanie, wydawanie, wysyłanie, odbieranie i dostarczanie korespondencji;4)prowadzenie rejestrów związanych z działalnością Szkoły Okres próbny od lipca do września 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji, prowadzenie szkoleń dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach, współpraca z właściwymi instytucjami oraz samorządem rolniczym w zakresie BHP w rolnictwie, prowadzenie wizytacji w gospodarstwie rolnym, tworzenie planów działań prewencyjnych , współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zadań.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-12-12 - Ustka (pomorskie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - styczeń 2019 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Katowice (śląskie)