STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W TORUNIU - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. ŚWIADCZEŃ(NR 0501) Toruń oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W TORUNIU - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. ŚWIADCZEŃ(NR 0501)

Wynagrodzenie: od 1 300 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa stanowiska do spraw interesantów,- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników,- opracowywanie wniosków składanych przez interesantów,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.umowa na zastępstwo wymiar etatu: 0,5

Data publikacji: 2020-02-03

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa stanowiska do spraw interesantów,- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników,- opracowywanie wniosków składanych przez interesantów,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.umowa na zastępstwo wymiar etatu: 0,5

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W TORUNIU - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. ŚWIADCZEŃ(NR 0501)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wymagane wykształcenie: wyższe/średnie, (preferowane - administracyjne, ekonomiczne),- znajomość ustawy o Ubezpieczeniu Społecznym Rolników i statutu KRUS, - wysoka kultura osobista,- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, - znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE, - umiejętność sporządzania pism i notatek, - umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność, - co najmniej 1-rok stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego,- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.

Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach.Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu,- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,- spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy należy udokumentować np.: kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.Informacja o metodach i technikach naboru:- weryfikacja formalna dokumentów,- sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub,- rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 18.02.2020r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy - ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.1.2020Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Miejsce składania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 85-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22 Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (7:00 -15:00)Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52/341-52-61 wew. 172 lub adresem e-mail: bydgoszcz (at) krus.gov.plInne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymaganiaformalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata.Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniuo naborze.Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy w oddziałach regionalnych Kasy:1. Administrator danych:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa,którą reprezentuje Dyrektor Oddziału Regionalnego KRUSw Bydgoszczy na podstawie pełnomocnictwa Prezesa Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego, adres Oddziału: 85-092 Bydgoszcz,ul. Wyczółkowskiego 22.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:poczta elektroniczna na adres e-mail: iod (at) krus.gov.pl, poczta tradycyjna na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych".3. Cele przetwarzania danych:przeprowadzenia aktualnego naboru.4. Podstawa przetwarzania danycha) konieczność zbierania danych osobowych w celu nawiązaniastosunku pracy na podstawie umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. bRODO),b) na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego,w szczególności:- ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniuspołecznym rolników,- ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędówpaństwowych,- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,- ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym, - innych przepisów prawa nakładających obowiązki prawnena administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit cRODO); jeżeli w dokumentach zawarte są złożone dodatkowo szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.5. Prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO:Nie dotyczy.6. Odbiorcy danych:Dane osobowe kandydatów na pracowników Kasy mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z przepisami prawa; dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania; dane osobowe w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania będą udostępniane za pomocą Biuletynu Informacji Publicznej.7. Czy dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.8. Okres, przez który będą przetwarzane dane osobowe:oferta pracy wraz z zawartymi w niej danymi osobowymi będzie przechowywana przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Dane osobowe wymagane przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników będą przechowywane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami kancelaryjnym w Kasie oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego.9. Prawa osoby, której dane są przetwarzane:a) żądania dostępu do danych osobowych,b) żądania sprostowania danych osobowych,c) żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,d) żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych, jeżelipodstawą przetwarzania nie jest obowiązek prawny,e) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,f) w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawiezgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, posiadaPan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jejwycofaniem,g) w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgodyw myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub napodstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO ma Pan/Paniprawo do przeniesienia danych, to jest prawo otrzymania od KasyPani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Pani/Panu przysługuje prawo przesłania tych danych innemu administratorowi danych lub zażądania, aby Kasa przesłała te dane do innego administratora. Zrobienie tego jest możliwe tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe, h) wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.10. Z czego wynika konieczność podania danych osobowych oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podaniaPrzepisy prawa wskazane w rubryce 4, podanie danych nie jest obowiązkowe.11. Konsekwencje niepodania danych osobowych:Brak możliwości udziału w naborze.12. Czy dane osobowe będą wykorzystywane dozautomatyzowanego podawania decyzji, w tym profilowania:Nie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 190

