STANOWISKO DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA Hażlach oferta pracy Urząd Gminy Hażlach

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl

Data publikacji: 2018-08-03

Lokalizacja: Hażlach (śląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Hażlach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagrodzeń Urzędu Gminy Hażlach

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hażlach

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hażlach

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach, dostępnym na stronie internetowej Urzędu Gminy Hażlach hazlach.samorzady.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Hażlach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu hazlach.samorzady.plWymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć lub przesłać w terminie do dnia 13 sierpnia 2018 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy Hażlach) w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko do spraw inwestycji i remontów" z podaniem imienia i nazwiska, w siedzibie Urzędu Gminy Hażlach, ul. Główna 57 - w sekretariacie na I piętrze pokój nr 5, w godz. pracy Urzędu Gminy Hażlach lub wysłać na adres: Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Hażlach

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Hażlach

Ulica pracodawcy: Główna

Numer budynku pracodawcy: 57

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 07.08.2018

Oferta pracy ważna do: 13.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PIZZER - od 1 750 PLN

praca w kuchni w restauracji, przygotowywanie i wypiek pizzy
K&K Piotr i Zbigniew Koźbiał S. C. - 2015-11-20 - Inwałd (małopolskie)

SPCJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCI - 2 100 - 4 000 PLN

Bieżący nadzór nad nieruchomościami,Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. Nieruchomości,Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości ,Nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,Przeprowadzanie wizji lokalny nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,Dokonywanie odczytów wskazań liczników,Rozliczanie kosztów dostaw mediów,Opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,Bieżący kontakt z lokatorami,Bieżąca obsługa programu do zarzadzania nieruchomościami.Wymagane jest posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Świdwin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI - od 2 500 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługa bankowa
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2017-06-30 - Sztum (pomorskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

wykonywanie zabiegów fryzjerskich- fryzjerstwo damskie, męskie, dziecięce
Salon Fryzjerski "EDYTA" Edyta Wawrzusiszyn - 2018-01-04 - Łęczna (lubelskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

strzyżenie, upięcia, modelowanie, koloryzacja włosów
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 150 PLN

Prace porządkowe w gospodarstwie, głównie w sadzie. Dopilnowanie procesów wzrostu roślin. Pomoc i organizacja załadunku towarów-jabłek do wysyłki, przygotowanie owoców do przechowywania. Komunikacyjna pomoc z zaangażowanymi pracownikami sezonowymi z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wola Łęczeszycka (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI REJONÓW EGZEKUCYJNYCH I TYTUŁÓW WYKONAWCZYCHW REFERACIE EGZEKUCJI W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie zajmowała się obsługą istniejących rejonów egzekucyjnych i podziałem otrzymanych przez organ egzekucyjny tytułów wykonawczych.Ważniejsze zadania: rozdzielanie otrzymanych tytułów wykonawczych po nadaniu klauzuli wykonalności na poszczególne rejony egzekucyjne; prowadzenie statystyki otrzymanych tytułów wykonawczych pod kątem ilościowym, wartościowym oraz z podziałem na wierzycieli; występowanie do banków, US, ZUS i innych organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych im podległych lub podporządkowanych o udzielenie informacji niezbędnych do ustalenia majątku zobowiązanego; sporządzanie postanowień w sprawie umorzenia i zawieszenia postępowania egzekucyjnego; weryfikacja należności pod względem przedawnień możliwych do wyegzekwowania wraz z aktualizacją stanu należności w systemie komputerowym; obsługa dokumenatacji finansowej referatu egzekucji; księgowanie wpłat otrzymanych przez organ egzekucyjny; archiwizacja dokumentacji Referatu; obsługa interesantów.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kawlifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-07 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 900 PLN

Przygotowywanie posiłków. Kontakt tel. 604-525-542, 606-180-527
Restauracja Staropolska Andrzej Gardyński - 2016-08-25 - Chmielnik (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 000 PLN

1)obsługa telefoniczna, faksowa oraz poczty elektronicznej sekretariatu2)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu3)prowadzenie ewidencji korespondencji4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez wójta, zastępcę wójta i sekretarza5)organizowanie wykonywania sądowej kary ograniczenia wolności6)załatwianie spraw w zakresie ochrony zdrowia, profilaktyki i zjawisk patologii społecznej, w tym kancelaryjna obsługa Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi7)przyjmowanie pism sądowych i przekazywanie ich do publicznej wiadomości8)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych; godz. pracy 7.30-15.30Więcej inf: http://bip.potegowo.pl/Article/get/id,20212.html
Urząd Gminy Potęgowo - 2017-06-23 - Potęgowo (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 000 PLN

praca w godzinach od 10:00 do 18:00; pomoc w przygotowaniu posiłków, dbanie o czystość przy stanowisku pracy
"Pierogarnia u Gosi" Małgorzata Odziomek - 2017-06-14 - Stargard (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 1 125 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki, sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych, prowadzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Praca w Bielsku-Białej, w systemie równoważnym, na 1/2 etatu, w godz. 6-14.00, 14-22.00, 22-6.00. Praca głównie w porze nocnej.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE OPŁAT - od 2 100 PLN

- Prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymi w gospodarowaniu wodami, opłaty za usługi wodne, opłaty podwyższone, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych, należności za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych i odcinków oraz urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa , opłatami za legalizacje urządzeń wodnych, opłatami rocznymi za oddawanie w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, obsługą systemu poboru opłat i należności, wystawianiem i przekazywaniem informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy, nastepnie umowa na czas określony (1 rok). Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2-letnie doświadczenie w pracy biurowej, mile widziane w administracji publicznej. Wymagana umiejętność analitycznego myślenia. Wymagana znajomość KPA oraz prawa wodnego.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)

DEKARZ - 3 000 - 5 000 PLN

wykonywanie prac dekarskich, zgrzewanie papy, montaż obróbek dekarskich
PRO - DACH JACH ŁUKASZ - 2017-01-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

ELEKTROMONTER - 14 - 16 PLN

Prefabrykacja szaf sterowniczych, montaże rozdzielni elektrycznych. Miejsce pracy - Imielin.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH ELEKTRYK SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Imielin (śląskie)

OGRODNIK (S) - 1 017,4 PLN

1.Przesadzanie i pielenie krzewów.2.Przygotowywanie i rozmnażanie sadzonek.3.Pikowanie i nawadnianie krzewów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łęka Siedlecka (małopolskie)

STANOWISKO DS. FINANSÓW FUNDUSZY - od 2 000 PLN

zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. RACHUNKOWOŚCI FINANSOWEJ - 2 300 - 2 800 PLN

- Księgowanie dokumentów, miesięczne rozliczanie konserwatorów, gospodarzy, transportu, księgowanie operacji związanych z miesięcznym zamknięciem kont i ustaleniem wyników poszczególnych rodzajów działalności, sporządzanie miesięcznego zestawienia obrotów i sald, sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS, uzgadnianie wszystkich rejestrów VAT zakupu i sprzedaży i sprzedaży oraz przygotowanie zestawień do deklaracji VAT, terminowe sporządzenie i składanie w Urzędzie Skarbowym deklaracji podatku od towarów i usług. Sporządzanie dokumentacji płacowej - list płac: sporządzanie kart wynagrodzeń pracowników, dokonywanie z Urzędami Skarbowymi rozliczeń z tytułu podatków od osób fizycznych (od wynagrodzeń, umów zlecenia i o dzieło oraz posiedzeń organów samorządowych) za dany rok oraz za czas zatrudnienia krótszy niż 1 rok sporządzanie deklaracji podatkowej PIT-4R, PIT-11, PIT-40, dokonywanie rozliczeń z tytułu ubezpieczenia społecznego, terminowe przekazywanie składek na podstawie sporządzonych deklaracji ZUS, opracowywanie okresowych analiz.- Wynagrodzenie: od 2300 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w tym min. 2 lata na analogicznym stanowisku. Wymagana dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programu PROBIT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-258-94-05 w.16, 32-259-65-76 w.16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice) lub lub pocztowy e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

przygotowywanie produktów do sprzedaży, inaksowanie należnosci za sprzedane towary, zawieranie transakcji sprzedaży, załatwianie reklamacji zakupionego towaru, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 500 PLN

odbiór elementów z wtryskarek, obsługa wózka widłowego
Work Service S.A. - 2016-02-26 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)

OGRODNIK - od 2 200 PLN

Wykonywanie czynnościi związanych z pielęgnacją zeieleni miejskiej, zakładanie i pielęgnacja trawników.
NinMar Mariusz Horoch - 2017-05-22 - Lublin (lubelskie)

