STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Słupsk oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15. Szczegóły oferty na stronie: www.zus.pl

Data publikacji: 2019-04-04

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15. Szczegóły oferty na stronie: www.zus.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie; minimum 1 rok pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami); minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami. Wymagania dodatkowe (patrz: www.zus.pl)

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SŁUPSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Szczegóły oferty na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 04.04.2019

Oferta pracy ważna do: 15.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL - 1 877 - 3 317 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)

ZOOTECHNIK - od 2 500 PLN

opieka nad stadem indyków
Specjalistyczne Gospodarstwo Rone Paweł Boniecki - 2017-05-31 - Glinik (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

Obróbka wstępna warzyw, mięsa, owoców, uczestnictwo w przygotowywaniu dań umieszczonych w karcie, czynności porządkowe (zmywanie, wyparzanie), dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu, przestrzeganie zasad postępowania z żywnością, współpraca w zespole ukraińskojęzycznym. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli w Jaworzu (według grafiku).
WAWROSZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-10 - Jaworze (śląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 100 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonownie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-12-19 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

PSYCHOLOG MŁ. ASYSTENT - od 3 200 PLN

Diagnoza psychologiczna, działania terapeutyczne i psychoedukacyjne osób z zaburzeniami psychicznymi stwarzających zagrożenie życia, zdrowia lub wolności seksualnej innych osób.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-09-18 - Gostynin (mazowieckie)

STANOWISKO ROBOTNIK GOSPODARCZY W DZIALE KOMPOSTOWNIA / PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 2 200 PLN

- obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie dostarczonych przezmieszkańców odpadów,- weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK,- wskazanie właściwego miejsca (kontener lub pojemnik) gdzie należy pozostawić dostarczone przez mieszkańców do Punktu odpady,- pomoc mieszkańcom podczas rozładunku dostarczonych przez nich odpadów,- dbanie o porządek na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kompostowni terenów znajdujących się przy budynku biurowym Ekosystem Sp. z o.o., parkingu, chodników itp.- prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,- prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,- obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,selektywne usuwanie odpadów niepożądanych w dostarczonym materiale przeznaczonym do procesu technologicznego,- obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębaka do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Kompostowni odpadów zielonych oraz PSZOK,- przesiewanie i przygotowywanie gotowego kompostu do zagospodarowania,- zraszanie pryzm.Przesłanie na adres monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl dokumentów:podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,kopia prawa jazdy,kwestionariusz osobowy(do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. (pok. 111),kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,referencje (mile widziane).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

.
DANEMA TSL Daniel Jankowiak - 2018-03-13 - Gostyń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MON. POM. PUBLIC. + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

-Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizowanie dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 700 PLN

Magazynierbez skierowań
BURY Sp. z o.o. - 2019-04-05 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. HANDLU I PROMOCJI - od 2 300 PLN

rozliczanie akcji promocyjnych, analiza, monitoring, zestawienia potreb zakupowych, negocjowanie z chińskojęzycznymi dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Jabłonowo (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych i związanych z ewidencją środków trwałych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów niskocennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbania o ich prawidłowe wykorzystanie; przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-11-05 - Słupsk (pomorskie)

PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE - od 13,7 PLN

- Prace remontowo-budowlane na obiekcie. Proste prace murarskie i malarskie, podstawowe naprawy dekarskie.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na 12 miesięcy.- Zlecenie w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane umiejętności: prace murarskie i malarskie, podstawowe naprawy dekarskie. Kontakt telefoniczny (32-258-62-21).
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)

OPERATOR PELLECIARKI - od 2 000 PLN

Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Mymoń (podkarpackie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 3 100 - 3 750 PLN

Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-08-10 - Opole (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Drobne naprawy, sprawdzanie stanu technicznego obiektu.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-05 - Komorniki (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 3 070 PLN

przyjmowanie dostaw surowców, wydawanie materiałów do produkcji, prowadzenie wymaganej dokumentacji
HERMES Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Włoszakowice (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCHW REFERACIE KADR WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA KADRAMI - 2 300 - 2 600 PLN

Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku.Ważniejsze zadania: załatwianie spraw pracowniczych związanych z przyjęciem do pracy, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem z pracy; prowadzenie całokształtu spraw związanych z przyznawaniem dodatków stażowych i nagród jubileuszowych; załatwianie całokształtu spraw dotyczących zwolnienień lekarskich, urlopów bezpłatnych, uprawnień związanych z rodzicielstwem oraz innych nieobecności pracowników; prowadzenie akt osobowych pracownikow; współuczestniczenie w przygotowywaniu planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz monitorowanie gospodarowania tym funduszem; sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS i PEFRON (kwartalne, półroczne i roczne); współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży absolwenckich oraz zatrudniania w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych; organizacja spotkań kadry zarzadzającej z pracownikami Urzędu Miejskiego; opracowywanie analiz i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzedzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2300-2600zł brutto zależnie od rangi stanowiska (podinspektor-inspektor). Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-16 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCHW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R7/2658-911/16 - od 1 850 PLN

opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 100 PLN

Naprawa i konserwacja pojazdów ciężarowych, małych samochodów dostawczych, diagnostyka pojazdów ciężarowych, dokonywanie bieżących napraw, montaż części
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-03 - Wyszków (mazowieckie)

SPRZEDAWCA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - od 1 350 PLN

Sprzedaż sprzętu, obsługa klienta w zakresie przyjmowania i wydawania sprzętu do serwisu
SERWIS GALENA Robert Wiecheć - 2019-01-16 - Oświęcim (małopolskie)

FREZER - od 3 000 PLN

obsługa frezarek uniwersalnych konwencjonalnych
BIM Export-Import SC Zbigniew Magrowski, Dominik Magrowski - 2016-10-18 - Skoczów (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY-PRACE SZKLARNIOWE - od 40,3 PLN

Umowa o pracę tymczasową - Holandia. Prace pielęgnacyjne przy ogórkach w szklarniach, zbiory warzyw, redukowanie liczby kwiatków w kwiatostanach, prace porządkowe
Contrain Poland Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Holandia (Holandia)

OPERATOR KOPARKI - od 3 000 PLN

Praca na koparce w terenie, na budowach prowadzonych przez Firmę. Dbałość o stan techniczny powierzonego sprzętu. Miejsce wykonywania pracy Dąbrówka, ul.Łąkowa 1, Gmina Luzino.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Dąbrówka (pomorskie)

STANOWISKO DS. BEZPRZETARGOWEJ SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI I PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO WE WŁASNOŚĆ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 800 - 3 200 PLN

Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

OPERATOR CNC - od 2 300 PLN

Wykonywanie detali metalowych i kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Truskolasy (śląskie)