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 03.02.2020

Oferta pracy ważna do: 18.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?67787a95d0a087182e7f6148dce4dbae

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie na krytej pływalni
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

recepcjonista
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Głogów (dolnośląskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

Odbieranie, sortowanie, układanie fryz. Praca lekka, może być zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet.
TRAX-BRW Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Przeworsk (podkarpackie)

STARSZY KONTROLER TECHNICZNY SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - od 2 276 PLN

-przyjmowanie pojazdów do obsługi i naprawy od przedstawiciela granicznej jednostki organizacyjnej;-prowadzenie na bieżąco dokumentacji związanej z obsługą lub naprawą przyjętego pojazdu;-podejmowanie decyzji co do asortymentu i ilości niezbędnych części zamiennych lub materiałów potrzebnych do naprawy, które należy pobrać ze stanu magazynowego;-odbiór zakończonych prac obsługowo-naprawczych od poszczególnych specjalistów;-przekazywanie pojazdów po obsłudze lub naprawie do dalszej eksploatacji;-uczestnictwo w komisjach orzecznictwa technicznego oraz przeklasyfikowania i wybrakowania pojazdów; -pełnienie obowiązków starszego inspektora w czasie jego nieobecności.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-12-04 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

FOTOGRAF (DOPOSAŻENIE) - od 2 250 PLN

Obsługa klienta w studio foto, wykonywanie zdjęć i obróbka cyfrowa.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czersk (pomorskie)

STARSZY OPIEKUN FINANSOWY - od 2 700 PLN

Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporzadzanie i werfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Łasin (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN PRODUKCYJNYCH - od 2 100 PLN

Obsługa maszyn do produkcji tworzyw sztucznych
Firma Chemiczna Antos - 2018-11-22 - Sitaniec (lubelskie)

STARSZY REFERENT DO SPRAW MOSTOWYCH (NABÓR PP/8/2017) - od 2 500 PLN

- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr PP/8/2016 z dnia 26 kwietnia 2017 r. Miejski Zarząd Ulic i Mostów ul. J.Kantorówny 2a 40-381 Katowice. Poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent do spraw mostowych .- Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Asystowanie inspektorowi nadzoru podczas wykonywania kontroli w terenie. Pomoc przy wykonywaniu okresowych przeglądów obiektów budowlanych. Weryfikacje kosztorysów. Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Sporządzanie dokumentów, opinii, pism, protokołów. Wykonywanie dokumentacji zdjęciowej.- Wskaźnik zatrudnienia: W marcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice ul. J.Kantorówny 2a, (budynek nie jest wyposażony w windę), praca przy komputerze, praca w terenie.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca w godzinach: 7:00-15:00.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-04-26 - Katowice (śląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI - do 5 250 PLN

zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY PROGRAMISTA IT - do 13 000 PLN

Wytwarzanie oprogramowania w oparaciu o język C#.Zbieranie wymagań od biznesu. Wsparcie biznesu w rozwiązaniu problemów. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ - od 281,25 PLN

Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : czerwiec 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-06-06 - Racibórz (śląskie)

ELEKTRYK - od 3 500 PLN

Układanie tras kablowychUkładanie korytek kablowychMontaż opraw oświetleniowych
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych "ELTEX" S.C. Z. Sławecki, A. Rams - 2016-01-15 - Głogów (dolnośląskie)

STARSZY OPIEKUN FINANSOWY - od 2 800 PLN

Obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, aktywna sprzedaż produktów finansowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Wysokość wynagrodzenia podstawa + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-11-10 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU NAPOJE - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków:- wykładanie towaru i dbanie o porządek na dziale,- dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towaru, - dbanie o umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych,- profesjonalna obsługa klienta.Oczekiwania:- zaangażowanie w pracę,- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,- umiejętność pracy w zespole,- mile widziane doświadczenie w branży spożywczej,- posiadanie książeczki sanitarno-epidemiologicznej.Pracodawca oferuje:- umowę o pracę,- elastyczny czas pracy,- szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu,- bogaty pakiet socjalny (m. in. bony towarowe na święta, karnety sportowe, paczki dla dzieci),- prywatną opiekę medyczną.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2017-09-05 - Racibórz (śląskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

praca w barze
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)

