*ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO (REFUNDACJA WYNAGRODZENIA ART. 150 F USTAWY DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) Lubin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: *ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO (REFUNDACJA WYNAGRODZENIA ART. 150 F USTAWY DLA OSÓB DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: dbałość ozachowanie należytych standardów marki, wsparcie działu handlowego, dbanie o wizerunek salonu, wystawianie ogłoszeń
Data publikacji: 2017-01-19
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbałość ozachowanie należytych standardów marki, wsparcie działu handlowego, dbanie o wizerunek salonu, wystawianie ogłoszeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
*ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO (REFUNDACJA WYNAGRODZENIA ART. 150 F USTAWY DLA OSÓB DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.01.2017
Oferta pracy ważna do: 02.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odbiór dokumentów od klientów, segregacja, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego oraz inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi podczas zajęć, opieka nad dziećmi w sali pomoc dzieciom w ubieraniu, jedzeniu, czynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Glinka (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela w drugiej klasie szkoły podstawowej. Wymagane wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie. Zgłoszenia kandydatów: telefoniczne, e-mail.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)
Redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej dzaiałalności , obsługa mailingu firmy w języku chińskim. Praca 20 godz./tyg; od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
T-T-STAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Nadarzyn (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości- oferta stażu realizowana ze śrosków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, obsługa komputera, opanowanie.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych, obsługa sekretariatu Zarządu firmy, obsługa klientów firmy oraz konsulatu Austrii.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
j.w
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
archiwizacja baz danych, poznanie struktur firmy, obsługa klienta, wprowadzanie faktur do programów księgowych, nauka przygotowania ofert przetargowych, prowadzenie bazy pracowniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
NAUKA: DEKRETOWANIA I KSIĘGOWANIA; NALICZANIA WYNAGRODZEŃ; PROGRAMU PŁATNIKROZLICZANIA PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH; OBSLUGI KASY FISKALNEJ. POMOC W ROZLICZANIU UMÓW CYWILNOPRAWNYCH I WYSTAWIANIU DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Konin (wielkopolskie)
Zapoznanie z zasadami przyjmowania i opracowywania dokumentów spraw ostatecznie załatwionych i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, plotera
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PROJEKTOWE "EL-PROJECT" STANISŁAW MŁODZIANOWSKI - 2017-03-02 - Kwidzyn (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: administracja; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Word, Excel, Power Point; umiejętność organizacji czasu pracy, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i zaangażowanie w pracy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
Organizacja pracy sekretariatu, zapewnienie sprawnego obiegu informacji, prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi, organizowanie spotkań, zebrań i konferencji, sporządzanie statystyk, dbałość o wizerunek firmy, prowadzenie harmonogramu spotkań.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowosci
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Zabrze (śląskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. "B"
Chrom-Technik Sławomir Przybyła - 2017-02-23 - Racibórz (śląskie)
kontrola formalna otrzymywanych faktur, wprowadzanie faktur do systemu księgowego, przygotowywanie zestawień kadrowo-księgowych w formularzu kalkulacyjnym, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności, nadzór nad szkoleniami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Mielec (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz niepełnosprawnością intelektualną.
Fundacja Trzeba Żyć - 2017-12-05 - Ząbki (mazowieckie)
przyjmowanie poczty tradycyjnej i elektronicznej, nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów od i do klientów, weryfikacja i numeracja dokumentów przyjmowanych i odsyłanych, wprowadzanie danych do systemu, praca z arkuszami danych w XLS, generowanie dokumentów księgowych ( FV, Not, Deklaracji, etc), obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych, nadzór nad zamówieniami i gospodarką materiałami biurowymi
Alfa-Net Rachunkowość dla MSP Leszek Rąpała - 2015-12-30 - Raszyn (mazowieckie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż pamiątek
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z asortymentem wyrobów,wykonywanie przyjęć i wydań materiałów, obsługa programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)
prace porządkowe na terenie marketu budowlanego
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
Zakładanie akt osobowych pracowników, obsługa programu Płatnik, nanoszenie faktur do programu księgowego, uzgadnianie należności i zobowiązań, uzgadnianie rejestrów VAT
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Zabrze (śląskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe kierunkowe, doświadczenie mile widziane, zakres obowiązków: dbałość nad sprawnością urządzeń elektrycznych
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Biadki (wielkopolskie)
Szycie odzieży damskiej
ELISTYL Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Płock (mazowieckie)
Uzupełnianie dokumentacji szkolnej; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; przesyłanie dokuemntacji do właściwych instytucji edukacyjnych;
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)