STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: I. Zadania ogólne:- kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa , zastępowanie Dyrektora DGNAB,- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu:1) informacji, zaświadczeń i decyzji z zakresu gospodarki przestrzennej,2) gospodarki przestrzennej i urbanistyki,3) planowania przestrzennego i architektury,4) budownictwa i infrastruktury,5) organizacyjnych i budownictwa.- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiegob) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury , tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń,- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.- dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,- zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,- zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,

Data publikacji: 2019-07-22

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
I. Zadania ogólne:- kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa , zastępowanie Dyrektora DGNAB,- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu:1) informacji, zaświadczeń i decyzji z zakresu gospodarki przestrzennej,2) gospodarki przestrzennej i urbanistyki,3) planowania przestrzennego i architektury,4) budownictwa i infrastruktury,5) organizacyjnych i budownictwa.- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiegob) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury , tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń,- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.- dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,- zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,- zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (brutto) do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO ZASTĘPCY DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: dyrektor departamentu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Dyrektor departamentu (wymagany staż - lata: 4)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo lub architektura lub planowanie przestrzenne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: gospodarka przestrzenna lub urbanistyka

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia architektoniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: uprawnienia budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: uprawnienia urbanistyczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: komunikatywność, kreatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu architektury

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
biegła obsługa komputera w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map i urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub planowanie przestrzenne lub gospodarka przestrzenna lub urbanistyka,6) co najmniej 4-letni staż pracy.2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane uprawnienia budowlane, urbanistyczne i architektoniczne, 2) znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, 3) znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego, 4) znajomość przepisów i zagadnień z zakresu architektury, 5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 6) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, 7) umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 8) umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego 9) biegła obsługa komputera w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map i urządzeń biurowych, 10) komunikatywność, 11) kreatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:I. Zadania ogólne:- kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa , zastępowanie Dyrektora DGNAB,- nadzór nad terminową i sprawną realizacją zadań z zakresu:1)informacji, zaświadczeń i decyzji z zakresu gospodarki przestrzennej,2)gospodarki przestrzennej i urbanistyki,3)planowania przestrzennego i architektury,4)budownictwa i infrastruktury,5)organizacyjnych i budownictwa.- współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm,- wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,II. Zadania szczegółowe:- określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta,- dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,- opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,- dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,- wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,- analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków Rady,- współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:a)opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiegob)uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,- ustalanie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury , tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń,- współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie.- dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,- zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,- zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-19KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 19 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Z-ca_DGNAB.pdf

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor departamentu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.07.2019

Data dodania oferty pracy: 22.07.2019

Oferta pracy ważna do: 29.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ecdff8816b72cc6a9a27b96a2af0740

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 100 PLN

- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Więcej informacji na stronie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

obsługa klientów banku, sprzedaż produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Stegnie - 2017-09-04 - Stegna (pomorskie)

PAKOWACZ/KA - od 2 100 PLN

składanie i pakowanie wyrobów pończoszniczych w opakowania jednostkowe i zbiorcze
LADY KAMA Anna Miszczak Spółka Jawna - 2018-04-27 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W HODOWLI ZWIERZĄT - od 2 192 PLN

- obsługa trzody chlewnej (karmienie, opieka nad zwierzętami), wykonywanie zastrzyków (iniekcje podskórne i dożylne), dbanie o porządek w gospodarstwie i budynkach inwentarskich,- umowa zlecenie na okres 18 miesięcy, praca w systemie jednozmoanowym w godzinach: 8-16, - miejsce wykonywania pracy: Kotowo 1 63-140 Dolsk- wynagrodzenie 2192,00 zł brutto (tj. 13,70/godz.)
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Kotowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 14,7 PLN

sprzątanie i utrzymanie czystości w siłowni
kontakt przez OHP - 2019-06-10 - Katowice (śląskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - 13 - 14 PLN

Świadczenie usług opiekuńczych i pielęgnacyjnych
kontakt przez OHP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)

RECEPCJONISTA - od 2 500 PLN

Profesjonalna obsługa klienta podczas pobytu, konieczność informowania o dodatkowych usługach, prawidłowe rozliczanie gości. Praca w systemie dwuzmianowy ( 07:00-15:00, 12:00-22:00). Istnieje możliwość zakwaterowania.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2019-01-16 - Kliczków (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY-784 - od 13 PLN

praca w obiektach i na powietrzu, praca pow. 3 m.,zmienne warunki klimatyczne.
SIRBUD MINARI S.A - 2017-05-22 - Świdnica (dolnośląskie)

KIEROWNIK / MISTRZ PRODUKCJI - od 3 500 PLN

NADZÓR NAD PRODUKCJĄ KONSTRUKCJI STALOWYCH, DOBRY KONTAKT Z LUDŹMI, ROZLICZANIE PRACY I JAKOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, OBSŁUGA CAD, OFFICE, RYSUNEK TECHNICZNY, WYMAGANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWSKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL gerard.grzegorczyk (at) (at) legostal.euWYNAGRODZENIE OD 3.500 ZŁ BRUTTO -DO UZGODNIENIA
LEGOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż opału i materiałów budowlanych, dowóz towaru do klieinta, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wręczyca Wielka (śląskie)

STANOWISKO DS. USŁUG WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - od 2 500 PLN

ROZDZIELANIE PRZESYŁEK ZGODNIE Z PLANEM KIEROWANIA, PROWADZENIE STANÓW MAGAZYNOWYCH POSIADANYCH DRUKÓW, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA W TYM PAKIET MS OFFICE (EXCEL, WORD), SPRAWNOŚĆ MANUALNA, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: stanowisko ds. usług wydruku i konfekcjonowania
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 500 PLN

praca biurowa, wykonywanie zadań z zakresu księgowości budżetowejPraca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl > Urząd Gminy > Nabór kandydatów na wolne stanowiska pracy
Urząd Gminy w Siemyślu - 2018-07-18 - Siemyśl (zachodniopomorskie)

MANAGER - od 2 100 PLN

Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem studia. Utrzymywanie czystości w studio. Prowadzenie grafiku świadczenia usług. Kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych. Prowadzenie korespondencji mailowej oraz telefonicznej. Sporządzanie i redagowanie treści oraz ich publikacja na stronach www oraz serwisach społecznościowych. Obsługa recepcjiDbanie o właściwą atmosferę w Studio oraz komfort aktualnie obsługiwanych klientów.
EVIL TATTOO STUDIO TATUAŻU Piotr Olejnik - 2018-01-26 - Kalisz (wielkopolskie)

MŁODSZY SPRZEDAWCA - KASJER - od 1 950 PLN

Obsługa kasy, wykładanie towaru
KAUFLAND Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 500 PLN

monitorowanie wdrażania i realizacji projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej; 2) identyfikacja możliwości pozyskiwania funduszy UE dla projektów Gminy Miasta Toruń; 3) współpraca z innymi zespołami zadaniowymi w zakresie przygotowywania projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE; 4) prowadzenie rejestrów korespondencji, w tym przyjmowanie korespondencji elektronicznej oraz archiwizacja dokumentów Wydziału;5) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miasta Torunia oraz decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) udział w bieżących zadaniach realizowanych przez Wydział.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-12-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK MONTAŻU - od 14 PLN

Prace budowlane, montaż drewnianych i metalowych elementów na placach zabaw na terenie całej Polski
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2017-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TECHNIK INFORMATYK - od 4 100 PLN

konserwacja urządzeń techniki komputerowej w czasie ich okresu użytkowania, zabezpiecza, rekonfiguruje i utrzymuje w optymalnej wydajnościi systemy operacyjne, wykonuje zadania serwisowe polegające na diagnozowaniu i usuwaniu usterek komputera osobistego, urządzeń peryferyjnych i systemu operacyjnego
ZAKŁAD USŁUGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2017-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 13 PLN

Ważenie mięsa czerwonego, prace porządkowe, przenoszenie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Nowy Targ (małopolskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Załęże (małopolskie)

KIEROWCA KAT. "B" / ŻAŁOBNIK - od 3 000 PLN

Obsługa ceremonii pogrzebowych, prowadzenie karawanu. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, możliwa również praca w weekend lub w porze nocnej (dyżury). Praca głównie w Bielsku-Białej, sporadycznie możliwe wyjazdy w delegacje.
ZIELEŃ MIEJSKA SP. Z O. O. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS KADR , KASJER - 2 000 - 2 100 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych dokumentacji osobowej pracowników
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu - 2017-06-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

HANDLOWIEC - do 2 400 PLN

Zorganizowanie i dokonywanie zakupów towarów handlowych z firmami prowadzonymi przez przedsiębiorców z Chin w języku chińskim drogą telefoniczną oraz mailową.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Parczew (lubelskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 3 000 PLN

- Obsługa wykrawarek, zaginarek i wycinarek laserowych,- Wynagrodzenie 3000,00 zł brutto + 290,00 zł premii brutto,- Praca 2-zmianowa: 6:00-14:00, 14:00-22:00- Kontakt telefoniczny 58-530-94-05, e-mail: w.szostak (at) habeco.pl
HABECO PROTECTION SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-30 - Tczew (pomorskie)