ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY NA RYNKU SKANDYNAWSKIM Słupsk oferta pracy Tritec Engineering Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY NA RYNKU SKANDYNAWSKIM

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Praca w godz.8-16; umowa na zastępstwo, Praca w międzynarodowym zespole w rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, praca przy ciekawych i innowacyjnych projektach;Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail.

Data publikacji: 2016-04-12

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Tritec Engineering Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w godz.8-16; umowa na zastępstwo, Praca w międzynarodowym zespole w rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, praca przy ciekawych i innowacyjnych projektach;Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY NA RYNKU SKANDYNAWSKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, bardzo dobra znajomość MS Office, wymagane doświadczenie w branży offshore lub marittime, doświadczenie w logistyce lub w asystowaniu działu kadr i księgowości.

Nazwa pracodawcy: Tritec Engineering Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby proszone są o przesyłania CV w języku angielskim pocztą elektroniczną na adres mailowy: katarzyna.stanczyk (at) tritec.no oraz monika.pankratowicz (at) tritec.noW CV należy zamieścić następującą klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz. 1182 z późn. zm.)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki

Data dodania oferty pracy: 13.04.2016

Oferta pracy ważna do: 11.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNO - HANDLOWA - do 2 488 PLN

Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
Adrem Iwona Mruk - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 300 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustaw z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu. opinii o rodzinie i jej członkach,współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9 a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ - 2018-07-04 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY ZDALNEJ - od 4 300 PLN

Sprzedaż produktów chemicznych związanych z branżą biotechnologiczną w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Odpowiedzialność za realizację zamówień i przygotowywanie kontraktów. Bezpośredni kontakt z klientem (zarówno telefoniczny jak i mailowy) w języku angielskim, związany z zamówieniami i działaniami na rzecz zwiększenia sprzedaży. Dbanie o aktualność bazy klientów.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

prace biurowe, wprowadzanie danych do systemu księgowo-finansowego, dekretacje dokumentów, archiwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT DS PROTETYKI SŁUCHU - od 2 000 PLN

obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, prowadzenie kalendarza wizyt
"ACS SŁUCHMED" Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent ds. marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 350 PLN

telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Biała Podlaska (lubelskie)

URZĘDNIK PODATKOWY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HR-STAŻ - 997,4 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

Obsługa rozmów telefonicznych, korespondencja firmowa, kontrola wpływów za faktury, rozliczanie kaucji, wprowadzanie faktur zakupowych do systemu, wydruki i złożenie dokumentacji powykonawczej
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

- Projektowanie instalacji elektrycznych. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne elektryczne lub wyższe techniczne elektryczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość programu AUTOCAD. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 693-542-707) w godzinach: 7:30-15:30.
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Rząśnia (łódzkie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 850 PLN

Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem, także w języku obcym. Prace biurowe. Wprowadzanie danych. Odpowiadanie na e-maile. Praca w MS Excel (tabele, podstawowe obliczenia) i MS Word. Skanowanie i kserowanie dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Archiwizacja. Przygotowywanie paczek i dokumentów do wysyłki. Pomoc w przygotowywaniu targów. Jęz. angielski wymagany. Praca pod presją czasu, szybkie tempo. Dokładność, zwracanie uwagi na detale, opanowanie. Chęć nauki.
INCOIN POLSKA Krzysztof Adamczyk - 2016-07-15 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace budowlane
Posesja i Dom Piotr Zanewycz - 2018-03-29 - Lubowidz (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 500 PLN

Ścisła współpraca z osobą niepełnosprawną i personelem Centrum, dbanie o zasady BHP uczestników podczas zajęć. Asystowanie w zajęciach praktycznych i teoretycznych wraz z instruktorem pracowni.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-11-03 - Irządze (śląskie)

ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie płatności, analiza rozrachunków
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNOLOGICZNO-KONSTRUKCYJNEGO - 13 - 18 PLN

pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, nauka analiza wytycznych, konstruowanie i projektowania, przygotowanie rysuków, tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTOCAD, INVENTOR, SOLID, RHINO, kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji, współpraca z innymi działami
Vivenge sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gręzówka (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gliwice (śląskie)

MONTER STOLARKI - do 2 200 PLN

Montowanie stolarki
PETROSOL GDAŃSK A.M GIEŁCZYŃSCY - 2016-06-01 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 14 PLN

Obsługa gabinetu w zakresie asysty stomatologicznej: przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych
MAGDALENA KLIJER - 2016-06-01 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS. CZASU PRACY - 997,4 PLN

Asystent ds. czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Starachowice (świętokrzyskie)

ASYSTENTA /PROJEKTANTA INSTALACJI W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 3 500 PLN

•pomoc przy opracowywaniu warunków ochrony przeciwpożarowej, ekspertyz technicznych, projektów: systemu sygnalizacji pożaru, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, scenariusza pożarowego, oddymiania i symulacji oddymiania.
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-POŻ" S.C. - 2018-04-04 - Konin (wielkopolskie)

ASYSTENT FRYZJERA - 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

prowadzenie recepcji w salonie, umawianie klientów, rezerwacje, obsługa programu komputerowego, mycie włosów klientom, prace porządkowe w salonie, praca w godz. 9-13
Pracownia Fryzjerska "Wsówka" Renata Laska - 2017-12-21 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 100 PLN

obsługa zarządu obywateli gruzinskich, organizowanie i uczestniczenie w naradach zarządu oraz sporządzanie protokołu ze spotkań, koordynowanie działami w zakresie organizacji spotkań zarządu tworzenie zestawień raportów i analiz dla potrzeb zarządu
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

współorganizowanie zajęć edukacyjnych, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci, pełnienie opieki podczas wyjść na boisko szkolne, plac zabaw, wycieczek
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Korzonek (śląskie)

ANALITYK - od 3 000 PLN

- opracowywanie zestawień, raportów i analiz (cyklicznych i jednorazowych) w języku koreańskim, w zakresie zagadnień związanych z transportem,- automatyzacja procesów raportowania, na potrzeby wdrożenia systemu do automatycznego planowania transportu, przy uzyciu arkusza kalkulacyjnego,- tworzenie modeli kosztowych,- wsparcie analityczne przy podejmowaniu decyzji biznesowych i optymalizacji kosztów i inne.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT - NADARZYN - od 900 PLN

dbanie o relacje z klientami chińskimi przez telefon, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-11, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 13-16
STARLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Nadarzyn (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych w języku chińskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)