STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI Starogard Gdański oferta pracy URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI

Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczącej działalności organów Gminy, więcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)

Data publikacji: 2019-07-16

Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)

Pracodawca: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczącej działalności organów Gminy, więcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2800 złotych + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali specjaliści do spraw public relations

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Data zakończenia pracy: 29.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższewymagania pożądane: prawo jazdy kat "B", samochód do jazd służbowych

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcyWięcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: do 22.07.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: starogardzki

Gmina pracodawcy: Starogard Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański

Adres strony pracodawcy: www.bip.starogardgd.ug.pl

Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali specjaliści do spraw public relations

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.07.2019

Data dodania oferty pracy: 16.07.2019

Oferta pracy ważna do: 22.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3263fb7e6216fdb12d90b946c5271e6f

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 691 - od 2 688 PLN

Prace magazynowe, realizacja zamówień, kompletowanie zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki, praca przy uzyciu skanera, pakowanie produktuGiełda Pracy - 04.06.2018 godz. 10.00, sala 225 ul.MC. Skłodowskiej 5-7 w Świdnicy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACYDS. KADROWYCHW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego; wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu; na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego; prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z ZUS WYDZ. NALI. ZASI. I ŚWID. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Jarosław (podkarpackie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZĘDU GMINY KOBYLNICA - od 2 300 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 14.00- 21.00
Firma Usługowo-Handlowa Zbigniew Zieliński - 2017-10-25 - Damno (pomorskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - do 2 000 PLN

1) dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) współpraca przy bieżącej aktualizacji danych w ewidencji opłaty,3) prowadzenie akt właścicieli nieruchomości,4) współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składania przez właścicieli deklaracjio wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizytych deklaracji,5) prowadzenie rejestru wymiarowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadamikomunalnymi,6) przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestruw tym zakresie,7) sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,8) współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno rachunkowym,9) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie zezgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,10) właściwe archiwizowanie dokumentów.
Urząd Miasta Chełm - 2016-02-25 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTÓW - do 2 500 PLN

Praca przy komputerze, oferty przetargowe i handlowe, umowy na usługi ( aneksy do umów, korespondencja z klientami), fakturowanie zrealizowanych usług, prowadzenie spraw sekretarskich i spraw organizacyjnych spólki. Miejsce pracy: Wrocław Siedziba Spółki.Kontakt z pracodawcą : oferty (at) zeco.plOferta w sali: E, C
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)

MENEDŻER DS. OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 1 850 PLN

doradztwo, prezentacja, sprzedaż produktów nawozowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RAD SOŁECKICH - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)

CERAMISTA - od 2 600 PLN

Obróbka CoCr, ZrO2, Projektowanie (Cad-Cam), licowanie kompozytem, licowanie ceramiką.
RUSZCZAK DENTAL STUDIO ROBERT RUSZCZAK - 2020-07-21 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI KSIĘGOWEJ ROZRACHUNKÓW, WYDATKÓW BIEŻĄCYCH I MAJĄTKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW Z ZAGRANICY W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; 3. uzgadnianie co miesiąc wykonanie planu wydatków z księgowością syntetyczną; 4. analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; 5. prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; 6. weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; 7. sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (RB-28S, Rb-50); 8. przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; 9. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 140, 141, 201, 223, 225, 229, 231, 234, 240, kont Zespołu 4 i 7 oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 10. sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz, odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 6 miesięcy czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-12 - Słupsk (pomorskie)

SEKRETARKA - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Kutno (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 17 - 18 PLN

-Prace ogólnobudowlane związane z wykańczaniem wnętrz,-Praca na terenie Tczewa, powiatu tczewskiego i woj. pomorskiego,-Kontakt telefoniczny 604-906-229
Firma Remontowo-Budowlana Mich-Bud Michał Marona - 2019-08-20 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - do 2 300 PLN

praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 700 PLN

zapewnienie terminowego i prawidłowego ustalania i wypłacania świadczeń emerytalno-rentowych byłym żołnierzom zawodowym i ich rodzinom
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE - 2019-11-04 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYNY CNC - od 2 025 PLN

