STARSZY REFERENT PLACÓWKI SG W KATOWICACH-PYRZOWICACH Ożarowice oferta pracy ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY REFERENT PLACÓWKI SG W KATOWICACH-PYRZOWICACH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://www.slaski.strazgraniczna.pl/ w BIP- ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W RACIBORZU Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznejposzukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Placówki SG w Katowicach-PyrzowicachŚląskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wolności 90, Pyrzowice, 42-625 Ożarowice- Główne obowiązki:Wykonywanie pism i dokumentów zleconych przez przełożonych oraz wykonywanie niezbędnych czynności kancelaryjnych; Przedstawianie komendantowi placówki korespondencji oraz doręczanie jej zgodnie z dekretacją; Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi placówki w zakresie sporządzania dokumentacji; Prawidłowe prowadzenie dokumentacji związanej z rozkazem dziennym komendanta placówki; Przyjmowanie interesantów oraz gości przybywających do Placówki, kierowanie ich do właściwych osób funkcyjnych oraz prowadzenie ewidencji przybyłych gości i interesantów; Realizowanie czynności związanych z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów; Prowadzenie rejestrów wydanych poleceń wyjazdu służbowego oraz wypisywanie delegacji służbowych; Prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu służby oraz rocznych kart ewidencji obecności; Przygotowywanie i wydawanie obowiązujących druków, formularzy i wniosków niezbędnych przy załatwianiu spraw związanych z dojazdami, remontami, urlopami, zakwaterowaniem itp.; Przyjmowanie, rejestrowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników oraz sporządzanie miesięcznej analizy w tym zakresie.- Warunki pracy:warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.- Wynagrodzenie; 2250,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- umiejętność pracy w programach Word, Exel, Power Point, OpenOffice;- umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych, jak fax, kserokopiarka, telefon IP, komputer i in.- dokładność i systematyczność; grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do klienta; odporność na stres; łatwość komunikowania się- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych- wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi sekretariatu.

Data publikacji: 2018-12-17

Lokalizacja: Ożarowice (śląskie)

Pracodawca: ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pyrzowice ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: http://www.slaski.strazgraniczna.pl/ w BIP- ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W RACIBORZU Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznejposzukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Placówki SG w Katowicach-PyrzowicachŚląskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wolności 90, Pyrzowice, 42-625 Ożarowice- Główne obowiązki:Wykonywanie pism i dokumentów zleconych przez przełożonych oraz wykonywanie niezbędnych czynności kancelaryjnych; Przedstawianie komendantowi placówki korespondencji oraz doręczanie jej zgodnie z dekretacją; Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi placówki w zakresie sporządzania dokumentacji; Prawidłowe prowadzenie dokumentacji związanej z rozkazem dziennym komendanta placówki; Przyjmowanie interesantów oraz gości przybywających do Placówki, kierowanie ich do właściwych osób funkcyjnych oraz prowadzenie ewidencji przybyłych gości i interesantów; Realizowanie czynności związanych z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów; Prowadzenie rejestrów wydanych poleceń wyjazdu służbowego oraz wypisywanie delegacji służbowych; Prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu służby oraz rocznych kart ewidencji obecności; Przygotowywanie i wydawanie obowiązujących druków, formularzy i wniosków niezbędnych przy załatwianiu spraw związanych z dojazdami, remontami, urlopami, zakwaterowaniem itp.; Przyjmowanie, rejestrowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników oraz sporządzanie miesięcznej analizy w tym zakresie.- Warunki pracy:warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.- Wynagrodzenie; 2250,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- umiejętność pracy w programach Word, Exel, Power Point, OpenOffice;- umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych, jak fax, kserokopiarka, telefon IP, komputer i in.- dokładność i systematyczność; grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do klienta; odporność na stres; łatwość komunikowania się- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych- wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi sekretariatu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie; 2250,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu konkursu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT PLACÓWKI SG W KATOWICACH-PYRZOWICACH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ożarowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ożarowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- umiejętność pracy w programach Word, Exel, Power Point, OpenOffice;-umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych, jak fax, kserokopiarka, telefon IP, komputer i in.-dokładność i systematyczność; grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do klienta; odporność na stres; łatwość komunikowania się-posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych-wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi sekretariatu.

Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016. 1167 tekst jednolity wraz z późn. zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;3. kopie świadectw pracy;4. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:17 grudnia 2018 r. do dnia 28 grudnia 2018 r. pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze.Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl.Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.)Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej;Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje:Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji.Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2250,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższyniż 6%.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać do dnia 28.12.2018

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.12.2018

Data dodania oferty pracy: 17.12.2018

Oferta pracy ważna do: 28.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STARSZY SPECJALISTA DS. HR - od 7 700 PLN

Wsparcie lokalnych i globalnych działów HR w szkoleniach, rekrutacji i rozwoju pracowników; przygotowywanie raportów kadrowych dla poszczególnych krajów, w tym Chin.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Zabierzów (małopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA (N) - do 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przyległościami, zastępstwa za nieobecne osoby sprzątające.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - od 9 750 PLN

-planowanie i ocena;najnowsze szacunki i planowanie działaności-zapisywanie i przechowywanie danych OFT-kompleksowe wsparcie rachunkowości-zarządzanie podstawowymi danymi w systemie SAP-wsparcie transakcji nabycia-wszystkie aspekty związane z zakończeniem i zamknięciem miesiąca i powiązana z tym sprawozdawczość MI-wsparcie audytu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kraków (małopolskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - do 12 000 PLN

Wsparcie dla procesu budżetowania i planowania w odniesieniu dla biznesu IG, raportowanie kluczowych wskaźników efektywności dla IG, współpraca z Zespołami Centralnymi oraz Liniami Biznesowymi IG, realizacja celów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Praca na kuchni oraz obsługa klienta w Barze Frykas. Praca 7 godzin dziennie i praca w sobotę. Wynagrodzenie 2100,00 brutto + premie.Praca w godzinach 7-19. Godziny pracy do ustalenia.
Bogunia Sławomir Firma Handlowa "TILIA 7", BAR FRYKAS - 2018-06-22 - Andrychów (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 200 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
SAATBAU POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Wierzbowo (warmińsko-mazurskie)

STARSZY KSIĘGOWY SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 108,07 PLN

Główne obowiązki: naliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych należności (m.in. nagrody jubileuszowe, odprawy z tyt. Zwolnienia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop) dla pracowników na podstawie obowiązujących przepisów oraz zgodnie z dokumentacją otrzymaną z komórki kadrowej, obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot i dokonywanie potraceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych z wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy;ustalanie uprawnień pracowników cywilnych do wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy oraz do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, dokumentowanie tych uprawnień, obliczanie wynagrodzenia lub zasiłku za okres nieobecności w pracy zgodnie z ww. ustawą; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego list oraz zestawień do wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przysługujących pracownikom cywilnym należności; sporządzanie zaświadczeń o zarobkach/dochodach dla pracowników lub instytucji zewnętrznych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie działania sekcji w szczególności odpowiedzi na zajęcia wynagrodzeń wystawiane przez komorników i uprawnione do egzekucji organy administracyjne;sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wielkości zatrudnienia i wydatków poniesionych na wynagrodzenia osobowe pracowników, rozliczanie środków funduszu nagrodowego oraz funduszu premiowego pracowników cywilnych; rzetelne i terminowe przygotowanie dla kierownika Sekcji Rachuby i Płac kalkulacji niezbędnych do planowania wydatków budżetowych oraz do sporządzania analiz i sprawozdań; przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz do sprawozdań i informacji w części wydatków osobowych dla funkcjonariuszy w celu przekazania ich przełożonym; kompletowanie i zszywanie list uposażeń, list dodatkowych należności, dokumentacji płacowej w celu przekazania ich do archiwum zakładowego zgodnie z przyjętymi w Straży Granicznej przepisami.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, prawnym lub administracyjnym.Wymagania niezbędne: posiadanie ogólnej wiedzy z tematyki płacowej, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;umiejętność rozwiązywania problemów;umiejętność przewidywania; umiejętność analitycznego myślenia; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność biegłej obsługi programów pakietu Office; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w finansach;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu PŁATNIK; posiadanie powyżej roku doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)

STARSZY INSPEKTORNADZORU INWESTORSKIEGO - od 2 000 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM, ZAKUPEM, ODSPRZEDAŻĄ I ANALIZĄ ZUŻYCIEM ENERGII ELEKTRYCZNEJ, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ, PLANÓW, SPRAWOZDAŃ, WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ANALIZ DOSTAW I ZUŻYCIA ORAZ ODSPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, A TAKŻE PONIESIONYCH WYDATKÓW, PROWADZENIE SZKOLEŃ I NADZORÓW SŁUŻBOWYCH W WW. ZAKRESIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE ELEKTRYCZNE LUB PODOBNE, BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STARSZY TECHNIK - 1 017,4 PLN

organizacja pracy kancelaryjno-biurowej Sekretariatu Wydziału Prewencji,zakładanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów,rozdzielanie i przekazywanie funkcjonariuszom korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zambrów (podlaskie)

MAGAZYNIER/KIEROWCA - od 2 300 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów w magazynie, dowóz do klienta
PHU FUGA BESIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-21 - Częstochowa (śląskie)

STARSZY KIEROWNIK PROCESU DS. DANYCH - od 4 000 PLN

Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

- prowadzenie kasy, wystawianie czeków gotówkowych, ewidencja przychodu i rozchodu gotówki, opisywanie rachunków- syntetyczne i analityczne księgowanie środków ZFŚS- przygotowanie rachunków do zatwierdzenia przez Dyrektora i Gł. Księgowego- prowadzenie rejestru zleceń na zakup artykułów i usług, przygotowanie przelewów- prowadzenie rejestru zakupu towarów poniżej 30000 euro zgodnie z obowiązującymi przepisami- zastępstwo magazyn żywnościowy i gospodarczy oraz płace- systematyczne samokształcenie z dziedziny księgowej, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego- wykonywanie innych zadań wq zaleceń Dyrektora i Gł. Księgowego- dbałość o tereny zielone DPS w Szpęgawsku- przestrzeganie regulaminu pracy oraz obowiązujących zarządzeń
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2016-04-12 - Szpęgawsk (pomorskie)

STARSZY MENEDŻER DS. USŁUG PORTFELA PROJEKTÓW - od 20 458 PLN

Jako część zespołu Enterprise PMO (Project Managment Office) wspieranie realizacji portfela projektu o charakterze transformacyjnym oraz przy zmianie procesów biznesowych, a także częściowo o charakterze informatycznym dla wewnętrznej wybranej linii biznesu np. CMB, finanse, RBMW, zapewnienie szerszemu zespołowi ds. transformacji jasnego zrozumienia profilu portfela, oczekiwanych i/lub zrealizowanych korzyści, statusu portfela.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - do 1 850 PLN

Pracownik będzie wykonywał czynności przy szałowaniu, murowaniu, tynkowaniu, zbrojeniach montażu rusztowań, załadunku oraz rozładunku towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Leńcze (małopolskie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - od 9 750 PLN

- Planowanie i ocena; najnowsze szacunki i planowanie działalności. - Zapisywanie i przechowywanie danych OFT. - Kompleksowe wsparcie rachunkowości. -Zarządzanie podstawowymi danymi w systemie SAP.- Wsparcie transakcji nabycia. - Wszystkie aspekty związane z zakończeniem i zamknięciem miesiąca i powiązana z tym sprawozdawczość MI.- Wsparcie audytu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 000 PLN

Wymagane doświadczenie zawodowe jako operator koparko-ładowarki, uprawnienia
PUP ELEKTROWSKAZ SPÓŁKA CYWILNA FIDEWICZ STEFAN, HNIDA WALDEMAR - 2016-01-18 - Racibórz (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Końskie (świętokrzyskie)

STARSZY ANALITYK DS.JAKOŚCI - od 9 500 PLN

tworzenie szczegółowego strategicznego planu osiągnięcia celów jakości, nadzór nad realizacją
"BAMA POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STARSZY ASYSTENT - od 9 000 PLN

Lekarz specjalista medycyny ratunkowej - praca w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2018-11-28 - Lesko (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

przytjmowanie i wydawanie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Żuromin (mazowieckie)

DORADCA FINANSOWY(NR 2670) - od 2 000 PLN

sprzedaż kredytów, obsługa posprzedażowa, raportowanie wyników
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KATARZYNA BĄCZEK - 2017-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

obsługa maszyn CNC i maszyn ręcznych
ANBI-TECH s.c. - 2017-01-30 - Olewin (małopolskie)

STARSZY KOORDYNATOR ZESPOŁU (ENG. DEPUTY GENERAL MANAGER-PEX) - do 13 500 PLN

ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIAINFORMACJI, EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE, DIAGNOZA PROBLEMÓW, MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

RECEPCJONISTKA/RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

sprawna obsługa klientów, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych ( praca w markecie Auchan)
AJG Systemy Bezpieczeństwa Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-06-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

MAGAZYNIER, POMOCNIK W MAGAZYNIE - od 2 500 PLN

Opis stanowiska pracy :- pakowanie plastików laboratoryjnych- kompletowanie zamówienia- przygotowanie spakowanych produktów do wysyłki- dobra organizacja pracy,- zamawianie i kontakt z kurierem.Pracodawca oferuje:- pracę w prestiżowej firmie biotechnologicznej,- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny,- możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- niezbędne narzędzia pracy ,- atrakcyjny pakiet wynagradzania.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-02-01 - Rokocin (pomorskie)

SEKRETARKA NOTARIALNA - od 2 000 PLN

obsługa programu NOTARIS, sporządzanie pism, obieg korespondencyjny, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)