ASYSTENTKA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO Mielec oferta pracy C+N Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 750 PLN
Zakres obowiązków: 1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu.2. Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz wysyłanie poczty wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji.3. Segregowanie oraz rozdzielanie otrzymanej korespondencji.4. Zamawianie materiałów biurowych i ich rozliczanie (prowadzenie rejestru).5. Zlecanie wysyłek zagranicznych i krajowych w ramach usług kurierskich.6. Wypełniania formularzy zamówień na towary.7. Prowadzenie rejestru przychodzących faktur.8. Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych.9. Kierowanie interesantów bezpośrednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych.10. Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez przełożonego, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów.11. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących zakładu pracy informacje o firmie, informacje zamieszczane na tablicy ogłoszeń.12. Obsługa dyrektora oraz gości (klientów) zaproszonych na spotkania, narady, konferencje.13. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu dyrektora (kwiaty, drobne sprzęty i materiały biurowe, wizytówki itp.).14. Nadzór nad dokumentami wymagającymi czasowej kontroli np.: przedłużenie ubezpieczenia auta, etc.15. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad pomysłami /usprawnieniami.16. Współpraca przy organizowaniu targów oraz przygotowywaniu materiałów promocyjno- informacyjno-reklamowych.17. Organizowanie wyjazdów służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, wypożyczanie samochodu, wizy.18. Organizowanie pobytów gości: obsługa logistyczna, odpowiednie przygotowanie miejsca na spotkania etc.19. Organizowanie imprez i spotkań służbowych. Prowadzenie terminarza spotkań dla Dyrektora Zarządzającego.20. Prowadzenie rejestru rezerwacji Sali konferencyjnej.21. Inne czynności związane z pracą na zajmowanym stanowisku; w tym m.in. wykonywanie wszelkich poleceń przełożonych.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: C+N Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu.2. Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz wysyłanie poczty wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji.3. Segregowanie oraz rozdzielanie otrzymanej korespondencji.4. Zamawianie materiałów biurowych i ich rozliczanie (prowadzenie rejestru).5. Zlecanie wysyłek zagranicznych i krajowych w ramach usług kurierskich.6. Wypełniania formularzy zamówień na towary.7. Prowadzenie rejestru przychodzących faktur.8. Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych.9. Kierowanie interesantów bezpośrednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych.10. Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez przełożonego, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów.11. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących zakładu pracy informacje o firmie, informacje zamieszczane na tablicy ogłoszeń.12. Obsługa dyrektora oraz gości (klientów) zaproszonych na spotkania, narady, konferencje.13. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu dyrektora (kwiaty, drobne sprzęty i materiały biurowe, wizytówki itp.).14. Nadzór nad dokumentami wymagającymi czasowej kontroli np.: przedłużenie ubezpieczenia auta, etc.15. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad pomysłami /usprawnieniami.16. Współpraca przy organizowaniu targów oraz przygotowywaniu materiałów promocyjno- informacyjno-reklamowych.17. Organizowanie wyjazdów służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, wypożyczanie samochodu, wizy.18. Organizowanie pobytów gości: obsługa logistyczna, odpowiednie przygotowanie miejsca na spotkania etc.19. Organizowanie imprez i spotkań służbowych. Prowadzenie terminarza spotkań dla Dyrektora Zarządzającego.20. Prowadzenie rejestru rezerwacji Sali konferencyjnej.21. Inne czynności związane z pracą na zajmowanym stanowisku; w tym m.in. wykonywanie wszelkich poleceń przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuDoświadczenie zawodowe 6 miesięcyZnajomość obsługi urządzeń biurowychUmiejętność planowania i przewidywaniaDokładnośćRzetelnośćKomunikatywnośćZnajomość pakietu MS Office: Word - bardzo dobrze, Excel - bardzo dobrze, PowerPoint - bardzo dobrze, Outlook Express - bardzo dobrze
Nazwa pracodawcy: C+N Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres askrabucha (at) cnpolska.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn.-pt., Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 03.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
TESCO /POLSKA/ Sp.z.o.o Hipermarket Jelenia Góra - 2017-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykonywanie kompleksowych zadań księgowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych,
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Oborniki (wielkopolskie)
ASYSTENT RODZINY
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY - 2018-08-10 - Dębica (podkarpackie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Białystok (podlaskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, Ppoż., regulaminem pracy, strukturą organizacyjną działu księgowego oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych na stanowisku asystent ds. ksiegowości, zapoznanie sie z polityka rachunkowosci i planem kont, wprowadzanie do dekretowania dokumentów ksiegowych, zapoznanie się z programem FK-księgowość oraz księgowanie operacji na podstawie zadekretowanych dokumentów w ksiegach rachunkowych, sporzadzanie podstawowych planów i analiz finansowych np. rachunek zysków i strat, bilans, F01, sporzadzanie i wysyłka deklaracji VAT-7 oraz plików IPK, wyliczanie i sporządzanie deklaracji, podatku dochodowego od osób prawnych, przechowywanie i bieżące sprawdzanie poprawności dokumentacji ksiegowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łuków (lubelskie)
Spawanie elementow stalowych metodą MAG
Spaw-Pol Jaworski Krzysztof - 2017-04-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Opieka nad dzieckiem autystycznym
Kukuruku Marcin Ogórek - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
wykształcenie wyższemile widziane doświadczeniedobry kontakt z klientem
MARTAFIT.PL, Marta Libudzic - 2017-02-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, monitoring przebiegu zlecenia, dbałość o dobre relacje z partnerami i klientami, prowadzenie dokumentacji operacyjnej oraz wprowadzanie danych do systemu,
Terwer Logistic Michał Konarski Świdnica - 2017-01-19 - Świdnica (dolnośląskie)
wykonywanie prac wykończeniowych według zleceń
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca w szkole z osoba niepełnosprawną, czas pracy: 23/40 lub 23/24
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Chwaszczynie - 2018-01-17 - Chwaszczyno (pomorskie)
rozpisywanie produkcji, wystawianie faktur, wyliczanie akordu, prowadzenie kartotek magazynowych, przyjmowanie towaru-materiałów, wydawanie towaru z magazynu, wyliczanie zużycia materiałów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama"Sp. z o. o., - 2015-11-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
Asystent działu zakupów (staż)
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Bieruń (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-02-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Pomoc przy zatrudnianiu pracowników (czynności formalne),- Ewidencja czasu pracy (nieobecności),- Raporty kończących się umów,- Ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w ksiegowości
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Częstochowa (śląskie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela przedszkola. Praca w godz. 6-18 wg grafiku. Miejsce pracy ul. Świętojańska 5 oraz ul. Katowicka 17, Rumia.
Przedszkole Niepubliczne PUCHATEK Elżbieta Muszyńska - 2018-08-28 - Rumia (pomorskie)
Obsługa klienta, prowadzenie rozmów telefonicznych, windykacja, zarządzanie biurem, obsługa korespondencji pocztowej i mailowe, segregowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż maszyn i części zamiennych
AGROLEX sp. z o.o. - 2017-08-08 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Pomoc kierownikowi obiektu w zarządzaniu personelem w szczególności cudzoziemcami. Koordynowanie ich prac, pomoc w rekrutacji oraz prowadzeniu dokumentacji pracowniczej.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa komputera. Podstawowa obsługa finansowa lub złożenie deklaracji przyswojenia ich. Obsługa biura Zarządu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Prowadzenie dokumentacji biura, systematyczność w działaniu, sprawność w posługiwaniu się komputerem (MS Office) i Internetem, łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra organizacja pracy Zarządu. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu: dobrym. Kontakt e-mail: sekretariat.fundacja (at) gmail.com
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Fundacja Uniwersytetu Śląskie - 2017-09-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa dokumentów związanych z akredytywą, wprowadzanie danych, tworzenie dokumentacji, weryfikacja realizacji czynności pod względem zgodności z wytycznymi, prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi, ocena procesów pod kątem ryzyka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Łódź (łódzkie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych, przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych, pozyskiwanie nowych kontaktów, udział w negocjacjach biznesowych, współpraca z poddostawcami i podwykonawcami robót, doradztwo techniczne.
Comfort S.A. - 2018-08-07 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Częstochowa (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)