STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8) zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.

Data publikacji: 2019-07-03

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8) zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe lub średnie, 6) co najmniej 1 rok stażu pracy.Wymagania dodatkowe:1) umiejętność interpretacji przepisów prawa,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowanie konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacji nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 12 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 02 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 02 lipca 2019 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 02 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Link do oferty pracy: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//36ogloszenie.pdf

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 03.07.2019

Oferta pracy ważna do: 12.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96415aaae50b59457c94b884fdc49f5a

Podobne oferty pracy

PSYCHOLOG DO PROWADZENIA TERAPII PSYCHOLOGICZNEJ - od 50 PLN

prowadzenie terapii psychologicznej z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalistycznego
SZKOŁA PODSTAWOWA STOWARZYSZENIA ''EDUKATOR'' - 2018-04-24 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWO-OPERACYJNY - od 1 200 PLN

opieka nad grupami pracowniczymi - głównie pracownicy ukraińscy, pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, współpraca z istniejącymi klientami
LABOR EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-28 - Piaseczno (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ (NR 3155) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia projektowanie i utrzymanie optymalnej struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych (TJO).
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FREZER - od 1 850 PLN

w/g potrzeb
Firma Produkcyjno- Usługowo-Handlowa LIMES - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)

SPAWACZ - od 8 000 PLN

Spawanie metodą TIG, MIG, elektroda
Herzog Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Austria (Austria)

STANOWISKO BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

odbieranie i segregowanie korespondencji przychodzącejskanowanie i przydzielanie korespondencji do odpowiednich miejsc w systemiearchiwizowanie dokumentówskanowania i rozdzielanie drogą elektroniczną dokumentów według wymagań (elektroniczny obieg dokumentów)odbieranie telefonu i przekazywanie kontaktu do odpowiednich osóbutrzymywanie biura w ogólnym porządku i czystości przez bezpośrednie utrzymywanie porządku i nadzór firmy sprzątającejsporządzanie umów wynajmu krótkoterminowego samochodów wraz z wydawaniem i odbieraniem samochodów (obowiązek w razie potrzeby lub do czasu zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za wynajem)nadzór nad biurem, obsługa tzw. wirtualnego biuranadzór nad przestrzenią do pracyw wolnych chwilach w czasie pracy reklamowanie firmy w internecie, budowanie dobrego
QC Sp zo.o. - 2018-11-06 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z ZUS WYDZ. NALI. ZASI. I ŚWID. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 15 PLN

zakup materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPAWACZ TIG - 3 000 - 4 000 PLN

PRACE SPAWALNICZE I ŚLUSARSKIE
UNIDEX J.KANIA J.WIKTOR - SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-20 - Straszęcin (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 2 400 PLN

- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towarów
MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-06 - Lubin (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI - 2 800 - 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Prowadzenie dokumentacji dla potrzeb wymiaru i poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.2.Tworzenie raportów i zestawień zbiorczych z danych w ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.3.Wszczynanie postępowania zmierzającego do określenia w drodze decyzji wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.4.Przygotowanie decyzji dotyczącej umarzania i rozkładania na raty zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalny
MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR" - 2019-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

MECHANIK MASZYN I OBRABIAREK (NR 0195) - 17 - 21 PLN

-wykonywanie prac tokarskich i ślusarskich na maszynach skrawających,-remont maszyn do obróbki metali,-proste tłoczenie detali do remontu
NOTEĆ FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZEMYSŁU I GÓRNICTWA, ODLEWNIA ŻELIWA - 2019-01-18 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R103/4267-1596/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI MŁYNKA DO TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 500 PLN

obsługa młynka do tworzyw sztucznych
PPHU "IWRO - PAK" Krzysztof Hryniewicki - 2017-01-04 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

APLIKANT WYKLEJANIA FOLIĄ - od 1 980 PLN

Obsługa plotera tnącego . Naklejanie folii na witrynach, szyldach, tablicach itp.
A-Grafico Katarzyna Cichoracka - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

Utrzymywanie czystości całego obiektu (pokoi, łazienek, kuchni, części wspólnych, dostarczanie i odbieranie prania z pralni chemicznej, zamawianie środków czystości, rezerwowanie noclegów, przyjmowanie płatności od klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Sieradz (łódzkie)

KOORDYNATOR DS.KONTAKTÓW ZAGRANICZNYCH - od 2 000 PLN

Koordynacja przyjzadów i wyjazdów gości z Rosji i Ukrainy, rozliczanie ich pobytu. Praca od 7-15.00 w Bielsku-Białej.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADRIAN PIĘCIÓREK - 2017-02-15 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPERATOR KOPARKI/KOPARKO-ŁADOWARKI(NR 2555) - od 2 100 PLN

obsługa koparki na terenie budowy; prace ziemne, transportowe i załadunkowe, prowadzenie raportów dziennych sprzętu-kart drogowych; kontrola stanu technicznego użytkowanego sprzetu
BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BU/ CIEŚLA - od 4 200 PLN

Praca na terenie kraju.
"Grupa AGBUD" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)

DOZORCA - SPRZĄTACZ (65% ETATU) - od 1 300 PLN

- Czynności porządkowo - czystościowe na zewnątrz i wewnątrz budynków. Praca na terenie Katowic (Dzielnica: Murcki).- Wynagrodzenie: 1300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (65%). Docelowo praca na stałe. Pracodawca ponosi koszty badań lekarskich przed podjęciem pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz po zrobieniu badań.- Praca: 6:30-11:42 + soboty, niedziele i święta w zależności od warunków atmosferycznych (na przykład opady śniegu lub grabienie skoszonej trawy). Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-240-74-53) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Śmiłowicka 24, 41-706 Ruda Śląska).
KAWIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-19 - Katowice (śląskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

wykonywanie i naprawa różnego rodzaju części nadwozia i podwozia samochodów wszelkich typów; instalowanie w miejsce przeznaczenia w pojeździe
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Hażlach (śląskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY (PEDAGOGIKA, NAUCZANIE) - od 2 000 PLN

Pomoc i opieka w nauczaniu dzieci autystycznych i z upośledzeniamim.
Punkt Przedszkolny "Promyk" Agnieszka Kołodziejska - 2017-08-16 - Łomża (podlaskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH ORAZ CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY - od 3 000 PLN

Zakres zadań:1. Realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w szczególności:1) nadzoru nad budową, eksploatacją i konserwacją gminnych urządzeńmelioracyjnych, kanalizacji deszczowej typu: stawy, cieki wodne,2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zmiany stosunkówwodnych na gruntach,3) współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacjiustawy Prawo wodne.2. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz gospodarkizielenią w obrębie stref publicznych typu: place rekreacyjno-sportowe, drogigminne.3. Współpraca z innymi organami w zakresie realizacji zadań zastrzeżonychustawami dla samorządów gminnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.
Urząd Gminy Ustka - 2019-06-14 - Ustka (pomorskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 3 400 PLN

optymalne zarządzanie zasobami ludzkimi, nadzór nad podległa jednostka produkcyjna i prawidłowym przebiegiem produkcji
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-10-28 - Kartoszyno (pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH/ PO STAŻU - od 2 100 PLN

naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Rozalin (lubelskie)

MŁODSZY REFERENT - od 1 850 PLN

referent do spraw kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)