STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych

Data publikacji: 2019-09-17

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne), mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą finansową, umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2500-2800 zł/m-c.

Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt osobisty w godz. 7-15, pok.302, IIIp

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście w godz.7-15,pok.302,IIIp.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Grudziądz

Gmina pracodawcy: Grudziądz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grudziądz

Ulica pracodawcy: Wybickiego

Numer budynku pracodawcy: 39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 17.09.2019

Oferta pracy ważna do: 27.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99f895937f04c4ac39d5a49989b49ac4

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BUDOWLANY - do 2 200 PLN

Wykonywanie suchej zabudowy wnętrz, prac glazurniczych, posadzek epoksydowych.
USŁUGI INŻYNIERSKO-BUDOWLANE "BUDMISTRZ" Piotr Górski - 2017-07-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

sprzedawca dział wędlin
NEKTAR SP Z O.O. - 2019-05-28 - Puck (pomorskie)

POMOC TAPICERA MEBLOWEGO ST(POWER) - 997,4 PLN

naprawa i renowacja mebli tapicerowanych, nauka zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 4 000 PLN

sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, w tym: paliwa i płynów eksploatacyjnych, stanu ogumienia, oświetlenia samochodu, sygnalizacji dźwiękowej samochodu, skuteczności działania hamulców i wyposażenia dodatkowego samochodu, warunkującego bezpieczne wykonywanie zadań przewozowych; sprawdzenie sposobu załadunku towarów i ich mocowanie uniemożliwiające przemieszczanie się ładunku w czasie jazdy. Jeżeli ładunku jeszcze nie ma, to sprawdzenie, czy w pojeździe znajdują się urządzenia do mocowania i zabezpieczania ładunków, np. pasy do mocowania, listwy rozporowe i inne oraz ich stan techniczny; planowanie optymalnej trasy przejazdu, oraz opracowanie tras alternatywnych; kierowanie samochodem dostawczym; wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie drobnych usterek samochodu dostawczego powstałych podczas jazdy; zabezpieczanie samochodu dostawczego przed uruchomieniem i użyciem przez osoby niepowołane oraz zabezpieczenie przewożonego ładunku przed przemieszczeniem podczas jazdy także przed kradzieżą; prowadzenie dokumentacji przewozu oraz dokumentacji samochodu dostawczego, praca na terenie: Ukrainy, Białorusi, Rosji, Niemiec, Holandii, Belgii, Francji, Włoch i Austrii;
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

Budowanie dystrybucji, osiąganie zakładanych przychodów, obsługa handlowa klientów w wyznaczonym regionie, monitorowanie konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)

Doradca klienta-sprzedawca Punkt Obsługi Klienta - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-29 - Sieradz (łódzkie)

PRACA NA PRODUKCJI - 12,8 - 13,5 PLN

Pakowanie, sortowanie pieczywa, obsługa maszyn w ruchu, kontrola jakości. Praca na trzy zmiany. Wymagana książeczka zdrowia
HUMAN CENTER - 2016-02-10 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA REGIONU - do 2 000 PLN

przeprowadzanie spotkań z obecnymi oraz nowymi klientami. Tworzenie grafiku lektorom
Centrum Edukacji ATUT-Południe CL Sp. z o.o., Sp.J. - 2016-08-17 - Częstochowa (śląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa telefonu, sprzedaż kredytów w oddziale, nauka bankowości, umawianie spotkań, kontakt głównie z przedsiębiorcami
Plus Profit Łukasz Wróblewski - 2016-05-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI I PROMOCJI GMINY - do 2 200 PLN

Merytoryczne i techniczne przygotowywanie projektów, wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnetrznych, przygotowywanie wniosków o płatność, koordynacja i realizacja zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, archiwizacja dokumentacji z realizacji programów finansowych ze środków UE, przygotowywanie postępowań przetargowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2015-12-21 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

PIEKARZ-CUKIERNIK - 1 017,4 PLN

Nauka produkcji wyrobów z ciasta drożdżowego różnymi metodami, wyrobów piekarskich świątecznych na inne okoliczności oraz artstycznych, sporządzania ciasta na syroby dietetyczne, prozdrowotne oraz tradycyjne.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obsługa Klientów sklepu, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej.
"MARIA NOWAK" - 2019-06-07 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKA ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

wykonywanie prac pomocniczych przy konserwacji maszyn, sprzętów oraz instalacji kopalnianych, w tym czyszczenie maszyn, sprzętów , narzędzi, chodników przewozowych i ciagów dostawczych; montowanie, demontowanie i naprawianie torowisk przewozu głównego i oddziałowego; posługiwanie się narzędziami ręcznymi, takimi jak wiertarka, kilof, łom, młot itp.; przestrzeganie zasad ergonomii, przepisów bhp i p.poż. Praca w systemie III lub IV zmianowym.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bogdanka (lubelskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 1 850 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Żuromin (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)

CIEŚLA-ZBROJARZ - od 2 250 PLN

wykonywanie prac ciesielsko zbrojarskich
"INSTAL ARTBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA KAT. C - do 2 200 PLN

Dystrybucja napojów. Jedna zmiana 5:00-13:00, umowa na okres próbny.kontakt z pracodawcą tel. 697 973 159
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznyc, kapitału poczatkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-11-12 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 1 000 PLN

1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie paczek do wysyłki, pakowanie, oklejanie, paletowanie. Praca fizyczna.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 250 PLN

Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych oraz sprzedaż artykułów medycznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Nysa (opolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń
Piast Business Service Sp. z o.o. Legnica - 2016-03-23 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

KSIĘGOWA - 997,4 PLN

Wprowadzanie dokumentów sprzedaży do rejestru, obsługa telefonu i poczty e-mail, pozyskiwanie klientów, utrzymanie klientów, inne prace biurowe, obsługa komputera, telefonu, księgowanie zdarzeń gospodarczych, wprowadzanie pozycji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Będzin (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 335 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych: ścieranie kurzy, zmywanie podłóg, sprzątanie sanitariatów, wynoszenie śmieci.
kontakt przez OHP - 2019-02-27 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat