ASYSTENT RODZINY NA CZAS ZASTĘPSTWA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY NA CZAS ZASTĘPSTWA
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1.opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7.wspieranie aktywności społecznej rodzin;8.motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9.udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10.motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11.udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12.podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13.prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14.prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15.dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;16.monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17.sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18.współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19.współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7.wspieranie aktywności społecznej rodzin;8.motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9.udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10.motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11.udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12.podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13.prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14.prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15.dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;16.monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17.sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18.współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19.współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na zastępstwo od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY NA CZAS ZASTĘPSTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat winien posiadać wykształcenie zgodne z art.12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U. z 2015 r. poz.. 332) tj:1. wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalne lub,2. wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej dwuletni staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub,3. wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 5-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,4. nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,5. wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,6. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt osobisty: MOPS w Pruszczu Gdańskim ul. Niepodległości 9.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko asystenta rodziny na czas zastepstwa, w terminie 21 dni od dnia opublikowania w BIP i na tablicy ogłoszeń tj. do dnia 27.06.2016. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacje o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9. Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku zatrudnienia. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku zatrudnienia, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-curriculum vitae,-list motywacyjny,-kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,-kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,-inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,-kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,-oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie polskim (w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej -kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej), pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 27.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert dla kontrahentów zagranicznych i krajowych,współpraca z kontrahentami i producentami zagranicznymi,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów umów/ofert,obsługa Zarządu,udział w spotkaniu z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie umow, protpkołó oraz projektów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
-kontrola stanu magazynowego;-składanie zamówień i kontrola zamówień;-poszukiwanie nowych dostawców/klientów;-wsparcie innych pracowników działu;preferowany kontakt e-maila : k.bernacka (at) globalcosmed.eu
"Global Cosmed" Spółka Akcyjna - 2018-04-19 - Świętochłowice (śląskie)
doradztwo techniczne, dobór odpowiedniego produktu, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami już pozyskanymi - -handel uszczelnieniami.Konieczny zmysł techniczny.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Stara Wieś (mazowieckie)
zarządzanie personelem w restauracji o profilu indyjskim, marketing, zaopatrzenia i inne,
"IVES" Amarjeet Singh - 2017-06-09 - Zielonka (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obrubka skrawaniem metali urządzeniami konwencjonalnymi.
MADPOL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY LEŚNICA - 2018-01-08 - Raszowa (opolskie)
Przyjmowanie gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzajuWeryfikacja poprawności wystawionych dokumentów pod względem formalno-rachunkowymPrzygotowywanie dowodów księgowychWprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowegoNanoszenie na dokumenty źródłowe numer księgowego potwierdzającego kolejność ujęcia w księgach rachunkowychSporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów zestawień itp. DokumentówArchiwizowanie dowodów księgowychPrzygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami w zakresie uzgadniania rachunków i innych czynności księgowych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Kartuzy (pomorskie)
- pomiary goedezyjne w terenie;- kompletowanie i składanie dokumentacji technicznej;- praca z geodezyjnym programem komputerowym;- obsługa sprzętu geodezyjnego
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Koteże (pomorskie)
obsługa klienta, praca za barem, godz. pracy 17.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Ruszów (dolnośląskie)
a) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej; b) Koordynowanie na budowie wszelkich działań w celu prawidłowego jej przebiegu;c) Współpraca z firmami wykonawczymi; d) Nadzór techniczny i jakościowy nad realizacją robót, e) Oględziny placu budowy, f) Prowadzenie dokumentacji w zakresie budowy.
ELMAR ELECTRIC PPHU Marek Szmigiel - 2016-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
asystowanie przy projektach
INWEST - AB Bogdan Adamus - 2015-12-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-09-29 - Sady (wielkopolskie)
Prowadzenie lub pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych; opieka nad dziećmi w wieku 2,5 - 5 lat; nakrywanie do stołu i podawanie posiłków; wyjścia z dziećmi na spacery i wycieczki; wykonywanie dekoracji okolicznościowych; utrzymywanie porządku w salach przedszkola.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
aystent ds.szkoleń okresowowych i wstępnych BHP, tłumaczenie prezentacji multimedialnych z j.polskiego na j. ukraiński, współprowadzenie szkoleń, przygotowanie dokumentacji w j.ukraińskim, tłumaczenie tekstów, przygotowanie testów i ankiet; praca na terenie całego kraju; doświadczenie jako asystent ds.szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Ujazd (opolskie)
praca na stanowisku asystenta nauczyciela, praca z dzieckiem autystycznym, itp.
Niepubliczne Przedszkole EDUŚ - 2017-09-28 - Pawłowice (śląskie)
Wykonywanie okularów korekcyjnych zgodnie ze zleceniem, obsługa klienta, reprezentowamnie firmy na międzynarodowych targach optycznych oraz uczestnictwo w międzymnarodowych sympozjach naukowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jawor (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH CZYNNOŚCI KSIĘGOWYCH WSPOMAGAJĄCYCH PRACĘ KSIĘGOWEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA RACHUNKOWEGO I PODATKOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Gubin (lubuskie)
- projektowanie budynków mieszkalnych, hal, silosów- robienie zestawień materiałów na budowę
DAKAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Wilków (opolskie)
przyjmowanie wypłat i przesyłek listowych, sprzedaż znaczków, kartek, tow. handlowych, wydawanie przesyłek listowych,brak czynników szkodliwych i uciążliwych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie telefonów do klientów, wspieranie handlowców w sprzedaży, badanie rynku, umawianie spotkań, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gierałcice (opolskie)
opieka nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc przy posiłkach, przygotowanie pomocy dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wilczętach - 2016-06-20 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych, pozyskiwanie decyzji formalno-prawnychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl lub tel 508 214 039
o3Energis Daniel Majchrowski - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
rozmnażanie roślin, odchwaszczanie, przygotowanie roślin do sprzedaży wg zamówień
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
W ZAWODZIE
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA JOANNA MAJ - 2016-03-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Asystent ds. rachunkowości- oferta pracy realizowana ze środków EFS w ramach RPO. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, obsługa komputera, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Biczyce Dolne (małopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE, ale niekoniecznie --> pracodawca zapewnia przyuczenie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)