GŁÓWNY KSIĘGOWY, K/M Warszawa oferta pracy KZRS"SCH" CENTRUM SZKOLENIOWO KONFERENCYJNE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY, K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: KZRS"SCH" CENTRUM SZKOLENIOWO KONFERENCYJNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 30, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie: ok. 6000 zl - do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość i finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Raks
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe na kierunku: finanse, rachunkowość. Znajomość systemu RAKS. Doświadczenie w pracy na równorzędnym lub podobnym stanowisku. Zakres obowązków: organizacja i kierowanie działem księgowości w firmie; prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami; prowadzenie ksiąg rachunkowych; nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów, kasowej i inwentaryzacji; sporządzanie i przedłożenie do zatwierdzenia raportów dotyczących: stanu środków pieniężnych, stanu należności i zobowiązań; opracowywanie i przedłożenie do zatwierdzenia rocznego planu działalności odnośnie planowanych przychodów, kosztów i wyników; sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe; kontrola dowodów księgowych i ich dekretacji; osobista kontrola nad terminową regulacją zobowiązań publicznoprawnych (podatkowych, celnych, ubezpieczeniowych); organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji księgowej techniką komputerową; organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej; organizacja i nadzór rachuby płac z pełną dokumentacją i ewidencją dla celów kosztowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Zapewnienie terminowej wypłaty należnych wynagrodzeń dla pracowników firmy i osób zatrudnionych na umowy cywilnoprawne; sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej; wykonywanie innych czynności zleconych przez prezesa zarządu, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków zastępcy głównego księgowego. Zgłoszenia: CV na adres: arek.bil (at) interia.pl
Nazwa pracodawcy: KZRS"SCH" CENTRUM SZKOLENIOWO KONFERENCYJNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Kopernika 30, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.kzrs.pl
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 30.03.2018
Oferta pracy ważna do: 26.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie pełnej księgowości w firmie branży paliwowej.
PPUH GAZDA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie drobnych napraw i prac remontowo-malarskich, dozór nad terenem wokół budynku szkoły, administrowanie obiektu boiska szkolnego.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Miechów (małopolskie)
przyjmowanie dostaw, przygotowywanie towaru i dostawa do klienta, prace porządkowe, itp.
"Nowalijka" Jarosław Gackowski - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac prostych, rutynowych związanych z różnymi etapami budowy dróg
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Radomsko (łódzkie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w przedszkolu.
DGB Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Jaworzno (śląskie)
Wykształcenie wyższe (pref. AWF, fizjoterapia); doświadczenie zawodowe - mile widziane; opieka nad klientem siłowni, wykonywanie treningów personalnych; miejsce pracy: Gliwice, C.H. FORUM
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI SPÓŁKI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, BIEŻĄCA ANALIZA KONT KSIĘGOWYCH, ROZLICZANIE PŁATNOŚCI, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI PODATKOWYCH
TINOS Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Września (wielkopolskie)
1)Prowadzenie rachunkowości jenostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3)Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4)Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonanie,5)Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,6)Dokonywanie wstępnej kontroli zgodnosci operacji finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospdarczych i finansowych,7)Prowadzenie ewidencji systetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,8)Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,9)Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,10)Kontrola prawidłwości stosowania inwentaryzacji przeprowadzonej w jednostce (wycena i rozliczenie inwentaryzacji),11)Nadzór nad naliczeniem i wypłata wynagrodzeń oraz nad terminowym naliczaniem i odprowadzeniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy,12)Zapewnienie terminowego rozliczania należności,13)Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą zapewnienie terminowego rozliczania należności,14)Odpowiedzialnośc za całokształt prac związanych z dziłnością finansowo-księgową jednostki
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-09-01 - Karolewo (kujawsko-pomorskie)
Lakierowanie mebli.
