ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACJI Mława oferta pracy DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 550 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie zestawień, raportów działu administracji, prowadzenie dokumentacji - pozwolenia na pobyt, pozwolenia na pracę

Data publikacji: 2018-12-18

Lokalizacja: Mława (mazowieckie)

Pracodawca: DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
LG Electronics 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie zestawień, raportów działu administracji, prowadzenie dokumentacji - pozwolenia na pobyt, pozwolenia na pracę

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Nazwa pracodawcy:
DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Adres pracodawcy:
LG Electronics 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: mławski

Gmina pracodawcy: Mława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mława

Ulica pracodawcy: LG Electronics

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2018

Data dodania oferty pracy: 18.12.2018

Oferta pracy ważna do: 28.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 100 PLN

Planowanie budowy dlugotrwałych relacji z klientami poprzez proponowanie ubezpieczeń do nieruchomości dla udzielanych kredytów
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 800 PLN

Praca jako asystentka stomatologiczna
Amira-Dent Amira Matar - 2015-12-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - KASJER - od 2 300 PLN

Prowadzenie kasy, wprowadzanie wyciągów bankowych, weryfikacja kont księgowych, wprowadzanie do systemu dokumentów magazynowych i księgowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych, bieżące wsparcie działu księgowego.WYMAGANIA: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa MS Office, mile widziane doświadczenie.KONTAKT:pieniazek (at) elektromet-jaroslaw.pl16 621 58 21
ELEKTROMET Zakłady Metalowe Spółdzielnia Pracy Jarosław - 2018-01-24 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - 3 500 - 4 000 PLN

przygotowywanie zestawień i danych niezbędnych w procesie księgowości, przygotowywanie plików niezbędnych w procesie wdrażania programu SAP, wsparcie zespołu finansów w codziennych obowiązkach
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Baniocha (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Przygotowanie wlasnego stanowiska pracy, a także stanowiska pracy lekarza stomatologa, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, dbałość o porządek i zabezpieczenie stanowiska pracy, prowadzenie ewidencji udzielonych świadczeń zdrowotnych, dbałość o aparaturę, sprzęt medyczny, dbałość o efektywne wykorzystanie czasu pracy i umiejętności zawodowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT. DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

Prace administracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Współpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta. Przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży.
XIN DA Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Śrem (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

zadania opiekuńcze, pielęgnacyjne,wychowawcze, pomoc nauczycielowi przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prace księgowo - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

Obsługa gości hotelowych, rejestracja, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 500 PLN

kopleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza zarządu, organizowanie i obsługa spotkań dla zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do sekretariatu, wsparcie administracyjne zarządu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 15 PLN

Aktywna sprzedaż i obsługa klienta, dbanie o odpowiednią ekspozycję asortymentu automotive (oleje, smary, filtry itp.) Wymagadne wykształcenie min. zawodowe, wymagane doświadczenie, znajomość podstaw branży motoryzacyjnej z wykształcenia lub zamiłowania, komunikatywność, wysoka kultura osobista, systematyczność. Praca na umowę zlecenie na okres 6 miesięcy z możliwością przejścia bezpośrednio pod firmę , praca ok 168 godzin w miesiącu w godz. 9-17
ETC GROUP SP. Z O. O. - 2017-12-14 - Mysłowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej w zakresie funkcjonowania klas nauczania początkowego,pomaganie dzieciom przy czynnościach higienicznych, sporządzanie ewidencji dzieci korzystających z obiadów szkolnych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Płaska (podlaskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

-Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych,-Przygotowywanie ofert handlowych,-Obsługa sklepu internetowego,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2017-08-16 - Pelplin (pomorskie)

ASYSTENT (1/2 ETATU) - od 875 PLN

- Muzeum Historii Katowic zatrudni asystenta Działu Historii: Zatrudnienie od dnia 14 grudnia 2015 r., 1/2 etatu, Miejsce pracy: Katowice.- Obowiązki na stanowisku asystenta Działu Historii: nadzór nad kolekcją, opracowywanie obiektów muzealnych, przygotowywanie scenariuszy wystaw i wydarzeń muzealnych oraz ich organizacja, przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych lekcji i warsztatów, oprowadzanie po wystawie stałej oraz po wystawach czasowych, bieżący nadzór nad ekspozycją, przygotowywanie publikacji nt. historii miasta Katowice.- Firma oferuje: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ukończone studia magisterskie - historia, biegła znajomość języka niemieckiego, opublikowany przynajmniej 1 artykuł dotyczący Górnego Śląska XVIII - XX wieku, praktyczna umiejętność obsługi komputera, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i kreatywność, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach.- Wymagania pożądane: znajomość drugiego języka na poziomie swobodnego porozumiewają się, podyplomowe studia muzealnicze, doświadczenie na podobnym stanowisku.- Godziny pracy zgodnie z harmonogramem, w tym soboty lub niedziele.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu i ich archiwizacja
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Pobiedziska (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH - od 2 600 PLN

Udzielanie porad lekarskich osobom pozbawionym wolności, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, podejmowanie decyzji o przyjęciu chorych do izby i kierowanie do szpitala zgodnie z wskazaniami lekarskimi i obowiązującym trybem postępowania, wydawanie opinii o stanie zdrowia osadzonych.
Areszt Śledczy w Koszalinie - 2016-11-30 - Dobrowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT SKARBCA - od 1 000 PLN

Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word, MS Excel, dokładność i precyzja w pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności organizacyjne oraz dyskrecja, doświadczenie w rozliczaniu gotówki. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wypełnienie formularza on-line na stronie www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień (dział sprzedaży), kontakt z klientami, organizacja sprzedaży.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-10-18 - Mroczeń (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 500 PLN

- przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o SIWZ i znajomość PZP,- współpraca z Przedstawicielami Handlowymi,- monitorowanie projektów i ogłoszeń przetargowych,- identyfikacja przedmiotu zamówienia będącego istotą postępowania przetargowego, redagowanie i zadawanie pytań do Zamawiającego,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowania przetargowego,- nadzór nad dokumentami wymaganymi w postępowaniach przetargowych,- pozyskiwanie referencji po zakończeniu umowy przetargowej,- raportowanie wyników pracy oraz rezultatów postępowań przetargowych.
Media-MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 200 PLN

Realizacja wyznaczonych zadań związanych z obsługą biznesową firmy, prowadzenie terminarza spotkań Prezesa, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, analiza możliwości nawiązania branżowych kontaktów biznesowych w obszarach wskazanych przez Zarząd. Sporządzanie raportów, analiz i zestawień na podstawie powierzonych materiałów, praca z udostępnionymi wewnętrznymi bazami. Prezentacja firmy podczas spotkań i targów.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - MONTER LPG (30-) - od 2 000 PLN

naprawa samochodów osobowych i montaż instalacji gazowych LPG
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnów (małopolskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

wyksz. zawodowe, prawo jazdy kat. B, osoba do przyuczenia, osoba zarejestrowana w PUP na dzień 08.06.2017, profil II;wulkanizacja i drobne naprawy samochodowe
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Franklinów (wielkopolskie)


Wybierz powiat