STARSZY RATOWNIK - KIEROWCA - od 3 350 PLN

Wykształcenie: średnie - technik mechanik pojazdów samochodowych; mechanik pojazdów samochodowych lub elektromechanik pojazdów samochodowych; prawo jazdy kat. C; niekaralność; szczegóły oferty na stronie : http://www.kmpsp.gliwice.pl
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - 2019-04-23 - Gliwice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - do 925 PLN

Sprzatanie obiektu wg zakresu prac
"LOKIS" S.C. Kwaśnik Jarosław, Kwaśnik Jolanta - 2016-02-04 - Koszwały (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH I SERWISU - 3 000 - 4 000 PLN

Sprzedaż części zamiennych, doradztwo klienta ds. serwisu
"BROKER MASZYNY" SP. Z O.O. - 2018-01-29 - Łagiewniki Nowe (łódzkie)

SPAWACZ TIG - 18 - 19 PLN

SPAWACZ TIGMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DĘBICA+TEREN CAŁEGO KRAJU
GOBOX SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Dębica (podkarpackie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - OBSŁUGA MYJNI - od 1 850 PLN

sprzątanie parkingu, obsługa myjni bezdotykowej, uzupełnianie środków myjących
Firma Ochroniarska"OMEGA NOW KOLT"sp. z o.o. Dębica - 2016-01-12 - Bochnia (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

Zabiegi i usługi kosmetyczne
Studio Relaks Sobieraj Paweł - 2016-06-16 - Sieradz (łódzkie)

STARSZY TECHNOLOG II - do 14 000 PLN

Planowanie, kierowanie i dostarczanie projektów średniej wielkości i dużych, kompleksowych projektów. Zarządzanie interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi. Rozwój nowych produktów na rynki europejskie, od fazy pomysłu do jego komercjalizacji. Odpowiedzialność za techniczny nadzór przypisanych programów, rozwijanie rozwiązań technicznych w zgodzie z potrzebami biznesowymi i z zapewnieniem zgodności procedurami i polityką spółki. Prowadzenie eksperymentów i projektowanie prototypów przy użyciu nowych i już stosowanych technologii wykorzystywanych przy produkcji czekolady i słodyczy z uwzględnieniem preferencji konsumenta i specyfiki rynku. Konsultacje z naukowcami i technologami z innych krajówMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa Kontakt z pracodawcą: telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY ARCHITEKT SYSTEMU - PEGA BPM - od 17 000 PLN

Zarzadzanie tworzeniem nowych rozwiązań aplikacyjnych we współpracy z zespołami projektowymi, analitykami biznesowymi oraz architektami. Rozwiązywanie problemów, identyfikacja problemu, proponowanie opcji rozwiązań, rekomendacja dot.działań. Ekspertyza w zakresie programowania, analizy, testowania oraz utrzymania systemu PRPC. Zarządzanie migracją danych. Monitorowanie progresu projektów przez dobór narzędzi oraz raportowanie. Zarządzanie stacjonarnymi zespołami oraz zespołami pracującymi zdalnie oraz klientami przy wdrażaniu rozwiązania.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)

POMOC OPIEKUNA DZIENNEGO K/M - od 2 600 PLN

pomoc opiekunom w prowadzeniu zajęć z dziećmi do lat trzech, pomoc w zapewnianiu dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej (np. skompletowanie pomocy dydaktycznych, pomoc w utrzymaniu porządku podczas wykonywania prac, pomoc w ustawieniu dzieci podczas zajęć rucho-wych) w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych, pomoc w spacerach, czynności gospodarcze, rozdzielanie posiłków, zakładanie śliniaków, sprzątanie po posiłkach, rozkładanie leżaków i pościeli, sprzątanie po leżakowaniu, opróżnianie nocników, sprzątanie sal i pomieszczeń.Praca w godz. 7:30-17:30
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat