ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNO - HANDLOWA Gliwice oferta pracy Adrem Iwona Mruk

Stanowisko: ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNO - HANDLOWA

Wynagrodzenie: do 2 488 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice

Data publikacji: 2016-01-29

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: Adrem Iwona Mruk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 488 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNO - HANDLOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 488 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Nazwa pracodawcy: Adrem Iwona Mruk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8-18

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Pszczyńska

Numer budynku pracodawcy: 306

Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna pojazdów samochodowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 29.01.2016

Oferta pracy ważna do: 26.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

praca w magazynie i w sklepie
Delikatesy Centrum BłażowaRoleko Tadeusz Bartoń - 2016-04-26 - Błażowa (podkarpackie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI BIURA I SPRZEDAŻY (33 S EFS) - 997,4 PLN

Oferta stażu, dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.Działania handlowe przez kontakt telefoniczny oraz przesyłanie ofert. Obsługa biura i prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 850 PLN

Pomoc nauczycielowi w trakcie zajęć nad uczniem niepełnosprawnym intelektualnie. Prowadzenie zajęć z dzieckiem niepełnosprawnym.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gawliki Wielkie (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DZIAŁU JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Praca w laboratorium pomiarowym
HiTEC FILM SP.ZO.O - 2018-02-23 - Drwalewice (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

OPIEKA NAD STANEM HIGIENICZNYM PORADNI GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH ORAZ ICH WYPOSAŻENIEM, CZYNNE ASYSTOWANIE PODCZAS ZABIEGÓW ITP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 6 500 PLN

Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży w programie CorelDRAW, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2018-01-17 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

przyjmowanie, gromadzenie,segregowanie dokumentów, wprowadzanie dowodów ksiegowych do prgramu,sporządzanie formularzy podatkowych, obsługa klientów, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYN WTRYSKOWYCH - od 2 100 PLN

dyscyplinarność, odpowiedzialność, kontrola jakości wyrobów, kontrola jakości zaprogramowanej maszyny, sporządzanie dokumentacji na stanowisku pracy - raportowanie.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 800 PLN

Opieka i pomoc rodzinie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2018-01-31 - Spytkowice (małopolskie)

ASYSTENT SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH - od 3 000 PLN

Pomoc przy projektowanie sieci wod-kan oraz instalacji sanitarnych. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ALL-PRO CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 2 100 PLN

opieka nad dziećmi do lat 3
ŻŁOBEK MIEJSKI NR 2 - 2018-05-10 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT KLIENTA INTERNETOWEGO - 12 - 13 PLN

kompletowanie zakupów złożonych przez internet
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 2 200 PLN

edukacja dzieci w wiwku przedszkolnym
LOBUS Pracownia Diagnosty i Terapii Dziecka - 2017-10-02 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Szarowola (lubelskie)

MOBILNA MANIKIURZYSTKA  - od 1 000 PLN

Przygotowywanie manicure i pedicure z dojazdem do klienta, obsługa klientów w języku wietnamskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 300 PLN

Asystent nauczyciela wsparcia nauczyciela lub wychowawcę świetlicy w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,wychowawczych i opiekuńczych w klasach I - III w szkole podstawowej (w tym specjalnej i integracyjnej), w celu zapewnienia jak najlepszej opieki nad uczniami, opieka dzieci podczas lekcji, przerwy, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek, zapewnia poczucie bezpieczeństwa dzieciom na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych. Praca od 7.30-15.30
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków - 2018-03-28 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Prace porządkowe wokół budynku. Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym.
Maciej Kosmala MK TRAK - 2016-05-06 - Nowe Opole (mazowieckie)

ELEKTRYK - 997,4 PLN

roboty elektryczne
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Suwałki (podlaskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 200 PLN

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH / PRACOWNIK SEKRETARIATUDo Twoich obowiązków będzie należało: - dbałość o właściwy obieg dokumentów i informacji w firmie;- archiwizacja dokumentów; - kontakty telefoniczne i mailowe z partnerami biznesowymi i instytucjami współpracującymi; - prowadzenie wszelkich ewidencji, raportowanie;- przygotowanie dokumentów dla księgowości zewnętrznej;- obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej, obsługa spotkań i podejmowanie gości; - przygotowywanie danych na potrzeby pracowników firmy; - pozyskiwanie ogólnodostępnych danych; - pomoc współpracownikom w zakresie ich bieżących działań administracyjnych; - dbanie o czystość w biurze;- działania marketingowe zlecone przez przełożonego,- inne czynności związane z kompleksową obsługa biura.Kontakt e-mail: emilia.dabrowska.hr (at) gmail.com.
PBW Inżynieria - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I MARKETINGU - 997,4 PLN

opisywanie dokumentów, wystawianie faktur, czuwanie nad poprawnością obiegu dokumentów, sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznych; przygotowanie dowodów księgowych do zapłaty
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - STAŻ PO WER(IV) - 1 017,4 PLN

staż - poznanie specyfiki pracy w zawodzie księgowego i kadrowego, pomoc przy prowadzeniu uproszczonej i pełnej księgowości, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej, pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, pomoc w innych pracach bieżących biura. Praca przy komputerze - ok. 5h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 875 PLN

Obsługa klientów w sklepie mięsnym.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Miechów (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (N) - do 1 850 PLN

Praca biurowa prace projektowe w zakresie inżynieri wodnej
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Marki (mazowieckie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - 997,4 PLN

kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych, praca na systemach wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wolica (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu.Organizacja podróży służbowych, łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim), prowadzenie rejestru korespondencji, przygotowywanie pism i dokumentów, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji, archiwizacja dokumentacji Spółki,kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)