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "JARYCH" S.C. MARZENA i PAWEŁ JARYCH - 2018-03-01 - Mroczeń (wielkopolskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa koparki, prace ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
produkcja wyrobów z drewna
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łodygowice (śląskie)
ADMINISTRACJA
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Skierniewice (łódzkie)
kompletowanie zamówień - artykuły spozywcze, udział w inwentaryzacjach, sprawdzanie terminów przydatności
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Kokotów (małopolskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, prezentowanie gościom usług dodatkowych świadczonych przez hotel, przydzielanie pokoji i załatwianie wszelkich formalności , wprowadzanie danych do komputera, wydawani ei przyjmowanie kluczy, przyjmowanie i wydawanie korespondencji, rozliczanie wpływów z poszczególnych form płatności
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Wisła (śląskie)
obsługa biura
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SP.Z.O.O - 2015-11-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy w księgowości (księgi rozchodów i przychodów). Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowychdokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planemfinansowym, przygotowanie projektów budżetu, naliczanie zaliczekpodatkowych, składek ZUS itp oraz ich terminowe przekazywanie,sporządzanie dokumentów płacowych, sporządzanie sprawozdańfinansowych, obsługa programu PŁATNIK, wykonywanie analiz,odpowiedzialność za składniki majątkowe, realizacja umówcywilnoprawnych.Umiejętności i uprawnienia: zgodne z wymaganiami z art. 54 ustawy o finansach publicznych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2017-02-06 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Praca z dziećmi, prowadzenie zajęć dydaktycznych, dodatkowo nauka języka angielskiego. Praca od wtorku do piątku. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 518 868 858, dyrektor Małgorzata Kurjan.
Przedszkole nr 41 im. Jana Pawła II - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
ogłoszenie o naborze znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/glowny-ksiegowy,15481Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2017, decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Rybnikaul. Białych 7 (I piętro, pok. 104)44-200 Rybnik
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-09-19 - Rybnik (śląskie)
KONTROLA RUCHU OSOBOWEGO I MATERIAŁOWEGO, OCHRONA MIENIA; WYMAGANIA:UPRAWNIENIA KWALIFIKOWANEGO PRACOWNIKA OCHRONY, AKTUALNE BADANIA LICENCYJNE, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie imprez okolicznościowych , współpraca z pozostałymi pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
zgodny ze stanowiskiem
MARSHALL DAMIAN MARSZELEWSKI - 2018-06-28 - Tylice (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepu
Wójcicki Edward Sklep "Bobas" - 2016-04-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji towaru
DR HOHN Sp. z o.o Ostróda - 2017-04-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Projektowanie nowych konstrukcji rozjazdów kolejowych. Dokonywanie modyfikacji i zmian konstrukcyjnych. Dokonywanie modyfikacji i zmian w konstrukcji wyrobów zgodnie z życzeniem klienta. Opracowywanie programów obróbczych na maszyny CNC. Przeprowadzanie prób prototypowych. Opracowywanie założeń techniczno – ekonomicznych dla nowej produkcji.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomość komputerowych systemów wspomagania konstruowania wyrobu. Wiedza z zakresu konstrukcji i budowy kolejowej i tramwajowej nawierzchni szynowej. Znajomość programów komputerowych do zarządzania dokumentacją i produkcją (PDM). Praktyczna znajomość AutoCAD, Inventor, Edgecam, MES. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt telefoniczny (32-661-10-24) lub e-mail: rekrutacja.koltram (at) tracktec.eu
TRACK TEC KOLTRAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów, prowadzenie ewidencji księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
AXAN Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
Wymagana znajomość obsługi programu Medica. Charakterystyka pracy: asysta do zabiegów, obsługa komputera, sterylizacja. Wynagrodzenie i godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu.
NIEPUBLICZNY SPECJALISTYCZNY ZAKŁAD CHIRURGICZNO-STOMATOLOGICZNY AS-DENTAL S. C. SŁAWOMIR SKULSKI, ADAM GORAUS - 2018-02-14 - Rybnik (śląskie)
przyjmowanie towaru do magazynu, przygotowanie towaru do wydania, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Żuromin (mazowieckie)