STARSZY KONSULTANT SAP (ZARZĄDZANIE AUTORYZACJAMI SAP) Gdańsk oferta pracy THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY KONSULTANT SAP (ZARZĄDZANIE AUTORYZACJAMI SAP)
Wynagrodzenie: do 16 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 16 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY KONSULTANT SAP (ZARZĄDZANIE AUTORYZACJAMI SAP)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 16 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, dobra organizacja pracy, zdolności komunikacyjne, znajomość programu SAP. Miejsce pracy: Gdańsk-Oliwa. Kontakt telefoniczny: 607 603 016
Nazwa pracodawcy:
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472D
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie przyczyn, wad, uszkodzeń, naprawa aut ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Dobryszyce (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Świdnica (dolnośląskie)
prace związane z remontem instalacji elektrycznych
ELEKTROKOMPLEKS RAFAŁ DUNAKOWSKI - 2016-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami; przedstawianie ofert; projektowanie mebli. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży mebli.
J&T Projekt Tomasz Kuźmicz - 2016-09-15 - Słupia pod Bralinem (wielkopolskie)
praca przy posadzkach przemysłowych
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2018-10-03 - Grajewo (podlaskie)
zarządzanie zamówieniami ,dostosowywanie się do wytycznych procesów eksportowych, udział w projektach biznesowych,zarządzanie relacjami z klientami z regionów EMEA i APAC,rozpoznanie nieefektywności procesów , prowadzenie i wdrożenie usprawnień procesowych we wszystkich zespołach
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
znakowanie i kompletowanie wykrojów, rozkrój materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, kontrola wyrobów ( dzianina i koronki )
"MOTEX" Włodzimierz Motyka i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-10-08 - Sulejów (łódzkie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REKONSTAL Stefan Chomiak - 2018-04-04 - Chełm (lubelskie)
- Wyliczanie opłat za emisję zanieczyszczeń do środowiska i pobór wody ze studni głębinowych na potrzeby obiektów KWP. - Prowadzenie spraw w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska przez KWP w Lublinie a także podległe jednostki terenowe oraz sporządzanie zbiorczych zestawień należności, które należy przekazać na konto Urzędu Marszałkowskiego w okresie rocznym.- Sporządzanie wniosków do właściwych organów o wydanie decyzji określających warunki, rodzaj i ilość substancji dopuszczalnych do wprowadzania do powietrza ze źródeł emisji, na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, pobór wód głębinowych oraz odprowadzanie ścieków.- Wykonywanie zestawień ilości odpadów wytwarzanych w poszczególnych wydziałach KWP w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych województwa lubelskiego.- Sporządzanie informacji o wyrobach zawierających azbest i przekazywanie jej do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.- Nadzór nad realizacją stałych umów oraz zleceń na wykonywanie usług związanych z ochroną środowiska a także prowadzenie ewidencji zawieranych umów.- Opracowywanie pisemnych sprawozdań o stanie realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Sporządzanie zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów wytworzonych w KWP w Lublinie, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania tych odpadów, które to zestawienie przekazywane jest Marszałkowi województwa.- Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętym katalogiem odpadów i listą odpadów niebezpiecznych.- Analiza rynku oferentów, kierowanie zapytań ofertowych przy zakupie usług związanych z ochroną środowiska, ppoż., sporządzenie wycen, przygotowanie wniosków, sporządzenie projektów umów, prowadzenie zapytań ofertowych, sporządzanie protokołów z otwarcia, wyboru.- Sporządzanie dokumentacji oraz uczestnictwo w organizowanych wraz z Zespołem Zamówień Publicznych postępowaniach przetargowych dotyczących zakupu usług związanych z ochrona środowiska. - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w KWP w Lublinie oraz jednostkach podległych Policji woj. lubelskiego.- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew w KWP w Lublinie.- Wystawianie faktur dla firm zewnętrznych za odbiór odpadów.- Bieżąca archiwizacja dokumentów spraw załatwionych.- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej nie związanych bezpośrednio z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)
Miesięczna i kwartalna analiza finansowa i wyników dla zespołów ds. Przywództwa i relacji z inwestorami, łącząca wewnętrzną ocenę z ujawnieniem na rynku zewnętrznym.- Odpowiedzialnosc za kwartalnych ostatnich szacunków dotyczących wydobycia i prognozy wyników działalności (zarówno finansowych, jak i operacyjnych).- Praca z zespołami biznesowymi w całym portfelu Shell w celu wyjaśnienia kwestii i wpływu na wszystkie duże projekty.- Aktywna rola w ciągłym doskonaleniu procesów zarządzania wydajnością i raportowania oraz wdrażanie polityki w obszarze Upstream, w tym rozwój wizji MI i związanego z nią podejścia do systemów i wykorzystywania danych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin) i dokumentacji rozliczeniowej. Korespondencja z ZUS w sprawach dochodów emerytów oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do naliczania kapitału początkowego, sporządzanie RP-7. Sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników administracji i obsługi szkoły. Sporządzanie list godzin ponadwymiarowych nauczycieli. Prawidłowe naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, FGŚP, PFRON. Prowadzenie kart zarobkowych wszystkich pracowników. Wystawianie zaświadczeń związanych z płacami pracownikom szkoły. Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-25 - Słupsk (pomorskie)
monitorowanie miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji danych rzeczywistych w porównaniu z planowanymi wydatkami zgodnie ze standardami US GAAP pro aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu budżetów i prognoz dla odpowiednich funkcji w firmie, dokonywanie przeglądu celów z celami biznesowymi poprzez analizę finansową wspierającą proces decyzyjny kierownictwawspółprac i zapewnianie wsparcia różnym interesariuszom wfirmie i innym podmiotom zależnym PMI dla odpowiednich cyklifinansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac remontowo-budowlanych, tynkowanie, malowanie, ustawianie rusztowań
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "INVEST" - 2018-03-01 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Zapewnianie niezależnej i obiektywnej oceny co do projektu i efektywności operacyjnej, zgodnie z metodologią Zurich SOX; Aktywny udział w rozwoju kontroli wewnętrznych poprzez zapewnianie zgodności z metodologią Zurich SOX
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kraków (małopolskie)
admisnistracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego, zarządzanie pracą mlodszych koordynatorów, dbanie o zapewnienie wysokich stadardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Limanowa (małopolskie)
kierowanie samochodem ciężarowym pow. 12 ton
BEL JAZZ Krzysztof Franciszkowski - 2016-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług,- uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa,- wspierania zarządzania ofertami z ekspertyzą techniczną
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POWIERZCHNI, PRACE KAFELKARSKIE ORAZ GLAZURNICZE;WYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACACH KAFELKARSKICH/GLAZURNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII I MATERIAŁÓW
BENLER INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Przecław (zachodniopomorskie)
Obsługa tokarek CNC, obsługa frezarek CNC.
P.P.U.H Transcom Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; Kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; Opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; Udział w projektach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i koordynowanie prac wykonywanych przez konserwatorów. Dbanie o stan techniczny budynków mieszkalnych, usługowych i obiektów technicznych należących do spółdzielni.Zlecanie konserwatorom dokonywania bieżących prac.Rozliczanie konserwatorów.Przyjmowanie skarg i zgłoszeń od lokatorów.Okreslanie zakresów robót remontowych.Nadzór nad jakością robót konserwacyjnych i remontowych.kontrola czasu pracy i rozliczanie konserwatorów.Praca w godz.:7:00-15:00.Praca początkowo w oparciu o umowę na okres próbny w systemie jednozmianowym.Sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa wózka widłowego.
kontakt przez OHP - 2016-09-28 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zabierzów (małopolskie)
- pomoc w stolarni
TRANSCOMPLEX Łupiński Maciej - 2016-05-23 - Brok (podlaskie)
•aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,•kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,•sprzedaż produktów bankowych, •analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,•realizacja założonych planów sprzedażowych.•kształtowanie pozytywnego wizerunku BankuZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy:lukasz.koziol (at) partner-alior.pl , w temacie prosimy o wpisane "DK" oraz miejsca pracy "DK Sucha Beskidzka"Uprzejmie informujemy ,iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Kancelaria Finansowa Łukasz Kozioł - 2017-05-05 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Strzyżenie, układanie, farbowanie włosów.
DREAMS Wioletta Kużel - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)