STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) współpraca przy bieżącej aktualizacji danych w ewidencji opłaty,3) prowadzenie akt właścicieli nieruchomości,4) współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składania przez właścicieli deklaracjio wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizytych deklaracji,5) prowadzenie rejestru wymiarowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadamikomunalnymi,6) przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestruw tym zakresie,7) sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,8) współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno rachunkowym,9) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie zezgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,10) właściwe archiwizowanie dokumentów.

Data publikacji: 2016-02-25

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) współpraca przy bieżącej aktualizacji danych w ewidencji opłaty,3) prowadzenie akt właścicieli nieruchomości,4) współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składania przez właścicieli deklaracjio wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizytych deklaracji,5) prowadzenie rejestru wymiarowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadamikomunalnymi,6) przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestruw tym zakresie,7) sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,8) współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno rachunkowym,9) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie zezgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,10) właściwe archiwizowanie dokumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe,6) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia postępowaniapodatkowego.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość przepisów dotyczących gospodarki odpadami, kpa,3) znajomość obsługi komputera,4) umiejętność dobrej organizacji pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagańformalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie)w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymiw Biurze Gospodarki Odpadami Komunalnymi w terminie do dnia 07 marca 2016 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu InformacjiPublicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniemdokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danychosobowych (Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA O NABORZE NA W/W STANOWISKA NA STRONIE: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//BGOK_2016.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenieo stanie odbytych studiów),4) kwestionariusz osobowy,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy,szkolenia, studia podyplomowe),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżeniapublicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanieo udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,10) kserokopia dowodu osobistego,11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 25.02.2016

Oferta pracy ważna do: 07.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)

SORTOWACZ LISTÓW I PACZEK - od 1 850 PLN

sortowanie listów i paczek, prace pomocnicze przy sortowaniu przesyłek, proste czynności magazynowe
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Wola Bykowska (łódzkie)

DOJARZ - od 4 500 PLN

Udój krów. Konserwacja pomieszczeń i sprzętu udojowego. Praca w godz. 5-8.30, 16-20.
Gospodarstwo Rolne Tadeusz Kraśniewski - 2017-07-07 - Łęg Probostwo (mazowieckie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 1 850 PLN

mycie oraz czyszczenie części i podzespołów,sprawdzanie i ustawianie zbieżnośći kół, dokonywanie wymiany płynow eksploatacyjnych, wykonywanie rozliczeń kosztów obslugi napraw
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - 2 600 - 3 500 PLN

Praca przy produkcji wyrobów w piekarnii
"PIEKARNIA FAMILIJNA" Elżbieta Kowalczyk Witold Kowalczyk sp.j. - 2017-01-26 - Kuźnica Czeszycka (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 15 PLN

proste prace pomocnicze na budowie
kontakt przez OHP - 2016-08-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Branża motoryzacyjna: części i akcesoria samochodoweZmianowość oraz godziny pracy w zależności od stanowiska od 04.00-19.00 Do ustalenia z pracodawcą. Miejsce pracy: nowy oddział firmy w Elblągu
INTER-TEAM Sp. z o. o. - 2016-10-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
ZAKŁAD USŁUGOWY FRYZJERSTWO DAMSKIE MIROSŁAWA OŁDAK - 2018-03-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 14 PLN

j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO D/S EGZEKUCJI - od 1 850 PLN

Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie - 2016-05-10 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 2 100 - 3 000 PLN

Wykonywanie różnych prac remontowo-budowlanych, praca fizyczna, należyte dbanie o powierzony sprzęt i narzędzia, prace porządkowe w miejscu pracy.
Przedsiębiorstwo Budowlane ROL-BUD Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
P.P.H.U. "LEDRÓB" Jolanta Filipek - 2016-09-28 - Piotrowice (lubelskie)

KOORDYNATOR PROJEKTÓW TŁUMACZENIOWYCH - od 1 300 PLN

dbanie o realizację zleceń tłumaczeniowych, poszukiwanie tłumaczy, pozyskiwanie amerykańskich kontrahentów
Netlinguist Grzegorz Lubecki - 2016-09-19 - Bytom (śląskie)

ZBIÓR PIECZAREK Z HALI PRODUKCYJNEJ - od 2 080 PLN

zbiór pieczarek z hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kryry (śląskie)

MONTER INSTALACJI GAZOWYCH I WOD.KAN. - od 3 600 PLN

-Montaż przy instalacjach gazowych I wod.-kan.,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 530-01-05.
ELEKTRO-CAL SP. Z O.O - 2016-05-30 - Zajączkowo (pomorskie)

TECHNOLOG KONSTRUKTOR - od 2 100 PLN

opracowanie dokumentacji technicznej, aktualizacja istniejących dokumentacji, kalkulowanie kosztów, monitorowanie ocenia wydajności procesów
"Bison Chucks" S.A. - 2016-12-23 - Białystok (podlaskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Białobrzegi (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - do 15 PLN

- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych; - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych); - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnejl - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostepna w sali H, E, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV waraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres:malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lub malgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl do dnia 21.05.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI PRAWNEJ - 997,4 PLN

przyjmowanie i podział korespondencji wpływającej do komórki obsługi prawnej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Obsługa klientów sklepu spożywczo-przemysłowego. Praca w godzinach 6-21.00 niedziele 10-19.00
FIRMA HANDLOWA Lucyna Orawin - 2016-07-07 - Jawornik (małopolskie)

SERWISANT KSEROKOPIAREK - od 1 850 PLN

naprawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, instalowanie urządzeń i konfiguracja w sieci komputerowej. Przygotowanie urządzeń do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zabrze (śląskie)

SERWISANT URZĄDZEŃ DO LASU I OGRODU - 1 850 - 3 000 PLN

Serwisowanie urządzeń, rozliczanie wykonanych usług
Przedsiębiorstwo Handlowe "KSYLON" - 2016-03-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MALARZA - 997,4 PLN

Przygotowywanie detali przeznaczonych do malowania poprzez zabezpieczanie niemalowanych części detali taśmą klejącą. Odłuszczanie polegające na myciu detali roztworem wody i detergentów. Demontaż zabezpieczeń z pomalowanych detali.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeńSzczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-03-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)