STANOWISKO ADMINISTRACYJNE Łeba oferta pracy Bank Spółdzielczy w Łebie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie czynności Administatora Bezpieczeństa Fizycznego i Środowiskowego,prowadzenie dokumentacji zawierającej informacje klasyfikowane, udział w Zespole IODO, przewóz prcowników samochodem osobowym,wykonywanie drobnych prac serwisowych i porządkowych na terenie Banku, zaopatrywanie Banku w artykuły biurowe i środki czystości

Data publikacji: 2020-08-07

Lokalizacja: Łeba (pomorskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Łebie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności Administatora Bezpieczeństa Fizycznego i Środowiskowego,prowadzenie dokumentacji zawierającej informacje klasyfikowane, udział w Zespole IODO, przewóz prcowników samochodem osobowym,wykonywanie drobnych prac serwisowych i porządkowych na terenie Banku, zaopatrywanie Banku w artykuły biurowe i środki czystości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2208

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy obsługi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wkształcenie średnie techniczne, elektryczne lub wyższe,posiadanie uprawnień do przewozu osób,znajomość ustawy o ochronie osób i mienia, mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Łebie

danePracodawcy_nip: 8410005194

danePracodawcy_regon: 000495987

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Adres pracodawcy:
1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: lęborski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2208

Gmina pracodawcy: Łeba

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łeba

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977380

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 1B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 07.08.2020

Oferta pracy ważna do: 06.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21c69811c7f19e881a58d4edb8e49100

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

Znajomość branzy budowlanej-drogowej, murowanie ,malowanie ,tynkowanie. Umiejętność obsługi sprzętu utrzymania zieleni.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII LĄDOWEJ RE-MOST Andrzej Jakubaszko - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA PORZĄDKU - od 1 900 PLN

sprzątanie nowo otwartego obiektu
DUSSMANN SERVICE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER/BUFETOWA - od 2 100 PLN

obsługa klientów, wydawanie posiłków, naliczanie należności
SODEXO POLSKA Sp. z o. o. - 2017-05-15 - Augustów (podlaskie)

POMOC ADMINSTRACYJNA - od 2 600 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, pomoc w obsłudze interesanta, pomoc w wysyłce korespondencji.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 3672) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - 1 MIEJSCE PRACY W SULECHOWIE, 1 W KARGOWEJ - od 2 700 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów depozytowych, kredytowych.
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-30 - Sulechów (lubuskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-06-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - 2 100 - 3 000 PLN

strzżenie włosów damskich, męskich, koloryzacja, upinanie
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Nowy Targ (małopolskie)

TOKARZ W METALU - od 5 200 PLN

toczenie elementów do maszyn rolniczych
Bomet Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-22 - Węgrów (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku ds. zamówień publicznych odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału. Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2. rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; 3. współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; 4. przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; 5. opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-11 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACYDS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; nadzór nad realizacja umowy oświadczenie usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; nadzór nad realizacją zawartej umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przyjętego na jej podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska oraz współpraca w tym zakresie ze Strażą Miejską; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; wykonywanie kontroli w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)

MANAGER - od 2 800 PLN

Pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych, budowanie wizerunku firmy na zewnątrz.
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2018-05-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 2 100 - 3 700 PLN

praca w zawodzie na delegacji oraz w Krakowie, montaz instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 600 PLN

Wykonywanie elewacji dociepleń, praca na rusztowaniu (typ PLETTAC), prace ogólnobudowlane.
1.BOGMAX BOGUMIŁ BZDYL - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE 2.BOG-MAR S.C. BOGUMIŁ BZDYL, MARIUSZ ZABDYR - 2020-08-10 - Wieliczka (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 400 PLN

sprzedawanie towarów w sklepie spożywczym, przyjmowanie towarów od konwojentów, układanie towarów na półkach
Osińska Agnieszka Mini-Market u Mariusza - 2019-03-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminalu płatniczego, sprzedaż bielizny w firmowym salonie. Praca w godz. 12.00-20.00. Pierwszy kontakt telefoniczny w celu umówienia na rozmowę.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK TARTACZNY - do 2 500 PLN

SORTOWANIE SUROWCA
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Ruda (łódzkie)

WYCHOWAWCA ŚWIETLICY - od 1 993 PLN

Kierowanie i organizowanie pracy opiekuńczo- wychowawczej w świetlicy szkolnej
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Snowidza (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNYM - od 2 100 PLN

obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2017-10-19 - Stobierna (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 200 PLN

opieka nad dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, wspieranie prac nauczyciela
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)