ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (JÓZEFÓW) Józefów oferta pracy CCC S.A.

Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (JÓZEFÓW)

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Data publikacji: 2018-01-19

Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)

Pracodawca: CCC S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
05-400 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (JÓZEFÓW)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Józefów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]

Nazwa pracodawcy: CCC S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Strefowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 19.01.2018

Oferta pracy ważna do: 19.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. BIUROWO-MARKETINGOWYCH - 997,4 PLN

Budowanie bazy nzoz-ów, gabinetów lekarskich. Przygotowywanie materiałów informacyjnych i logistycznych na warsztaty i szkolenia. Obsługa urządzeń biurowych. Analiza ofert usług medycznych. Reklama gabinetu lekarskiego w internecie. Współpraca z ośrodkami badawczymi. Przygotowywanie ofert gabinetu lekarskiego. Prowadzenie rejestru pacjentów. Przygotowywanie prezentacji. Obsługa poczty.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Milanówek (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZADU - 997,4 PLN

obsługa biura zarzadu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Raciąż (mazowieckie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 200 PLN

pomoc przy budowie
kontakt przez OHP - 2016-08-25 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 500 PLN

Opracowywanie projektów budowlanych. Pracodawca oferuje telefon służbowy
PAJĄK MATEUSZ MMP PROJECT & CONTRACTING ARCHITEKT - 2018-09-06 - Wadowice (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola pomaga nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych. pomaga dzieciom w spożywaniu posiłków pomaga dzieciom w czynnościach higienicznychpomaga dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu sięopiekuje się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuczycach - 2018-07-26 - Łuczyce (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 15 PLN

- Codzienna koordynacja pracy biura. Codzienna koordynacja zadań biznesowych i osobistych dyrektora z Brytanii. Dbanie o obieg dokumentów w biurze dla dostawców i klientów. Organizacja spotkań, podróży służbowych. Wystawianie i przesyłanie do Klientów faktur. Opieka nad gośćmi biura. Obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z klientami z Rosji, Ukrainy; do organizacji wyjazdów służbowych do Rosji, Ukrainy; tłumaczenie z j. rosyjskiego, ukraińskiego na j. angielski (i na odwrót) w sprawach biznesowych podczas wyjazdów służbowych.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji za granicą.- Wynagrodzenie: 15 zł/godzina/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy biurowej. Mile widziane jest doświadczenie związane z finansowaniem i fakturowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość komputera i programów biurowych. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego - niezbędny warunek: w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2. Wymagana Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)

TAPICER - od 1 850 PLN

Tapicerowanie mebli
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Ostroróg (wielkopolskie)

OPERATOR ŁADOWARKI (NR 1395) - od 1 850 PLN

praca przy budowie obwodnicy w Inowrocławiu
GRUPA HANDLOWA AGROTERM SP Z O. O. - 2016-04-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

wsparcie zarządu w realizacji bieżących działań
Słubicki Ośrodek Sportu i Rekreacji sp z o.o. - 2018-02-27 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; - prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; - dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; -monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; - współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; - współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-07-01 - Paszowice (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 000 - 2 800 PLN

Organizacja spotkań i pracy redakcji, obsługa sekretariatu
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-28 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1 017,4 PLN

Udzielanie podopiecznym pomocy w nawiązywaniu kontaktów społecznych i organizowaniu czasu wolnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Staszów (świętokrzyskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 464 PLN

ZATRUDNIENIE DO KLASY, W KTÓREJ ZEZWOLONO NA ZATRUDNIENIE DRUGIEGO NAUCZYCIELA, POMOC NAUCZYCIELOWI W TRAKCIE PROWADZENIA ZAJĘĆ Z UCZNIAMI POSIADAJĄCYMI ORZECZENIEWYMAGANIA: STUDIA MAGISTERSKIE PIERWSZEGO STOPNIA O KIERUNKU EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA, PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZA, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH, NIEKARALNOŚĆ, PRACA NA PÓŁ ETATU WEDŁUG PLANU LEKCJI UCZNIÓW, WYNAGRODZENIE 1464,00 ZŁ BRUTTO+1% ZA KAŻDY ROK PRACY.
Szkoła Podstawowa nr 20 - 2018-12-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - do 2 700 PLN

odbieranie dostaw, generowanie zamówień z dostawcami; uzupełninie asortymentu; pierwsze 2 m-ce okres próbny;
P.H.U " LONI", PRZEMYSŁAW MYŚLAK - 2017-04-21 - Jędrzychowice (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa centali telefonicznej, sporządzanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Brudzeń Duży (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 5572) - od 3 000 PLN

1. Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.2. Przygotowanie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników – A1, EKUZ (kontakt ZUS, NFZ, Ergo Hestia).3. Ewidencjonowanie nieobecności w systemie płacowym.4. Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP.5. Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń.6. Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych.7. Raportowanie do GUS.8. Dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy.9. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb.10. Inne zadania wg bieżących potrzeb.Co oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,wdrożenie i wsparcie Starszego Specjalisty ds. kadr i płac,samodzielną, odpowiedzialną pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów,elastyczne podejście do pracownika,pracę w godzinach 8-16, od pon.-pt.,biuro w centrum miasta,doświadczony i otwarty zespół.
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

OBSŁUGA BIURA, KORESPONDENCJI, OBSŁUG AKLIENTA, ZEBRAŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCHWYMAGANIA;WYKSZTAŁCENI WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMPUTERA,
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ TNĄCO-DRUKUJĄCYCH - od 2 500 PLN

przetwarzanie graficznych plików cyfrowych, drukowanie przetworzonych cyfrowo obrazów na różne powierzchnie
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Białogard (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA / SEKRETARKA - od 2 100 PLN

• Pomoc Dyrektorowi w prowadzeniu działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem działu• Codzienna obsługa biura, zamawianie materiałów i tworzenie raportów• Obsługa połączeń telefonicznych, poczty, elektronicznego kalendarza• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Kłaj (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

obsługa klientów obcojęzycznych; przyjmowanie dostaw towarów oraz przygotowywanie ich do sprzedaży; nadzorowanie zamówień; przygotowanie ofert handlowych i realizacja planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Łazy (mazowieckie)

ASYSTENT HANDLOWY - do 3 200 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, analiza zapytań od klientów, uzgodnienia techniczne z klientami, współpraca z działem produkcji, fakturowanie i przygotowywanie towaru do wysyłki, przygotowywanie kart katalogowych.Praca na czas określony: 7 miesięcy z mozliwością przedłużenia na stałe.Godzina zakończenia pracy: 15:30.Sala G
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

Praca na cztery ręce z lekarzem
Fulldent Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA MIĘDZYNARODOWEGO - od 1 850 PLN

organizacja transportu międzynarodowego
POZTEL LESZEK TWARDY - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- obsługa klienta,- obsługa kasy fiskalnej,- przygotowywanie potraw z półproduktów.
Mini Gastronomia Paweł Kokoszanek Pniewy - 2016-07-04 - Lubosz (wielkopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - do 2 100 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera (Word,Excel); znajomość obsługi urządzeń biurowych; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: zarządzanie kalendarzem spotkań, zarządzanie korespondencją, sporządzanie raportów i prezentacji oraz materiałów informacyjnych; organizowanie wyjazdów służbowych; tworzenie raportów, protokołów ze spotkań, sprawozdań i zestawień; samodzielne prowadzenie zleconych projektów; miejsce pracy: Zabrze
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat