STARSZY OPIEKUN FINANSOWY Rumia oferta pracy STEFCZYK FINANSE TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Stanowisko: STARSZY OPIEKUN FINANSOWY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste:• Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka• Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. • Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :)• Kiedy będzie wymagała tego sytuacja zajmiesz się obsługą kasową.
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Rumia (pomorskie)
Pracodawca: STEFCZYK FINANSE TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morska 26, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste:• Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka• Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. • Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :)• Kiedy będzie wymagała tego sytuacja zajmiesz się obsługą kasową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY OPIEKUN FINANSOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rumia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik usług pocztowych i finansowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich , otwartość, proaktywna postawa, umiejętności sprzedażowe,
Nazwa pracodawcy:
STEFCZYK FINANSE TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Legionów 126/128, 81-472 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 126
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik usług pocztowych i finansowych*
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby ) przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniah zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń a także spożądzanie i przedstawianie pracodawcy conajmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracyzawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy- Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) a także w procesach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( służbie ) oraz udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby- udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków,- Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciązliwe, oraz doboru najwłaściwszych środkówochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowania szczegółowych instrukcji dotyczących pezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby,- przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby)- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą a także przechowywanie wyników badań pomiaru czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby,- udział w opracowaniu planów oraz w ocenie założeń i mdokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach , założeniach dokumentacji rozwiązań techniczno - organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby )- Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie całokształtu spraw rachuby płac w zakresie wynagrodzeń pracowników, umów cywilno-prawnych, świadczeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenia społeczne, zgłaszanie i wyrejestrowanie osób objętych ubezpieczeń, wykonywanie obowiązków płatnika zaliczek na podatek dochodowy, prowadzenie ewidencji i analiza konta ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań związanych z zakresu działania stanowiska
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
- kompletowanie, uzupełnianie i magazynowanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta. Miejsce pracy Multibox w Nowym Tomyślu.
CCC S.A. - 2016-04-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
tworzenie nowych rozwiązań BI i analitycznych w celu wsparcia działalności GE Healthcare -Utrzymywanie relacji między pracownikami IT (infrastruktura, operacje, COE itd.) -stosowanie standardowych procedur/procedur dotyczących rozwoju i szczegółowej wiedzy z zakresu zastosowań w zakresie odpowiedzialności za tworzenie projektów technicznych prowadzących do prostych, trwałych i wielokrotnego użytku rozwiązań - dostarczanie według planów projektów i harmonogramów, aby tworzyć rozwiązania raportowania - wspomaganie włączania elementów projektu do planów projektów - tłumaczenie wymagań użytkowników i tablic architektury w określonych produktach BI
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum; udostępnianie materiałów archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesantów w celu służbowego i naukowego ich wykorzystania; realizowanie spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych; aktualizacja baz danych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych; przyjmowanie osób przybywających do Archiwum w celu przyjecia złożonych wniosków i skorzystania z akt; opracowywanie inwentarzy archiwalnych.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)
- pełna obsługa maszyn produkcyjnych oraz urządzeń peryferyjnych,- przezbrajanie maszyn na liniach produkcyjnych,- przeprowadzanie analiz krótkich zatrzymań,- wykonywanie regulacji operatorskich- szkolenie podległych pracowników z obsługi maszyny,- bliski transport materiałów produkcyjnych przy pomocy wózka paletowego oraz ręcznie,
Grupa Progres - 2016-05-19 - Anielin (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w firmie
P. H. H. D. "JUREX" - 2016-08-22 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kościerzyna (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałych klientów, kontrola zleceń spedycyjnych, negocjowanie umów, kierowanie podległym zespołem; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-16).
RED Transport i Spedycja Sp.Zo.o i Wspólnicy S.k - 2015-12-03 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
-
Składnica Maszyn i Art. Rolniczych Z. Kiedrowski - 2016-01-05 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Sierpc (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ -ZARZĄDZANIE ARTYKUŁAMI DOT. WIEDZY W BAZACH DANYCH- TWORZENIE MODYFIKACJI ORAZ AKTUALIZACJA ARTYKUŁÓW DOT.CENTRUM USŁUG. KONSERWACJA I ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI WŁAŚCIWYCH INFORMACJI PRZEZ CAŁY CZAS: ZARZĄDZANIE WIEDZĄ NA PORTALU KOŃCOWEGO UŻYTKOWNIKA.ZARZADZANIE AUDYTAMI DOT. JAKOŚCI TRANSAKCJI DLA WSZYSTKICH LOKALIZACJI ORAZ PUBLIKACJI RAPORTÓW W CELU DOSKONALENIA JAKOŚCI TRANSAKCJI: ZARZĄDZANIE PROBLEMAMI:
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa sali, robienie deserów, drinków
FHU "GO" Szybowska Małgorzata - 2017-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
tworzenie projektów i dokumentów, przygotowywanie kalendarza zasadniczych zamierzeń
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-25 - Balice (małopolskie)
Zgodny
AQUAMOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Białobłoty (kujawsko-pomorskie)
Zbijanie palet drewnianych z przygotowanych elementów pistoletem pneumatycznym. Pracodawca oferuje - pracę jednozmianową od 07:00 do 15:00 premie uznaniowe, płatne nadgodziny, bony świąteczne.Wynagrodzenie do uzgodnienia uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia.
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2017-09-14 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
szycie ubrań damskich i młodzieżowych
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Głowno (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Warszawa (pomorskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń wodnoprawnych, dla których organem właściwym jest dyrektor zarządu zlewni zgodnie z ustawą Prawo wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w innych sprawach, w tym: opłat za usługi wodne, ustanawianiem stref ochronnych, dotyczących urządzeń wodnych, w zależności od potrzeb udział w rozprawach terenowych oraz sądowych przed sądami administracyjnymi, przeprowadzanie oględzin terenowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Otmuchów (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowaniu, przeprowadzaniu, podsumowaniu spotkań i imprez kulturalnych okolicznościowych, integracyjnych, promocyjnychpomoc w przygotowaniu, przeprowadzaniu, podsumowaniu konkursów, przeglądów itp. pomoc w przygotowaniu materiałów promocyjnychbieżące prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie komunikacji między interscenariuszami, przewodnictwo oraz przekazywanie wiedzy, wsparcie w wykonaniu najważniejszych zadań. Definiowanie kluczowych wskaźników procesu i regularne raportowanie na ich podstawie.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: utrzymywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych kontaktów z kontrahentami, WYMAGANIA: wykszt. min. średnie, prawo jazdy kat. B, miejsce pracy : Lubliniec, teren kraju
FORMAKO Spółka Cywilna - 2016-02-25 - Sieraków Śląski (śląskie)
Przygotowywanie zapiekanek oraz utrzymywanie stanowiska pracy w czystości.
BIM INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Chotomów (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
Administrowanie aplikacjami; utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań;wsparcie i współdziałanie w przygotowywaniudokumentacji technicznych; testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian wokreślonych aplikacjach; przygotowywanie dokumentów technicznych; przygotowywanie procedur operowania aplikacjami; przeciwdziałanie oraz eliminacja problemów
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zaopartrywanie stołówki szkolnej w potrzebne artykuły żywieniowe z zachowaniem prawa o zamówieniach publicznych, - sprawdzanie zgodności zamowień z fakturami, prowadzenie magazynu żywieniowego, - właściwe pzrzechowywanie produktów i zabezpieczenie ich przed zniszczeniem, - uzgadnianie sald magazynu z głównym księgowym,- planowanie jadłospisu zgodnie z obowiązującymi norami i kaloryczności, - kalkulowanie dzinnej stawki żywieniowej, - przestrzeganie terminów pzrydatoności do spożycia artykułów znajdujących się w magazyniem racjonalne gospodarowanie produktami żywnościowymi oraz środkami pienięznymi, - wydawanie do kuchni artykułów żywieniowych na podstawie dziennego raportu żywieniowego za potwierdzeniem kucharza, - kontrolowanie prawidłowości przygotowywania i wydawania posiłków oraz wlaściwej gramatury i kaloryczności potraw, - pomoc w przygotowywaniu posiłków i ich wydawaniu w razie potrzeb, - codzienne prowadzenie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem i żywieniem tj, kartotek magazynowych, raportów żywieniowych ora ewidencji opłat i odpisów,- prowadzenie kasy, pobieranie i wpłacanie pieniędzy do banku, należyte zabezpieczenie gotówki przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca w godzinach prannych: 7-11 (do uzgodnienia). Kontakt z pracodawcą: 71 798 67 19 w 111.
Szkoła Podstawowa nr 14 - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
ZGODNY ZE STANOWISKIEM
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)