STARSZY INSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO EKONOMICZNYM WT K/M Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO EKONOMICZNYM WT K/M
Wynagrodzenie: od 2 248 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 248 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO EKONOMICZNYM WT K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 248 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, znajomośc w st. podstawowym ustawy o rachunkowości i finanasach publicznych, 2 lata doswiadczenia zawodowego, obowiązki: Szczegółowe informacje o ofercie, wymaganych dokumentach oraz wymaganiach związanych ze stanowiskiem pracy dostępne są na stronie internetowej: www.bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl w zakładce: WOLNE STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ. DOKUMENTY NALEŻNY SKŁADAĆ W: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej ul. 17 Stycznia 23 02-148 Warszawa z dopiskiem starszy inspektor WT/RO-E/3 Tel. (22) 500 30 77, 500 33 79 .
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 10.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Zmywanie naczyń i wyposażenia, obsługa zmywarki. Utrzymanie czystości i porządku w kuchni i zapleczu. Pomoc przy przygotowaniu wybranych dań.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 10:00-20:00 + soboty, niedziele, święta według grafika. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Doświadczenie nie jest wymagane. Książeczka sanepidowska. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (32-252-61-43) w godzinach: 10:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anstajer (at) gmail.com
RESTAURACJA JG JACEK STAJER - 2018-01-24 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie pizzy
FPHU ALNIDA Robert Jasztal - 2016-10-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
wykonywanie konserwacji, uruchamianie, montaż i demontaż maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych, usuwanie awarii
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
Zabudowy G-K, malowanie szpachlowanie, sufity modułowe typu: Armstrong, Rockfon
"Molar"Krzysztof Hejn - 2016-12-23 - Łaziska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przedstawiciel handlowy-kierowca
Z-D PRZETWÓRSTWA OWOCOWO WARZYWNEGO w Środzie Wlkp.Sp. z o.o - 2016-08-24 - Kijewo (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-KIEROWANIE PROJEKTEM I PERSONELEM (OK. 100 OSÓB), WDROŻENIE STRATEGII bIZNESOWYCH, BUDZETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Zabierzów (małopolskie)
Kontrola jakości wyprodukowanych podzespołów
SZOSTAK S.C. SYLWIA WYZGAŁ, PAULINA SZOSTAK - 2017-09-01 - Grojec (małopolskie)
kompleksowe obsługiwanie klientów przez telefon w zakresie sprzedaży poprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych towarach i usługach,udzielanie dodatkowych informacji na życzenie klienta, doradzanie klientowi w wyborze danego towaru lub usługi;nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami;przeprowadzanie przedsprzedażowych telefonicznych wywiadów z klientami na temat danego towaru lub usługi;wysyłanie ofert potencjalnym klientom;
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Otwock (mazowieckie)
konfekcjonowanie materiałów ściernych;kontrola odwzorowania produktów według wytycznych;przestrzeganie wewnętrznych procedur;pomoc przy naprawie urządzeń;realizacja zadań przy zachowaniu standardów jakości;sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Gądki (wielkopolskie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym,obsługa urządzeń typu krajalnice,stekownice,dbałość o wygląd lady mięsno-wędliniarskiej,weryfikacja terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spisów spraw, rejestrów, teczek, archiwizowanie dokumentów, zapoznanie się z zasadami przygotowywania sprawozdań i zestawień do GUS,WINB, GUWB, wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa baru. Praca w restauracji Sobie Pan.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Violetta Muszyńska - 2018-02-21 - Zamość (lubelskie)
Prace związane z obsługą maszyn. Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-21.00.
DAIM POLSKA SP. Z O.O. - 2015-12-10 - Kępa (opolskie)
prace budowlane i elektryczne
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Więzowno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z usługami pogrzebowymi (związane z transportem i pochówkiem).
Usługi Pogrzebowe Strzelec Kazimierz - 2018-03-15 - Rokietnica (podkarpackie)
jw.