REF- ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie obowiązków z zakresu: MALOWANIE, TAPETOWANIE, OCIEPLANIE BUDYNKÓW, , CIESIELSTWO DEKARSTWO ITP. pRACE WYKONYWANE NA ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZ BUDYNKÓW . PRACA NA JEDNĄ ZMIANĘ 7-15 praca na terenie powiaty opolskiego i woj. opolskiego
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Raszowa (opolskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ I WSPARCIA TECHNICZNEGO UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OBSŁUGI APLIKACJI WEB W BIURZE INFORMATYKI - od 2 100 PLN

1)dokonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu komputerowego,2)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania stacji roboczych i obowiązującego oprogramowania w wydziałach i na stanowiskach samodzielnych,3)zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,4)okresowa kontrola sprzętu komputerowego,5)prowadzenie na potrzeby Biura Informatyki ewidencji sprzętu komputerowego,6)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy,7)obsługa aplikacji Web e-portal oraz Systemu Rejestrów Państwowych,8)wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,9)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera, systemów operacyjnych i wykorzystywanych aplikacji,10)prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługi nowoczesnych rozwiązań informatycznych,11)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,12)aktualizacja i administrowanie oprogramowania wdrożonego w Urzędzie,13)kontrola legalności oprogramowania,14)prowadzenie kontroli antywirusowej stacji roboczych,15)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,16)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,17)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-28 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI PODATKÓW - od 2 000 PLN

Dokonywanie wymiaru podatku i opłat w tym: zakładanie i prowadzenie kart podatników; zbieranie materiałów do zastosowania tak zwanych ulg żołnierskich; prowadzenie rejestrów wymiarowych zobowiązań pieniężnych; zbieranie materiałów do wymiaru podatku od nieruchomości; sporządzanie nakazów płatniczych; ustalanie wymiaru podatków od nieruchomości, podatku leśnego, rolnego oraz opłat lokalnych; załatwianie spraw związanych z udzielaniem ulg, umorzeń, odroczeń i zaniechań poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Gminy; Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym; o nie zaleganiu w opłatach i podatkach; Opracowywanie projektów uchwał o podatkach i opłatach lokalnych oraz w sprawie obniżenia ceny żyta do naliczania podatku rolnego; Współpraca z KRUS w zakresie określonym ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników; Prowadzenie spraw związanych z wyrażeniem zgody na odroczenie, umorzenie, rozkładanie na raty lub zaniechanie poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Skarbowy; Prowadzenie rachunkowości z zakresu podatków i opłat lokalnych; Czuwanie nad terminową realizacją podatków i opłat lokalnych oraz bezzwłoczne wdrażanie środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających w tym ustanowienie hipoteki; Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom; Rozliczanie udziałów we wpływających z zobowiązań pieniężnych; Przeprowadzenie kontroli rachunkowej kwitariuszy wydanych sołtysom; Terminowe rozliczanie sołtysów z inkasa podatków oraz wydanych druków ścisłego zarachowania; Bieżące księgowanie wpłat zobowiązań pieniężnych wsi przypisów, odpisów i zwrotów na kontach zbiorczych wsi przez dziennik obrotów; Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych; Sporządzanie sprawozdań związanych z wykonywanymi czynnościami; Terminowej wnikliwe załatwianie korespondencji; Przeprowadzanie kontroli podatkowych; Współpraca ze Skarbnikiem Gminy; Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wypłatą zwrotu podatku akcyzowego podatnikom podatku rolnego na podstawie ustawy o zwrocie tego podatku zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; Obsługa kasowa urzędu i szkół samorządowych z terenu gminy; Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta Gminy.
Urząd Gminy Przytuły - 2017-10-04 - Przytuły (podlaskie)

RECEPCJONISTA - do 1 850 PLN

Rejestracja i rezerwacja gości hotelowych, obsługa recepcji i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Konikowo (warmińsko-mazurskie)

KOLPORTER ULOTEK - od 14 PLN

rozdawanie ulotek i innych gadżetów oraz zachęcanie klientów do skorzystania z oferty danej firmy
kontakt przez OHP - 2017-09-04 - Chojnice (pomorskie)

MONTER SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie pojazdu,budowa kabli światłowodowych,montaż złącz kabli światłowodowych,montaż sprzętu światłowodowego,pomiary wybudowanych kabli FO
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Barcin (kujawsko-pomorskie)