- pomoc w obsłudze maszyn oraz narzędzi CNC- dobieranie materiałów potrzebnych do obróbki- doraźne prace serwisowe- przygotowywanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. PŁAC I EWIDENCJI KSIĘGOWEJ - od 3 500 PLN

1) prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin; 2) naliczanie i sporządzanie list płac miesięcznych dla pracowników administracji i obsługi oraz nauczycieli; 3)naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego; prowadzenie dokumentacji w zakresie sporządzania list płac; obliczanie i sporządzanie list nagród jubileuszowych, trzynastek, odpraw emerytalnych oraz innych wynikających ze stosunku pracy 6) miesięczne naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-4; rozliczanie roczne podatku PIT-11, PIT – 4R, oraz raportów RMUA; 8) prowadzenie i rozliczanie deklaracji ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK); 9) prowadzenie spraw PEFRON, ZFŚS; Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Godz. pracy 7.30-15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - od 13,7 PLN

pomoc przy malowaniu pasów drogowych, oznaczeń.przygotowywanie materiałów do malowania , układanie szablonów wg. rysunku. Praca -Marszłaki-wg. zleceń klientów
DRO-MAR MARIUSZ ILNICKI i syn - 2018-10-26 - Turawa (opolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI R9/4148-1852/18 - 2 100 - 2 400 PLN

Zapewnia dochodzenie zadłużenia z tytułu nienależnie pobranych świadczeń oraz należności likwidowanego funduszu alimentacyjnego.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-12-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów, obsługa kasy fisklanej, wykładanie towaru / branża spożywczo- przemysłowa/. Zatrudnienie na okres próbny na 3 mce z możliwością przedłużenia. Praca w systemie dwuzmianowym. Sklep czynny w godzinach 06.00- 21.00 od poniedziałku do soboty oraz w niedziele od godziny 08.00 do 20.00. Preferowany kontakt z pracodawcą-aplikacja CV na adres e-mail: magda.loboda (at) piekarnia-kuna.pl
Kuna Małgorzata Przedsiębiorstwo- Produkcyjno- Usługowo- Handlowe MAŁGOŚKA - 2017-03-24 - Ludwin (lubelskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 500 PLN

wykształcenie bez znaczeniamoże być osoba do przyuczenia,mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
PHU Studniewski - 2017-01-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 600 PLN

OBSŁUGA STRUGARKI CZTEROSTRONNEJ Z AUTOMATYCZNYM ODBIORNIKIEM MATERIAŁU, POMOC PRZY PRODUKCJI I MONTAŻU SCHODÓW
ZAKŁAD STOLARSKI "LESIAK" Bogusław Lesiak, Bożena Lesiak s.c. - 2020-03-02 - Kruszewiec (łódzkie)

MONTER OSPRZĘTU ELEKTROTECHNICZNEGO - od 13 PLN

Przygotowanie półproduktów do montażu, montaż półproduktów w produkt gotowy, opis i pakowanie produktów, natychmiastowe przekazywanie informacji o występowaniu niezgodności oraz złej jakości wyrobów, stosowanie i przestrzeganie norm jakościowych oraz przepisów i zasad BHP i p.poż. Wynagrodzenie 13 zł brutto/h.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Andrychów (małopolskie)

SPRZEDAWCA 89 - od 2 000 PLN

obsługiwanie klientów na kasie fiskalnej, pisanie zamówień, przyjmowanie dostaw, układanie towarów na półkach, sprawdzanie terminów
HERMES, Hanna Borowiec, Sławomier Borowiec - 2017-03-29 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)

KIEROWCA C + E - od 5 000 PLN

Transport towarów chłodniczych
PPUH MARCO Marek Leśniak - 2018-07-03 - Zabrnie (podkarpackie)