STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:Realizując swoje obowiązki, w sposób sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarządzania i rozwoju: 1. współtworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku w sprawach dotyczących przesunięć pracowniczych oraz sprawuje nadzór nad zmianami dokonywanymi przez podległych pracowników; 4. podejmuje proaktywne działania na rzecz wspierania różnorodności, promuje i uczestniczy w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracowników Urzędu Miejskiego i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem pracowników oświaty; 2. przygotowuje dokumentację niezbędną do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. współpracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. współpracuje i konsultuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie działania kadrowe w zakresie zadań określonych ustawą o związkach zawodowych i ustawą Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy związane z obsługą ZFŚS; 6. nadzoruje bieżącą archiwizację dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. współtworzy plany etatowe oraz analizuje wskaźniki i parametry do planu funduszu płac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy z komórką płac; 2. prowadzi analitykę i sprawozdawczość z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; 3. analizuje zewnętrzny rynek pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-12-20

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:Realizując swoje obowiązki, w sposób sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarządzania i rozwoju: 1. współtworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku w sprawach dotyczących przesunięć pracowniczych oraz sprawuje nadzór nad zmianami dokonywanymi przez podległych pracowników; 4. podejmuje proaktywne działania na rzecz wspierania różnorodności, promuje i uczestniczy w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracowników Urzędu Miejskiego i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem pracowników oświaty; 2. przygotowuje dokumentację niezbędną do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. współpracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. współpracuje i konsultuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie działania kadrowe w zakresie zadań określonych ustawą o związkach zawodowych i ustawą Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy związane z obsługą ZFŚS; 6. nadzoruje bieżącą archiwizację dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. współtworzy plany etatowe oraz analizuje wskaźniki i parametry do planu funduszu płac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy z komórką płac; 2. prowadzi analitykę i sprawozdawczość z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; 3. analizuje zewnętrzny rynek pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 2- letni staż pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową; 5. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe: ZZL, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia; 2. mile widziana komunikatywna znajomość angielskiego; 3. łatwość komunikacji; 4. umiejętność argumentowania; 5. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. odporność na stres; 8. analityczne myślenie.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 2- letni staż pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.) Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. kadr i rozwoju pracowników w Wydziale Zarządzania Kadrami, w terminie do dnia 7 stycznia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 21.12.2018

Oferta pracy ważna do: 07.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR SKÓR SUROWYCH - od 2 100 PLN

praca przy obróbceskór
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO SZWALNICZE - od 2 000 PLN

wszywanie rękawów i paska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C-E - 2 800 - 6 000 PLN

trasy międzynarodowe
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-21 - Poznań (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przygotowanie wysyłki, współpraca w zakresie obsługi magazynu, pakowanie paczek.
SUNITO Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRALNI ( DOPOSAŻENIE) - od 2 100 PLN

-praca w pralni- segregacja i skłądanie bielizny poscielowej
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

OPERATOR MYJNI - od 1 850 PLN

przygotowywanie pojazdów do mycia automatycznego, odkurzanie pojazdów, czyszczenie pojazdów z użyciem myjki parowej, wyjazd po samochody klientów, konserwacja budynku myjni i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW ST(FP) M - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;włączanie dokumentów do akt osobowych pracowników;archiwizowanie dokumentów;przygotowywanie projektów pism;obsługa urządzeń biurowych;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału;kserowanie dokumentów;pomoc przy rozliczaniu czasu pracy pracowników;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB - 2 - od 2 700 PLN

obsługa spraw związanych z o raz działań PROW. - weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego , PROW 2007 - 20113, 2014 -2020. - przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatnosci realizowanych przez wydział. - udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich. praca w godzinach 7:30 - 15.30
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2017-07-04 - Golczewo (zachodniopomorskie)

PRACOWNICY DO SPRAW TRANSPORTU - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zelwa (podlaskie)

SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 200 PLN

1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 2 000 - 3 000 PLN

praca w dziale sprzedaży
Firma Usługowa Jerzy Krawętowski - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 2 400 PLN

- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 13 PLN

Sprzedawca w stacji paliw
LIPA JÓZEF USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2017-12-20 - Sidzina (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

-Prowadzenie rozmów handlowych,-Sporzadzanie umów i ofert w zakresie windykacji,-Praca w terenie,-Szczegóły na temat firmy: http://www.magnaera.pl/,-Kontakt telefoniczny: 62-596-11-00-Adres e-mail:biuro (at) magnaera.pl
MAGNA ERA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Tczew (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

praca w kuchni
Jes SC PHU Janina Słupska Edward Słupski - 2017-04-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

DEKARZ - 12 - 25 PLN

budowa od podstaw
Z.B. DACH ZDZISŁAW BŁATOŃ - 2016-04-28 - Bełk (śląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

- obsługa klientów, wykładanie i sprawdzanie towaru na półkach , dbałość o dopowiednią ekspozycje towarów promocyjnych, aktualizacja cen i poprawne ich oznaczenie
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT PROJEKT SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-27 - Lubartów (lubelskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

rozbieranie uszkodzonych nawierzchni, układanie nowych nawierzchni i przycinanie za pomocą specjalnych narzędzi, obsługa maszyn brukarskich
BRUK-STONE KUMASZKA ADAM - 2017-04-05 - Strzegom (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH - do 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-07-18 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Prace pomocnicze w kuchni, sprzątanie sali, zmywanie naczyń. Miejsce pracy: Jaworzyna Krynicka.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POPARDA", Władysław Poparda - 2016-05-06 - Złockie (małopolskie)

KUCHARZ - do 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków, praca na kuchni, dwie zmiany 8.00-16.00, 12.00-20.00
RESTAURACJA BAZYLIA PIZZA & PASTA MATEUSZ FIJAŁKOWSKI - 2016-06-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DO 3.5 TON, KATEGORII "B" - od 2 800 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego do 3.5 ton, kategorii "B"
Bożena Kmieć "WĘGLOBUD" - 2018-05-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zamawianie, przyjmowanie i układanie towaru
Spółdzielnia Rolniczo-Handlowa "Socha" - 2017-01-20 - Chorągwica (małopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 1 750 PLN

kontrola jakości produktów, kontrola procesów produkcyjnych, kontrola higieny i pracy pracowników
BK-SALMON S.A. - 2015-12-11 - Żelistrzewo (pomorskie)

PAKOWANIE ZIELONEJ CEBULKI - do 1 400 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; pakowanie towaru w folię; umowa zlecenie; miejsce pracy: Łany Wielkie
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łany Wielkie (śląskie)

KOLPORTER - od 400 PLN

kolportaż ulotek
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Zambrów (podlaskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MONIT. ST(FP) M - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)