STANOWISKO DS. FINANSÓW FUNDUSZY Toruń oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu

Stanowisko: STANOWISKO DS. FINANSÓW FUNDUSZY

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale

Data publikacji: 2017-11-10

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. FINANSÓW FUNDUSZY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse, bankowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doswiadczenia w pracy zw. z finansami i/lub ekonomią znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporzadzeń do tej ustawy,znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszanie dyscypliny finansów publicznych, umiejetność współpracy z innymi, umiejetność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2017

Data dodania oferty pracy: 09.11.2017

Oferta pracy ważna do: 09.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 1 017,4 PLN

obsługa rejestracji i pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraśnik (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

Sprzątanie sal lekcyjnych, mycie podłóg w salach lekcyjnych i na korytarzach, wycieranie mebli i ławek
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zawada (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 538 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świodczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
Poczta Polska S.A. Centrum Poczty Oddział Rejonowy - 2016-11-29 - Banie (zachodniopomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 200 PLN

Prace mechaniczne i elektryczne przy naprawach pojazdów, wózków widłowych
Emtor Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Lubin (dolnośląskie)

OPERATOR PREFABRYKATU PRETA/PRACOWNIK PRODUKCJI/OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO. - 13,7 - 16,67 PLN

Ustawianie maszyn.Montowanie elementów, kontrola jakości, pakowanie elementów.Prace magazynowe.Prace ze skanerem.Praca przez agencję zatrudnienia.Praca na podstawie umowy o pracę tymczasową, trzyzmianowa w godz. 6-14, 14-22, 22-6.Sala F
AWG SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - od 2 200 PLN

Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych .
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

60U - KUCHARZ - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Radom (mazowieckie)

SZWACZKA - od 2 150 PLN

zgodny
Creatio Dominika Łazarska - 2016-12-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DROGOWY - od 2 000 PLN

zamiatanie chodników, wycinanie zakrzaczeń, plantowanie poboczy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

strzyżenie, farbowanie, modelowanie włosów
Bellissima Sylwia Sankowska - 2016-09-28 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace na budowie
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SORTOWACZ ODPADÓW SEGREGOWANYCH - od 1 850 PLN

sortowanie tworzyw sztucznych na poszczególne rodzaje
RAFAŁ KOZŁOWSKI RAFPOL - 2016-11-18 - Wola Kożuszkowa (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 3672) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

Przedstawiciel handlowy - kontakt ze stałymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Do dyspozycji samochód służbowy. Wyjazdy w teren co drugi dzień.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT/KA - TŁUMACZ - od 2 760 PLN

ASYSTENT/TŁUMACZ- PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ PREZESA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI SŁUŻBOWEJ, REZERWACJA PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH,PRZYGOTOWYWANIE TŁUMACZEŃ PISEMNYCH, TŁUMACZENIE USTNE SPOTKAŃ.
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

przygotowanie i wydawanie posiłków, dbanie o czystość w kuchni i pomieszczeń przykuchennych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. WINDYKACJI NALEŻNOŚCI W REFERACIE WINDYKACJI WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się windykacją należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Miasta Słupska przez osoby fizyczne. Ważniejsze zadania: 1.systematyczna kontrola terminowości zapłat należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Miasta Słupska;2.terminowa windykacja należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań do zapłaty;3.przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Zespołu Radców Prawnych w celu skierowania dłużników na drogę postępowania sądowego;4.monitorowanie przebiegu egzekucji prowadzonych przez organy egzekucyjne;5.obsługa mieszkańców w zakresie zadań nałożonych na Referat Windykacji;6.udostępnianie informacji gospodarczych w rejestrze dłużników BIG InfoMonitor;7.prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności;Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

- przygotowywanie posiłków (desery, napoje, zupy, dania obiadowe, organizacja przyjęć).
Firma Usługowo- Handlowa "Tempo" Mariusz Kaźmierski - 2018-08-07 - Karpacz (dolnośląskie)

DYSTRYBUTOR ULOTEK - od 13 PLN

Roznoszenie ulotek w wyznaczonym rejonie
kontakt przez OHP - 2017-05-22 - Krzyworzeka (łódzkie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Dbanie o porządek w pokojach hotelowych.
Hotel "ATENA" Aneta Maria Młyńska w Ciechanowie - 2018-06-23 - Ciechanów (mazowieckie)

KIEROWCA KAT C+E - do 2 000 PLN

Przewóz betonu samochodem typu "gruszka"
WOBET Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-14 - Miłowo (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Przygotowywanie półproduktów do sporządzania posiłków i potraw. Praca w godzinach od 6:00-14:00 i 12:00-19:00. W wolne dni sporadycznie.
"HUTNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Kęty (małopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 1 850 PLN

montaz oraz demontaż konstrukcji stalowych , przygotowanie miejsca montażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wieruszów (łódzkie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ (NR 7871) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

KELNER/KA - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa klientów stołówki. Zatrudnienie na umowę zlecenie w Kołobrzegu do 31.08.2018 r. Praca w godz. 7-20 również w soboty i niedziele. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie.
Stołówka Bożena Oleksiejuk - 2018-06-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat