ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostróda oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu

Data publikacji: 2018-02-20

Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: ostródzki

Gmina pracodawcy: Ostróda

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostróda

Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy:
obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie księgowości,kadr,ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 27.02.2018

Oferta pracy ważna do: 26.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT OSOBISTY (CONCIERGE) - od 2 500 PLN

pomoc w organizacji biura
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT/SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Prowadzenie i obsługa sekretariatu; prowadzenie kalendarza spotkań firmy; prowadzenie dokumentacji technicznej i innej wpływającej do firmy; prowadzenie ewidencji wyjść pracowników; nadzór nad stanem zabezpieczenia pomieszczeń i mienia firmy; obsługa urządzeń biurowych; obsługa administracyjno-kadrowa; sporządzanie sprawozdawczości; obsługa korespondencji; pomoc w tworzeniu ofert handlowych; prowadzenie ewidencji zakupów firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT DS. SZJ/ TŁUMACZA J. ANGIELSKIEGO- OFPR/18/1200 - od 3 024 PLN

Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Rychtal (wielkopolskie)

ASYSTENT PROKURATORA - od 3 000 PLN

wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem, przeprowadzanie w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych, samodzielne czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowaniem decyzji kończących te postępowania
Prokuratura Okręgowa w Legnicy - 2018-05-14 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

przyjmowanie danych do sprawozdań finansowych, planowanie działań i przeprowadzanie postawowych analiz z zakresu finansów, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych, pomoc w dokonywaniu rozliczeń finansowych w jednostkach oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Ropa (małopolskie)

ZBROJARZ - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 13 PLN

wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami nepalskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do przyjęcia pacjentów, asysta przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DS. TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 000 PLN

sprawdzanie i przyjmowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, weryfikowanie rozrachunków, wypełnianie deklaracji ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łuków (lubelskie)

LABORANT - do 2 500 PLN

Przeprowadzanie badań fizykochemicznych produktów naftowych, nadzór nad wyposażeniem pomiarowym, udoskonalenie procesów badawczych, przestrzegania wymagań systemu zarządzania jakoscią, prowadzenie dokumentacji technicznej systemu zarządzania jakością, praca w warunkach narażenia na działanie substancji , preparatów, czynników lub procesów technologicznych o o działaniu rakotwórczym lub mutagennym.Miejsce pracy: ul. Kwidzyńska. Oferta w sali: C. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie e-mailowy: obsmps.lab.wroc (at) ron.mil.pl
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- rejestrowanie dokumentów przychodzących - księgowanie faktur - dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów- podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Świebodzin (lubuskie)

PRAC. OBSŁUGI BIURA - od 2 200 PLN

do uzgodnienia
HADES DOM POGRZEBOWY - WOJCIECHOWSKA HALINA - 2018-05-14 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (S) - 997,4 PLN

1. Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych oraz w ubieraniu i rozbieraniu się. 2. Nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku.3. Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania.4. Porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych.5. Opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.6. Organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony PPOŻ.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

przygotowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych , dekretowanie, tworzenie deklaracji TAT< CIT, sprawdzanie rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DS. GASTRONOMII. - od 1 850 PLN

Nadzór nad pracą w gastronomii.
"NEPTUN" Beata Szałach - 2016-09-05 - Szeligi (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Przygotowywanie zaprawy cementowo-wapiennej oraz gipsowej, pomoc przy montażu i demontażu rusztowań, obsługa agregatu hydraulicznego, zacieranie tynków i szlifowanie płyt G-K, oraz tynków, wykonywanie innych czynności pomocniczych.
Zakład budowlany "AWO"Andrzej Wołoszyn - 2016-05-10 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, analizy sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, organizowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Wprowadzanie dokumentów sprzedaży, nadzór nad procesem obsługiklienta. Przygotowanie towarów do wysyłki. Obsługa aplikacji sklepuinternetowego. Przygotowywanie ofert handlowych Praca w godz. 8-16
INFOGEM Mirosław Gryszpiński - 2017-10-12 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRZETWARZANIEM, SORTOWANIEM, OBRÓBKĄ SUROWCÓW | SPOTKANIE INFORMACYJNE ODBĘDZIE SIĘ W DN. 28.05.2018 OD GODZ. 8.00 PRZY UL. ZIMNEJ 2 W LUBLINIE - od 13,7 PLN

Przetwarzanie i przewożenie surowców na miejsce wykonywania prac, mycie i czyszczenie, maszyn i urządzeń, sortowanie produktów, przeprowadzanie obróbki wstępnej surowca w/g określonych receptur przy zastosowaniu maszyn i urządzeń, praca z ostrymi narzędziami w chłodnym i wilgotnym mikroklimacie, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

asystowanie przy dentyscie
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Płońsk (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (RYBNIK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT FRYZJERA/ POMOC FRYZJERSKA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
"VIVA" S.C. - 2017-01-11 - Gubin (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Asystent do spraw księgowości- oferta realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne ( rachunkowość), obsługa komputera mile widziana znajomość programu Płatnik, Optima. Doswiadczenie zawodowe 0,6 miesiąca.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

POMOCNIK INKASENTA - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wiewiec (łódzkie)

ASYSTENTKA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO - 2 500 - 2 750 PLN

1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu.2. Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz wysyłanie poczty wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji.3. Segregowanie oraz rozdzielanie otrzymanej korespondencji.4. Zamawianie materiałów biurowych i ich rozliczanie (prowadzenie rejestru).5. Zlecanie wysyłek zagranicznych i krajowych w ramach usług kurierskich.6. Wypełniania formularzy zamówień na towary.7. Prowadzenie rejestru przychodzących faktur.8. Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych.9. Kierowanie interesantów bezpośrednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych.10. Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez przełożonego, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów.11. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących zakładu pracy informacje o firmie, informacje zamieszczane na tablicy ogłoszeń.12. Obsługa dyrektora oraz gości (klientów) zaproszonych na spotkania, narady, konferencje.13. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu dyrektora (kwiaty, drobne sprzęty i materiały biurowe, wizytówki itp.).14. Nadzór nad dokumentami wymagającymi czasowej kontroli np.: przedłużenie ubezpieczenia auta, etc.15. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad pomysłami /usprawnieniami.16. Współpraca przy organizowaniu targów oraz przygotowywaniu materiałów promocyjno- informacyjno-reklamowych.17. Organizowanie wyjazdów służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, wypożyczanie samochodu, wizy.18. Organizowanie pobytów gości: obsługa logistyczna, odpowiednie przygotowanie miejsca na spotkania etc.19. Organizowanie imprez i spotkań służbowych. Prowadzenie terminarza spotkań dla Dyrektora Zarządzającego.20. Prowadzenie rejestru rezerwacji Sali konferencyjnej.21. Inne czynności związane z pracą na zajmowanym stanowisku; w tym m.in. wykonywanie wszelkich poleceń przełożonych.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat