STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2016-08-17

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe z wymaganym 3 - letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz podstawowych systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).2. Wymagania dodatkowe: mile widziane minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia; znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o finansach publicznych; łatwość komunikacji; kreatywność; umiejętność argumentowania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; samodzielność.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, w terminie do dnia 22 sierpnia 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 17.08.2016

Oferta pracy ważna do: 22.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TECHNIK SERWISU - od 4 300 PLN

serwis robotów udojowych, przeglady okresowe robotów, wyjazdy na awarie do rolnikówPRACA W TERENIE - woj. opolskie, dolnośląskie
USŁUGI DLA ROLNICTWA Sylwia Maćkowiak - 2018-02-16 - Strzelce Opolskie (opolskie)

MANIKIURZYSTKA - od 1 300 PLN

upiększanie dłoni, pielęgnacja paznokci, dbanie o stanowisko pracy, obsługa klientów głównie pochodzenia wietnamskiego, kontakt i współpraca z wietnamskich pracodawcą
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Tarczyn (mazowieckie)

PRACOWNIK ROZBIORU - od 2 100 PLN

Prace związane z rozbiorem mięsa wieprzowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kutno (łódzkie)

KIEROWCA KAT. C - do 3 500 PLN

transport towaru na terenie województwa dolnośląskiego, głównie Wrocław i okolicepraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzoan 3-miesięcznym okresem próbnym, praca od poniedziałku do piątku, w soboty praca przy przeprowadzkachoferta dostępna w sali F
PHOENIX TST ROBERT PIOTROWSKI - 2017-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI GAZOWYCH - od 3 200 PLN

BUDOWA, KONSERWACJA I NAPRAWA INSTALACJI GAZOWYCH, STALOWYCH I MIEDZIANYCH, MONTAŻ URZĄDZEŃ GAZOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, WIEDZA Z ZAKRESU INSTALACJI GAZOWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA;
GAZ POM ZABEZPIECZENIA GAZOWE KRZYSZTOF NOWAKOWSKI - 2017-07-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO I BIUROWY - 997,4 PLN

wykonywanie prac w zakresie administracyjno - biurowym
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

OPERATOR LINII DO GRANULACJI FOLII - od 2 100 PLN

wrzucanie surowca na taśmociąg i obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, kontrola nad prawidłowym procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Stara Otocznia (mazowieckie)

KIEROWCA C+E OFPR/16/2628 - od 2 000 PLN

krajowy transport towarów
JÓZEF LOREK LOTRANS - 2016-09-20 - Limanowa (małopolskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

usługi fryzjerskie
Salon Fryzjerski LAURENT Mirosław Look - 2016-02-10 - Chojnice (pomorskie)

STANOWISKO DYSPONENCKO-KASJERSKIE - od 2 100 PLN

Obsługa klientów w zakresie kredytów, rachunków i kasowym
BANK SPÓŁDZIELCZY W WISZNICACH - 2017-05-30 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż mięsa i wędlin, sporządzanie remamentów i dokumentacji ds. sanitarno-epidemiologicznych.
ZAKŁADY MIĘSNE BERGER IRENA I BONIFACY BERGER SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-31 - Rydułtowy (śląskie)

INFORMATYK-PROGRAMISTA - od 3 000 EUR

Firma zajmująca się przygotowaniem oprogramowania do projektowania mebli i konstrukcji z drewna szuka informatyka-programistę.
kontakt przez WUP - 2017-09-14 - Niemcy (Niemcy)

STANOWISKO FRYZJERSKIE - od 2 000 PLN

Usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)

ELEKTRYK / ELEKTROMONTER / AUTOMATYK - 3 500 - 4 000 PLN

- Kontakt: e-mail: kontakt (at) inwest-kom.pl telef. 58 535-23-31
INWEST-KOM W GNIEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Gniew (pomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientów na hali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej
ERNESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Dębno (zachodniopomorskie)

KONFEKCJONER-PAKOWACZ - od 2 000 PLN

Pakowanie wyrobów przy wtryskarce
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ - do 1 850 PLN

przyjmowanie aktur zakupu, wprowadzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca przy produkcji zbiorników metalowych, obróbka produktu oraz pakowannie.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2016-05-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prowadzenie pełnego zakresu ewidencji księgowej i finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ/DOCIEPLENIOWIEC - od 2 000 PLN

Wymagane doświadczenie 2-letnie. Charakterystyka pracy: malowanie, gładzie, termomodernizacja, systemy zabudowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
FUO ART-UR ARTUR SZEWCZYKOWSKI - 2017-05-05 - Rybnik (śląskie)

KIEROWCA/MAGAZYNIER - od 1 000 PLN

Rozwożenie warzyw po szkołach i ośrodkach
Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO-TOM" Tomasz Przybyłek - 2016-11-10 - Prudnik (opolskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) + ST FP (K) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA - MONTER OGRODZEŃ (SIATEK, PANELI, OGRODZEŃ GABIONOWYCH) - od 2 000 PLN

terminowe dostarczanie towarów ( produktów firmy ) klientowi; dbanie o wizerunek firmy; dostarczanie towarów i wyrobów stalowych na miejsca montażu; dbanie o miejsce pracy czyli samochód, szalowanie, niwelacja terenu,obsługa niwelatora, poziomowanie konstrukcji i koszy gabionowych, obsługa wiertnicy spalinowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Olszyna (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łosiów (opolskie)