STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Wynagrodzenie: od 1 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu

Data publikacji: 2017-07-06

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (1/2 etatu)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie i marketing

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub złożenie oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającegoWYMAGANIA DODATKOWE:preferowani będą żołnierze zwolnieni z zawodowej służby wojskowej z powodu, o którym mowa w ustawie z 11.09.2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych w art. 111 pkt 3, 8, pkt 9 lit.b i pkt 10 oraz art. 112 ust. 1 pkt 3-5 posiadających co najmniej 10-letni staż pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem i obronnością kraju, znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość przepisów o samorządzie gminnym i powiatowym, znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, zdolności organizacyjne i umiejętność współdziałania z zespołami ludzkimkiDokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 14.07.2017 r.:Urząd Miasta Chełm22-100 Chelm, ul. Lubelska 65, pok. 27

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV), list motywacyjny, kserokpia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), kwestionariusz osobowy, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe), referencje (kserokopia), oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe a w przypadku wygrania konkursku przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, kserokopie świdectw pracy i zaświadczeń, kserokopia odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wypełnione oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (wzór oświadczenia dołączony do ogłoszenia), oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dowodu osobistego, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 06.07.2017

Oferta pracy ważna do: 14.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCHRONY - od 13 PLN

praca na terenie obiektu handlowego, (praca w godzinach od 6.00 do 22.00)
"GWARANT" Agencja Ochrony S.A. - 2017-08-09 - Sosnowiec (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Cieszyn (śląskie)

MONTER INSTALICJI GAZOWYCH - SERWISANT - od 2 000 PLN

Obsługa kotłów gazowych, doradztwo techniczne dotyczące urządzeń gazowych.Istnieje mozliwość przyuczenia do pracy na danym stanowisku.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO - ANWA - 2017-06-09 - Barlinek (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI PIECA WYPAŁOWEGO DO CERAMIKI BUDOWLANEJ - od 2 100 PLN

obsługa pieca do wypału cegieł, uładanie i wyjmowanie cegieł z pieca, układanie na plety, obsługa poziomu nawęglania, praca przy produkcji cegły surowej, ukladanie cegieł surowych na plaety, praca fizyczna, ciężka
ZAKŁAD CERAMIKI BUDOWLANEJ CEGIELNIA "ŁĄKA" S.C. HENRYK MAŚLORZ, MARIA LANGER, ELŻBIETA MAŚLORZ - 2018-01-12 - Łąka (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

praca w terenie Lębork i okolice
PHUP :ROLMASZ"Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Lębork (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

zbieranie informacji handlowych, analiza rynku, kontakt z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA/KELNER - od 2 100 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków: obieranie warzyw, sprzątanie stanowiska pracy, obsługa kelnerska na stołówce.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "REHABILITACJA" W ZIELONEJ GÓRZE OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)

DROBIARZ - od 1 850 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe POLFEX Ostrów Wlkp. - 2016-02-05 - Borowiec (wielkopolskie)

OSOBA ŚWIADCZĄCA SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE (DLA DZIECI) - od 20 PLN

Świadczenie specjalistycznych usług dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosparawności.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2017-08-10 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

W/g zawodu.
GOTEX Stąpór Spółka Komandytowa - 2017-08-22 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHUW WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 3000 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-20 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNICZKA/ KIEROWNIK SAMODZIELNEGO REFERATU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 3 520 PLN

Ogólna charakterystyka - Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym w ramach grup zakupowych. Zarządzanie podległych samodzielnym referatem.Ważniejsze zadania: a.kierowanie pracą samodzielnego referatu i nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami;b.nadzór i koordynacja działań przy prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych;c.określanie trybu postępowania przetargowego;d.sporządzanie sprawozdania rocznego z udzielonych zamówień publicznych i przekazanie do Prezesa Zamówień Publicznych;e.sporządzanie rocznego planu zakupów i planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy i jego aktualizacja;f.prowadzenie Centralnego Rejestru Umów zawieranych przez Miasto Słupsk w wersji papierowej;g.prowadzenie Rejestru Wydatków poniżej 30 000 euro poniesionych przez Miasto Słupsk;h.realizacja zadań w ramach grupy zakupowej (standaryzacja obszarów zakupowych dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych), prowadzenie postępowań wspólnych oraz rekomendowanie zmian organizacyjnych w tym zakresie;i.rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych (kosztowych i organizacyjnych) w zakresie zakupów dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych.Warunki pracy na stanowisku: a.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,b.wymuszona pozycja ciała,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-23 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER-FAKTURZYSTA - 2 000 - 2 500 PLN

wydawanie i przyjęcia towaru z uwzględnieniem dokumentacji
ZPH-U " LE CART" Zygmunt Leś - 2017-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR. - od 1 500 PLN

Konserwator. Prace konserwatorskie, naprawy bieżące i monitoring stanu technicznego elementów budynków, instalacji wewnętrznych, urządzeń oraz infrastruktury zewnętrznej. Wymagane: wykształcenie zawodowe, doświadczenie w zawodzie, umiejętności,, Złota rączka 3/4 ETATU Praca - Publiczne Przedszkole w Torzymiu i oddział zamiejscowy w Przęślicach. Tel. 68 341 3887 Bożena Iwaśków
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE - 2017-05-16 - Torzym (lubuskie)

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 200 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 31.05.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-05-17 - Pszczółki (pomorskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA (STAŻ) - 997,4 PLN

Rejestratorka medyczna (staż)
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK DS. WSPÓŁPRACY Z UZBEKISTANEM - od 2 300 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów na terenie Uzbekistanu, dbanie o kontakty z odbiorcami Uzbeckimi, gotowość i chęć do częstych wyjazdów do Uzbekistanu, dyspozycyjność, zaangażowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Bedoń-Wieś (łódzkie)

OPERATOR ZGRZEWARKI SZYNOWEJ (ŻAGAŃ) - od 2 500 PLN

Obsługa urządzenia do zgrzewania szyn.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Żagań (lubuskie)

SPRZEDAWCA NA DZIALE TRADYCJI I DZIALE WARZYW I OWOCÓW - do 2 000 PLN

Praca na dziale mięsnym, obsługa wagi, krajalnicy do mięs i wędlin, obsługa klientów sklepu.
ULLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Gdańsk (pomorskie)

STOLARZ GALANTERII DRZEWNEJ - od 2 000 PLN

wykonywanie wyrobów z drewna i tworzyw drewnianych; wykonywanie prac związanych z obsługą oraz konserwacją maszyn stolarskich; praca fizyczna, stojąca,
PERGOLA Sp. z o. o. - 2017-11-06 - Ligota Tułowicka (opolskie)

STANOWISKO PRACYDS. INFORMATYZACJI ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGOORAZ AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓWW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

MENEDŻER OBIEKTU HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

-zarządzanie obiektem handlowym-fakturowanie-rozmowy negocjacyjne z potencjalnymi najemcami-pozyskiwanie nowych najemców
"FULL-MARKET" DOMY TOWAROWE J.BURA,W.PONDEL,W.WILK,R.WILK,G.WINIARSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-04 - Krosno (podkarpackie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 2 000 PLN

opieka i nauczanie dzieci w klasach I-III
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Snopki (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I OSOBOWYCH - 1 850 - 3 000 PLN

Naprawa urządzeń samochodowych
PETRO GUM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Otorowo (wielkopolskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

utrzymanie czystości pomieszczeń mieszkalnych i użytkowych Domu
kontakt przez PUP - 2018-03-25 - Łobżenica (wielkopolskie)

ZBROJARZ - od 13 PLN

montaż stali zbrojeniowej, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Opatów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Zwoleń (mazowieckie)