Szkoła Podstwowa nr. 356 - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert kosztorysów, adaptacja projektów, pomoc przy projektówaniu, nadzór nad realizacjami, amawianie materiałów, pozyskiwanie podwykonawców
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami obiektów Komendy, ewidencjonowanie składników majątku, inwestycji oraz planowanie potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, prowadzenie spraw dotyczących świadczeń mieszkaniowych, mundurowych, socjalnych strażaków i pracowników cywilnych a także emerytów, dokonywanie zakupów sprzętów, paliw, materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy, prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej oraz likwidacji składników majątkowych, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zapewnienie sprawności operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego a także urządzeń łączności, zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń, szkoleń
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu - 2017-08-02 - Milicz (dolnośląskie)
Analizowanie wymagań biznesowych, projektowanie rozwiązań technicznych oraz zabezpieczanie, wdrożenie i testowanie funkcjonalności; współpraca z interesariuszami -definiowanie wymagań funkcjonalych oraz niefunkcjonalnych;
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ZWK OHP w Szczecinie i obowiązującymi regulaminami i zarządzeniami, rekrutacja pracowników młodocianych-uczestników OHP, wsparcie wychowawcy w zakresie zadań opiekuńczo-wychowawczych
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2016-04-28 - Łobez (zachodniopomorskie)
praca na terenie Limanowej i okolic, praca od wtorku do soboty od godz. 05:00 rano.
PH "BAMBI" KRZYSZTOF I KAZIMIERZ BARAN SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-14 - Dębica (podkarpackie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca w zawodzie
COMPLEX PIOTR SCHREIBER - 2017-06-21 - Ruda Śląska (śląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki.Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć.Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego.Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże-Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)
Przeprowadzanie czynności kontrolnych użytkowników przyrządów pomiarowych podlegających obowiązkowi prawnej kontroli metrologicznej Opracowywanie zaleceń pokontrolnych, zestawień oraz innych dokumentów Sprawdzanie przyrządów podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz dokumentowanie tych czynności Wykonywanie wzorcowania przyrządów własnych Przeprowadzanie wzorcowania oraz ekspertyzy przyrządów pomiarowych Prowadzenie pojazdu służbowego podczas wykonywania niektórych z powierzonych zadań Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca wykonywana jest w urzędzie oraz w miejscu zainstalowania i użytkowania przyrządów pomiarowych, czyli w bazach paliw, stacjach paliw oraz w zakładach chemicznych, produkcyjnych, usługowych, sklepach itp. Z wykonywaniem ww. zadań wiąże się praca w różnych warunkach atmosferycznych (praca na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych i na wysokościach), podnoszenie i ustawianie na wadze wzorców o masie do 25 kg/szt. Praca wykonywana jest w miejscu posadowienia przyrządu pomiarowego (w firmach, zakładach produkcyjnych, itp.) oraz w siedzibie urzędu przy użyciu przyrządów pomiarowych oraz wzorców masy i związana jest z obsługą komputera. Legalizacji będą poddane następujące przyrządy pomiarowe:Odmierzacze paliw, LPG, instalacje pomiarowe, zbiorniki pomiarowe (przyrządy do pomiaru objętości i przepływu), wagi (pełen zakres), przymiary. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Delegacje służbowe stanowią około 50 % czasu pracy wykonywanej na terenie czterech powiatów. Opracowanie dokumentacji z czynności kontrolnych odbywa się w pomieszczeniach kontrolowanego (sklepy, stacje paliw, stacje LPG, w zakładach produkcyjnych itp.). Opracowanie dokumentacji z czynności legalizacyjnych, rozliczanie wniosków oraz tworzenie innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją powierzonych zadań odbywa się w miejscu ich wykonywania oraz w budynku urzędu, który nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy, podjazdów dla wózków inwalidzkich jak i niedostosowane toalety, drzwi do pomieszczeń do szerokości wózków inwalidzkich. Do pracy w terenie pracownik używa samochodu służbowego, samochodu prywatnego lub korzysta z pojazdów serwisantów, które nie są przystosowane do transportu wózków inwalidzkich.
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)