STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI Zielona G贸ra oferta pracy Fundacja Aktywizacja
Stanowisko: STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI
Wynagrodzenie: od 3聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: administrowanie nieruchomo艣ciami w艂asnymi i najmowanymi obs艂ugiwanymi przez Obszar Operacyjny ds. Nieruchomo艣ci w Poznaniu,prowadzenie racjonalnej gospodarki administrowanymi zasobami lokalowymi ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem optymalizacji wykorzystania powierzchni poprzez okresowe analizy wykorzystania powierzchni i wynajem pustostan贸w,koordynacja procesu wizyt i oceny stanu technicznego i porz膮dkowego plac贸wek pocztowych oraz monitorowanie prawid艂owo艣ci wykonywanych wizyt zgodnych z za艂o偶eniami procesu wizytacji plac贸wek pocztowych,nadzorowanie realizacji zada艅 zwi膮zanych ze zg艂oszonymi usterkami i awariamiw administrowanych obiektach oraz pracami konserwacyjnymi.
Data publikacji: 2021-03-04
Lokalizacja: Zielona G贸ra (lubuskie)
Pracodawca: Fundacja Aktywizacja
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:65-730 Zielona G贸ra 1, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
administrowanie nieruchomo艣ciami w艂asnymi i najmowanymi obs艂ugiwanymi przez Obszar Operacyjny ds. Nieruchomo艣ci w Poznaniu,prowadzenie racjonalnej gospodarki administrowanymi zasobami lokalowymi ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem optymalizacji wykorzystania powierzchni poprzez okresowe analizy wykorzystania powierzchni i wynajem pustostan贸w,koordynacja procesu wizyt i oceny stanu technicznego i porz膮dkowego plac贸wek pocztowych oraz monitorowanie prawid艂owo艣ci wykonywanych wizyt zgodnych z za艂o偶eniami procesu wizytacji plac贸wek pocztowych,nadzorowanie realizacji zada艅 zwi膮zanych ze zg艂oszonymi usterkami i awariamiw administrowanych obiektach oraz pracami konserwacyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽200 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zielona G贸ra
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zielona G贸ra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Zielona G贸ra
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: administrator nieruchomo艣ci
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie bran偶owe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kategoria - B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Bieg艂a obs艂uga komputera w szczeg贸lno艣ci Word, Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie 艣rednie, preferowane techniczne, mile widziane wy偶sze,do艣wiadczenie w zakresie administrowania nieruchomo艣ciami b臋dzie dodatkowym atutem,znajomo艣ci og贸lnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w w zakresie dotycz膮cym nieruchomo艣ci,zgody na u偶ywanie w艂asnego samochodu do cel贸w s艂u偶bowych, bieg艂a obs艂uga komputera wszczeg贸lno艣ci Word, Excel
Nazwa pracodawcy: Fundacja Aktywizacja
danePracodawcy_nip: 5271311973
danePracodawcy_regon: 006229672
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Adres pracodawcy:
Pozna艅ska 62/101, 60-853 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Pozna艅ska
Numer budynku pracodawcy: 62
danePracodawcy_nrLokalu: 101
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333403
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomo艣ci
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy wa偶na do: 28.03.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0efb022adf1a8b5f55ca6ebd5deccfb9
Podobne oferty pracy
Stacjonarna obs艂uga klient贸w w zakresie us艂ug pocztowych i finansowych, aktywna sprzeda偶 us艂ug i towar贸w handlowych.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-27 - K艂omnice (艣l膮skie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tczew (pomorskie)
Og贸lna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna b臋dzie mi臋dzy innymi za: 1. prowadzenie ca艂okszta艂tu prac zwi膮zanych z kadrow膮 obs艂ug膮 pracownik贸w; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdra偶aniu system贸w zarz膮dzania kadrami.Wa偶niejsze zadania:Realizuj膮c swoje obowi膮zki, w spos贸b sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarz膮dzania i rozwoju: 1. wsp贸艂tworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracownik贸w Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydzia艂贸w Urz臋du Miejskiego w S艂upsku w sprawach dotycz膮cych przesuni臋膰 pracowniczych oraz sprawuje nadz贸r nad zmianami dokonywanymi przez podleg艂ych pracownik贸w; 4. podejmuje proaktywne dzia艂ania na rzecz wspierania r贸偶norodno艣ci, promuje i uczestniczy w dzia艂aniach dotycz膮cych edukacji antydyskryminacyjnej w艣r贸d wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracownik贸w Urz臋du Miejskiego i kierownik贸w miejskich jednostek organizacyjnych z wy艂膮czeniem pracownik贸w o艣wiaty; 2. przygotowuje dokumentacj臋 niezb臋dn膮 do ubiegania si臋 przez pracownik贸w o 艣wiadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. wsp贸艂pracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. wsp贸艂pracuje i konsultuje z organizacjami zwi膮zkowymi dzia艂aj膮cymi w Urz臋dzie dzia艂ania kadrowe w zakresie zada艅 okre艣lonych ustaw膮 o zwi膮zkach zawodowych i ustaw膮 Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy zwi膮zane z obs艂ug膮 ZF艢S; 6. nadzoruje bie偶膮c膮 archiwizacj臋 dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawid艂owo艣膰 prowadzenia spraw zwi膮zanych z o艣wiadczeniami o prowadzeniu dzia艂alno艣ci pracownik贸w.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. wsp贸艂tworzy plany etatowe oraz analizuje wska藕niki i parametry do planu funduszu p艂ac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy wsp贸艂pracy z kom贸rk膮 p艂ac; 2. prowadzi analityk臋 i sprawozdawczo艣膰 z sytuacji kadrowej w Urz臋dzie na potrzeby w艂asne oraz instytucji zewn臋trznych; 3. analizuje zewn臋trzny rynek pracy w zakresie trend贸w wynagrodze艅 i benefit贸w oraz rekomendowanie rozwi膮za艅 wewn臋trznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; 3. wymuszona pozycja cia艂a; 4. praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka dostosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮.Umowa na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Wynagrodzenie od 2700 z艂 brutto w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2018-12-20 - S艂upsk (pomorskie)
WYMIANA OPON
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe "LUK-CAR" 艁ukasz Mat艂ok - 2019-10-24 - D臋bica (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka:Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna b臋dzie za realizacj臋 zada艅 dotycz膮cych wsp贸艂pracy ze Wsp贸lnotami Mieszkaniowymi z udzia艂em Miasta.Wa偶niejsze zadania: wsp贸艂praca z zarz膮dcami wsp贸lnot mieszkaniowych z udzia艂em Miasta; opiniowanie oraz podpisywanie (w zakresie posiadanego pe艂nomocnictwa) uchwa艂 podejmowanych przez wsp贸lnoty z udzia艂em Miasta; prowadzenie spraw dotycz膮cych wsp贸lnot mieszkaniowych, a tak偶e udzielanie odpowiedzi na skargi i zapytania w艂a艣cicieli lokali; prowadzenie ewidencji Wsp贸lnot Mieszkaniowych i bie偶膮ca aktualizacja udzia艂贸w Miasta we wsp贸lnotach w zwi膮zku ze sprzeda偶膮 lokali komunalnych; udzia艂 w zebraniach Wsp贸lnot Mieszkaniowych, w kt贸rych Miasto jest jednym ze wsp贸艂w艂a艣cicieli; nadz贸r na prawid艂owo艣ci膮 realizacji zada艅 Zarz膮dcy we Wsp贸lnotach Mieszkaniowych z udzia艂em Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; wymuszona pozycja cia艂a; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych.Wynagrodzenie zasadniocze 2500-2900 z艂 brutto.Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-10-05 - S艂upsk (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Hrubiesz贸w (lubelskie)
CZYNNO艢CI ZWI膭ZANE Z OBS艁UG膭 PROCESU INWESTYCYJNEGOWYMAGANIA: ZNAJOMO艢膯: USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPIS脫W PRAWA BUDOWLANEGO; USTAWY PRAWO ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH, KODEKSU POST臉POWANIA ADMINISTRACYJNEGO; ZAGADNIE艃 FORMALNO-PRAWNYCH ZWI膭ZANYCH Z PROCESEM INWESTYCYJNYM; RZETELNO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯, SAMODZIELNO艢膯, BIEG艁A ZNAJOMO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA.DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MINIMUM 2 LATA, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ - MILE WIDZIANEPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZES艁ANIE APLIKACJI ZAWODOWYCH NA ADRES FIRMY LUB E-MAILA: rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2020-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace interwencyjne: produkcja wyrob贸w z gumy
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Sul臋cin (lubuskie)
jw.
easyGo - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie obs艂ugi kont p艂atnik贸w w zakresie rozlicze艅
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Elbl膮gu - 2018-08-23 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, do艣wiadczenie min. 1 rok w zawodzie kierowcy samochodu dostawczego do 3,5 t w transporcie mi臋dzynarodowym, prawo jazdy kat. B, znajomo艣膰 w stopniu podstawowym j. angielskiego lub niemieckiego w celu kontaktu z klientem zagranicznymZakres obowi膮zk贸w: dostarczanie towaru, kontakt z klientem zagranicznympraca Krotoszyn, Polska, Europanienormowany czas pracy
kontakt przez PUP - 2020-09-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koszenie, prace porz膮dkowe na terenach zielonych. Miejsce pracy: Nysa i Opole
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
Pe艂ny zakres prac sitodrukarza do druku na p艂asko farbami rozpuszczalnikowymi, inne prace produkcyjne.
Zak艂ad Reklamowy Znaki pl - 2017-06-26 - Otmuch贸w (opolskie)
obs艂uga klienta w resteuracji
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Przasnysz (mazowieckie)
1) prowadzenie 艂膮cznych rozlicze艅 podatku VAT Urz臋du Miasta oraz jednostek podleg艂ych,2) prowadzenie 艂膮cznych rejestr贸w sprzeda偶y oraz rejestr贸w zakupu,3) prawid艂owe rozliczanie podatku od towar贸w i us艂ug z Urz臋dem Skarbowym oraz terminowesporz膮dzanie 艂膮cznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewsp贸czynnika na ka偶dy rok podatkowy dla Urz臋du Miasta,6) prawid艂owe rozliczanie podatku od towar贸w i us艂ug,7) kontrola jednostek w zakresie prawid艂owo艣ci sporz膮dzania rejestr贸w oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projekt贸w procedur wewn臋trznych w zakresie centralizacji VAT.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2016-06-06 - Che艂m (lubelskie)
1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci od os贸b prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci dla nieruchomo艣ci stanowi膮cych wsp贸艂w艂asno艣膰 z osob膮 prawn膮,3) bie偶膮ca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatnik贸w,5) egzekwowanie obowi膮zku sk艂adania przez podatnik贸w deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie post臋powania podatkowego w sprawie okre艣lenia wysoko艣ci zobowi膮zania podatkowego,7) sporz膮dzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnie艅 podatkowych,9) sporz膮dzanie danych do cel贸w sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokument贸w dotycz膮cych wymiaru podatku pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechno艣ci opodatkowania podatkiem od nieruchomo艣ci od os贸b prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, b臋d膮cej jednym z element贸w kontroli zarz膮dczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorz膮dowym Kolegium Odwo艂awczym,13) przekazywanie dowod贸w ksi臋gowych do ksi臋gowo艣ci syntetycznej, dotycz膮cych wymiaru podatku za ka偶dy miesi膮c,14) dokonywanie uzgodnie艅 na koncie 221 - Nale偶no艣ci z tytu艂u dochod贸w bud偶etowych z ksi臋gowo艣ci膮 syntetyczn膮,15) przestrzeganie przepis贸w ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych i innych przepis贸w prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepis贸w w sprawie zasad rachunkowo艣ci dla prowadzenia ewidencji podatk贸w i op艂at dla organ贸w podatkowych,17) za艂atwianie interesant贸w, udzielanie im niezb臋dnych informacji i wyja艣nie艅 zgodnie ze zg艂oszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepis贸w w sprawach dotycz膮cych pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urz膮d Miasta Che艂m - 2017-01-31 - Che艂m (lubelskie)
administrowanie, obs艂uga biura, rozmowy z kontrahentami, pozyskiwanie kontrahent贸w z rynku rosyjskiego
ADVENTUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-25 - Zambr贸w (podlaskie)
Segregowanie odzie偶y u偶ywanej-praca przy ta艣mie, przy koszach i na hali sortowni, za艂adunek i roz艂adunek towaru
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sprzeda偶 w stacji paliw + prace porzadkowediwe zmiany 7-19 , 19-7
Firma Handlowo Us艂ugowa JANEX Jan D膮browski - 2018-09-14 - Pas艂臋k (warmi艅sko-mazurskie)
Zapewnia dochodzenie nale偶no艣ci w ramach prowadzonych post臋powa艅 egzekucyjnych i upad艂o艣ciowych.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bi艂goraju Inspektorat Che艂m - 2020-07-22 - Che艂m (lubelskie)
Szycie odziezy damskiej, sukienki, bluzki, sp贸dnice.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Wydawanie i przyjmowanie towaru na magazyn
CHOJNICKA SP脫艁DZIELNIA SOCJALNA - 2019-05-20 - Chojnice (pomorskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczo - przemys艂owych
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Winnica (mazowieckie)
- Miejsce pracy: Tczew i okolice- Kontakt telefoniczny 691-784-364, e-mail: firma (at) fvf-dev.pl
FVF DEVELOPMENT KRZYSZTOF SZYCA - 2020-08-31 - Tczew (pomorskie)
W ramach zarz膮dzania ruchem na drogach publicznych, po艂o偶onych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyj膮tkiem autostrad i dr贸g ekspresowych: 1) sk艂adanie do bud偶etu Gminy plan贸w remont贸w kapitalnych oraz plan贸w inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad dzia艂alno艣ci膮 Miejskiego Zarz膮du Dr贸g w Toruniu,w tym bie偶膮ca kontrola realizacji planu inwestycji i remont贸w;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwa艂 RMT i zarz膮dze艅 PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zada艅 inwestycyjnych i remont贸w kapitalnych przez Miejski Zarz膮d Dr贸g w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotycz膮cych stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy P艂atnego Parkowania w Toruniu oraz op艂at i zasad w zakresie zaj臋cia pasa drogowego na terenie Zespo艂u Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowi膮zuj膮cego oraz prawa wewn臋trznego zwi膮zanego z zakresem czynno艣ci i niezw艂oczne przedk艂adanie kierownikowi referatu b膮d藕 Dyrektorowi, propozycji i dzia艂a艅 niezb臋dnych do podj臋cia; 7) nadzorowanie strefy p艂atnego parkowania; 8) udzia艂 w komisjach odbioru ko艅cowego, zwo艂ywanych przez Miejski Zarz膮d Dr贸g w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwa艂 Rady Miasta Torunia i zarz膮dze艅 Prezydenta Miasta Torunia
URZ膭D MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
przedstawianie ofert handlowych bran偶y motoryzacyjnej, praca na terenie 艢l膮ska i Ma艂opolski
"ROVERCAR" Wojdy艂a W艂odzimierz - 2019-03-19 - Sosnowiec (艣l膮skie)
oczyszczanie odlew贸w
INSTAL KRAK脫W SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-04-10 - Niemcy (Niemcy)
- przejazdy na okre艣lonej trasie wg ustalonego grafiku- kulturalna obs艂uga pasa偶er贸w- dba艂o艣膰 o powierzone mienie
ZAK艁AD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W POLKOWICACH - 2019-04-26 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Opieka nad sklepowymi zwierz臋tami, dbanie o porz膮dek w miejscu pracy, doradzanie klientom, zamawianie i uk艂adanie towaru, branie udzia艂u w szkoleniach bran偶owych.
MACHALSKI MIROS艁AW "ZOO-MAR" SKLEP ZOOLOGICZNY - 2019-01-22 - Racib贸rz (艣l膮skie)
wykszta艂cenie zawodoweprace na krojowni w bran偶y odzie偶owejumowa zlecenie 13,70 brutto/h
"KT-INVEST" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-27 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)