ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski

Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: do 2 100 PLN

Zakres obowiązków: - Obsługa Klienta;- Prowadzenie projektów tłumaczeniowych;- Przygotowywanie wycen dla Klientów i Tłumaczy;- Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do realizacji;- Udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy;- Weryfikacja tekstów przy współpracy z Tłumaczami;- Przygotowywanie dokumentów do tłumaczenia;- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami;- Koordynowanie współpracy z tłumaczami;- Egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od Tłumaczy;- Prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje:- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę;- Możliwość zdobycia doświadczenia w: zarządzaniu projektami, sprzedaży usług i obsługi Klienta;- Możliwość nauki pracy biurowej;- Możliwość rozwoju umiejętności językowych przy obsłudze projektów;- Ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole.

Data publikacji: 2018-04-26

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Obsługa Klienta;- Prowadzenie projektów tłumaczeniowych;- Przygotowywanie wycen dla Klientów i Tłumaczy;- Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do realizacji;- Udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy;- Weryfikacja tekstów przy współpracy z Tłumaczami;- Przygotowywanie dokumentów do tłumaczenia;- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami;- Koordynowanie współpracy z tłumaczami;- Egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od Tłumaczy;- Prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje:- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę;- Możliwość zdobycia doświadczenia w: zarządzaniu projektami, sprzedaży usług i obsługi Klienta;- Możliwość nauki pracy biurowej;- Możliwość rozwoju umiejętności językowych przy obsłudze projektów;- Ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piatku, w godzinach 8:00 - 16:00, 9:00 - 17:00. Wynagrodzenie jest uzależnione od kompetencji kandydata.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent przetwarzania danych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziani studenci ostatnich lat studiów wyższych mogący pracować na pełen etat, doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta bedzie atutem, znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie biegłym, bardzo dobra znajomość Pakietu Ms Office i środowiska Windows, dobra organizacja czasu pracy, orientacja na cel, umiejętność pracy pod presją czasu, aktywna realizacja wyznaczonych zadań, odpowiedzialność, komunikatywność, łatwość uczenia się oraz wysoka kultura osobista.Miejsce pracy: Gdańsk - Oliwa. Kontakt za pomocą formularza aplikacyjnego https://joboffice.traffit.com/public/an/169

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent przetwarzania danych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2018

Data dodania oferty pracy: 23.04.2018

Oferta pracy ważna do: 31.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wupełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych. Tłumaczenie pism i sporządzanie wzorów korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 000 PLN

obsługa kancelaryjna klientów rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W OŚRODKU - od 2 050 PLN

pomoc nauczycielowi w prowadzeniu i organizacji zajęć
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Miechów (małopolskie)

ASYSTENT INŻYNIERA DROGOWEGO - 2 000 - 2 500 PLN

wsparcie inżyniera kontraktu w pracach bieżących, bieżąca analiza postępu prac projektowych i robót budowlanych i harmonogramów itp., opracowanie notatek ze spotkań koordynacyjnych, opracowanie pism i raportów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-05 - Zielona Góra (lubuskie)

OPERATOR SPRZĘTU - KIEROWCA - od 2 000 PLN

prace operatora sprzętu drogowego w terenie i sprzętu produkcyjnego w zakładzie w Lubawie, przewóz towarów i sprzętu na terenie kraju
PUP EUROASFALT Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - 997,4 PLN

nauka kontaktu z klientami, przedstawianie oferty firmy, doradctwo producentowe
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw administracyjnych, wsparcie obszaru sprzedaży w zakresie tworzenia bazy klientów, wystawianie faktur i innych dokumentów
Lifor Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT INSPEKTORA - 997,4 PLN

Przygotowanie odpowiedzi na pisma. Prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa kont internetowych. Obsługa systemów informatycznych. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI - od 2 000 PLN

Praca w Krapkowicach. Mile widziana znajomość Auto Cad
Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budowlanego Oskar Wolny - 2017-10-06 - Krapkowice (opolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 800 PLN

Opieka i pomoc rodzinie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2018-01-31 - Spytkowice (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 500 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KSIĘGOWA - do 2 640 PLN

PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ (SP. Z O. O.), DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, PRZELEWY BANKOWE, KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA, ZASTAWIENIA VAT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB RACHUNKOWOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA WINDOWS 7, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
SOTEX PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWA SP. Z . O. - 2016-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA BIURA - od 3 000 PLN

tworzenie umów najmu, weryfikacja dokumentów rejestrowanych kontrahentów, aktualizacja danych w systemie SAP, windykacja należności, sporządzanie wezwań do zapłaty, współpraca z działem prawnym, uzupełnianie kartotek PH. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Umowa na czas próbny z możliwością przedłużenia
TLC RENTAL SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Sokołów (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

obsługa pacjentów, systowanie lekarzowi dentyście
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kościan (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Obsługa komputera, urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacjiRefundacja wynagrodzenia dla osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Hrubieszów (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków: asystowanie przy wykonywaniu dokumentacji technicznej, projektów budowlanych, obliczeń statystyczno-wytrzymałościowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 400 PLN

-dbałość o odpowiedni dobór podwykonawców, negocjowanie stawek i warunków współpracy -realizacja i koordynacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym-utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług -nadzór nad dokumentacją spedycyjną, dokumentami transportowymi -dbanie o wysoki poziom jakości usług i wizerunek firmyPraca w godz. 8:00-16:00OFERUJEMY: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -możliwość rozwoju zawodowego -atrakcyjny system premiowy -dobrą atmosferę w pracy -pracę w międzynarodowym środowisku Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres: scantek.spedycja (at) op.pl Aplikacja powinna zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
SCANTEK LTD Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO - STAŻ - 997,4 PLN

porządkowanie baz danych agentów, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, przygotowywanie materiałów reklamowych, prowadzenie kalendarza ubezpieczeń, przypominanie klientom o wznowieniach ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Trzebinia (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, działania marketingowe, prace projektowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA D/S IMPORTU, LOGISTYKI I ZAKUPÓW - od 3 500 PLN

Praca w dziale logistyki i zakupów.
DROSED SA - 2016-02-16 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 600 PLN

Praca w terenie, prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, dążenie do poprawy. Zdobywanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego przez rodziny. Współp-raca z instytutacjami, zespołem interdyscyplinarnym, GKRPA. ok. 10 rodzin pod opieką.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DŹWIERZUTACH - 2016-04-27 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ/KADROWA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

ewidencja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz analiza rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA SERWISU MECHANICZNEGO - od 2 600 PLN

Nawiązywaniu kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, prowadzenie rozmów zgodnie z procedurami, przyjmowanie zgłoszeń, wykonywanie badań ankietowych, udzielanie inf o usługach, ofertach i produktach
AMX P.KACZOROWSKI R.SABAJ - 2018-04-10 - Rzgów (łódzkie)