ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawyz dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lubinnymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Data publikacji: 2018-06-13

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawyz dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lubinnymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia, praca przy komputerze, obsługa sprzętu biurowego.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent rodziny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697), kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Staż pracy: przy średnim wykształceniu - 5 lat przy wyższym 2 lata. Miejsce pracy: Miejski Ośrdodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9. Konatkt tel.: 58 682-27-55. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w terminie do 26 czerwca 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm).

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 14.06.2018

Oferta pracy ważna do: 26.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT D/S HANDLOWYCH - od 3 060 PLN

pozyskiwanie klientów, monitorowanie sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientem, nabywanie wiedzy o produktach, rynkach zbytu i konkurencji, współpraca z działami logistyki i produkcji. Wsparcie działalności działu handlowego
ROLLFIX - Jerzy Stajer - 2018-07-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kożuchów (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

-segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,-sprawdzane dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zdekretowanych dokumentów,-przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami,-przygotowanie deklaracji w programie Płatnik,-archiwizowanie dokumentów,-przygotowanie deklaracji PIT
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 2 500 PLN

prowadzenie dokumentów, nadzór budowlany
Zakład Instalacyjno - Budowlany DAN BUD Płoniawy-Bramura - 2016-07-12 - Dłutkowo (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa programów finansowo - księgowych, ewidencjonowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Świdry (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - do 1 850 PLN

pomoc w przygotowywaniu potrawI zmiana 8-16II zmiana 13-21praca w Barze przy Stacji Paliw Zgórsko 7b
Casablanka Handel Detaliczny i Gastronomiczny S.C. Maria i Stanisław Gakan - 2015-12-15 - Zgórsko (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

praca w dziale księgowości, prace administarcyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Koło (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

przegląd, rejestracja i segregacja koresponedencji, przygotowanie i wysyłka korespondencji, obsługa centrali telefonicznej, monitoring przetargów i zapytań ofertowych, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, współpraca z instytucjami rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 400 PLN

-dbałość o odpowiedni dobór podwykonawców, negocjowanie stawek i warunków współpracy -realizacja i koordynacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym-utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług -nadzór nad dokumentacją spedycyjną, dokumentami transportowymi -dbanie o wysoki poziom jakości usług i wizerunek firmyPraca w godz. 8:00-16:00OFERUJEMY: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -możliwość rozwoju zawodowego -atrakcyjny system premiowy -dobrą atmosferę w pracy -pracę w międzynarodowym środowisku Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres: scantek.spedycja (at) op.pl Aplikacja powinna zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
SCANTEK LTD Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT - od 2 500 PLN

Projektowanie instalacji kubaturowych wod-kan, instalacji grzewczych, wentylacji - praca przy komputerze w środowisku CAD (mile widziana znajomość programu Revit). Praca jednozmianowa. Umowa zlecenie na początek, później umowa o pracę. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bmasior (at) post.pl
PRACOWNIA PROJEKTOWA BARBARA MASIOR - 2016-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)

BRUKARZ - do 2 700 PLN

układanie kostki brukowej
Firma Handlowo Usługowa KAMBRUK Wojciech Laskowski - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 3 000 PLN

prowadzenie biura
STABAG Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Poznań (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/POMOC DNETYSTYCZNA - od 2 000 PLN

Mycie, sterylizacja narzędzi, asystowanie lekarzowi dentyście.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Villa Dentex Przychodnia - 2016-11-09 - Czepielin (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 750 PLN

asystowanie spedytorowi
PUHT"PIO-MAR-TRANS" OBORNIKI - 2015-11-30 - Bogdanowo (wielkopolskie)

ASYSTENT AGENTA CELNEGO - od 2 500 PLN

Realizacja czynności odpraw celnych zgodnie z procedurami i obowiązującymi przepisami prawa. Archiwizowanie zapisów czynności odpraw celnych. Przesyłanie do księgowości i klientów zawiadomień o wysokości i terminach uregulowania kwoty długu celnego. Bieżąca aktualizacja zabezpieczenia generalnego.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-07 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

tworzenie, aktualizacja, emisja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej Metron, prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów, sporzadzanie projektów umów handlowych i cywilno- prawnych, sporzadzanie projektów pism procesowychwymagana podstawowa znajomość KSH
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 2 100 PLN

Konkurs na podstawie Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013r. w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko asystenta sędziego (Dz.U. z 2013r., poz. 1228)
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2018-07-05 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 500 PLN

praca z dzieckiem z Aspergerem, pomoc w szkole
Szkoła Podstawowa Nr 15 - 2017-09-14 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 850 PLN

PRACA BIUROWA, WYMAGNIA:WYKSZTAŁCNEIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REALNA CHĘĆ PODJĘCIA PRACY, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIOEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ; TEL 505679946
SZCZECIŃSKIE CENTRUM UBEZPIECZEŃ "ELLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

- Prowadzenie bazy danych klientów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Przygotowywanie zamówień i potwierdzeń zamówień. Opracowywanie dokumentacji technicznej i jakościowej. Organizacja transportu. Sporządzanie raportów i statystyk. Przygotowywanie ofert techniczno - handlowych. Działania marketingowe.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-730-56-33) lub e-mail: rekrutacja (at) ldm.cz
"LDM POLSKA"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

Obsługa biura, prowadzenie spraw dyrektora firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT RODZINY - 997,4 PLN

wg programu stauz
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 2 500 PLN

według stanowiska
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2016-04-06 - Lubsko (lubuskie)

ASYSTENT DS. IMPORTU - EKSPORTU - od 2 700 PLN

- Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 5 200 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Częstochowa (śląskie)