SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. BUŁGARSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. BUŁGARSKI) K/M

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-11-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. BUŁGARSKI) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, kompleksowa obsługa klientów w języku bułgarskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru, pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/BL/2016

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2016

Data dodania oferty pracy: 24.11.2016

Oferta pracy ważna do: 06.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - do 2 000 PLN

PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Konin (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 1 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów z Indii przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom z Indii informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w jęzku hindi i angielskim. Praca 12 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-11.
BITEXCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO DZIAŁU OFERTYZACJI WYROBÓW ŚRUBOWYCH I HUTNICZYCH - od 2 100 PLN

Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

realizacja procesów administracyjnych związanych z zakupami towarów i usług, stosowanie procedur zakupów obowiązujących w firmie, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupów
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-07-01 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY - 997,4 PLN

Wykonywanie telefonów z nową informacją biznesową. Wprowadzanie danych do baz danych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Połomia (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 000 PLN

Sprzedaż i zakup towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i klientów, prowadzenie negocjacji odnośnie cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA OPRACOWYWANIA WNIOSKÓW RPO - od 2 000 PLN

Poszukiwana osoba do opracowania wniosków z RPO 8.4 i innych oraz RPSW 10.01, 10.02 i innych
Ośrodek Kształcenia i Promowania Kadr "THETA" - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

Opis stanowiska: planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami, nadzór nad terminowością realizowanych zamówień, utrzymywanie optymalnego stanu magazynu,rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawcami, ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw, bieżąca negocjacja produktówWymagania: minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, wysokie zdolności organizacyjne, handlowe oraz negocjacyjne, świadomość biznesowa i orientacja na wyniki, praktyczna wiedza dotycząca organizacji i zarządzania procesami zakupowymi, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność i skrupulatność w działaniuFirma oferuje: stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę, wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami, niezbędne narzędzia pracy,pracę w miłej i przyjaznej atmosferze, możliwość zdobycia cennego doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie, pakiet socjalny, możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J.UKRAIŃSKIEGO, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH, PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami, przygotowanie ofert handlowych, realizacja planu sprzedażowego, reprezentacjia firmy na targach. Praca na terenie woj. śląskiego, wyjazdy jednodniowe.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

•Kompletacja zamówień•Dokonywanie uzgodnień z klientami dotyczących zakresu i terminu dostaw•Fakturowanie i przygotowanie dokumentacji towarzyszącej •Realizacja dostaw do klientów•Prowadzenie ewidencji magazynu•Prowadzenie rejestrów sprzedawanych wyrobów
COMMON S.A. - 2016-05-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

nabywanie umiejetności w zakresie obsługi klienta indywidualanego, przygotowywanie pod nadzorem indywidualnych projektów galazuterii papiernicznej, zapoznanie z procesem produkcyjnym w Fabryce Inspiracji, nabywanie umiejętności w pozyskiwaniu nowych klientów, sporządzanie umów z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

wyszukiwanie dostawców, negocjowanie cen, terminowe planowanie dostaw
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-06-28 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ I UMÓW - od 2 200 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów (telefon, e-mail), obsługa zamówień, kontrola listy zmaówien i wysyłek, osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywaie pozytywnych relacji z Klientami firmy, aktywna współpraca z przedstawicielami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży, aktywny wkład w tworzenei pozytwynego wizerunku firmy na rynku
KELS Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Kicin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
Ubezpieczenia Piotr Zgnilec - 2018-02-21 - Zamość (lubelskie)

Specjalista ds.sprzedaży - -

Media Expert sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - do 2 100 PLN

przygotowywanie i zmontowanie zbrojenia, przygotowanie, ułożenie mieszanki betonowej, wybór odpowiedniego gatunku stalowych prętów o określonej średnicy oraz przycięcie ich na odpowiedni wymiar i wygięcie w odpowiedni kształt, układanie zbrojenia na miejscu budowy w szalunkach i formach w sposob zgodny z projektem konstrukcyjnym. Regularne wyjazdy w delegacje służbowe na terenie kraju
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "ZANEX" ZDZISŁAW ZACŁONA - 2017-12-15 - Ryczówek (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 997,4 PLN

Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Konopiska (śląskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - od 1 850 PLN

Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych (w tym ocena surowca mięsnego, substancji dodatkowych oraz ocena produktu gotowego), kontrola wyrobu gotowego pod względem mikrobiologicznym i chemicznym, sporządzanie raportów jakościowych, współudział w optymalizacji procesów produkcyjnych.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-21 - Umienino-Łubki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 500 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU - 2 100 - 2 520 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

FRYZJER - od 9,25 PLN

usługi fryzjerskie
Salon Fryzjerski "Elżbieta" E.Klimowicz-Pietrzyk - 2016-03-16 - Zakopane (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY (AKCESORIA MEBLOWE) - od 1 850 PLN

- profesjonalna obsługa klienta,- udzielanie fachowych porad, odpowiedzi na pytania klientów,- realizacja zamówień klientów.
Meble.pl S.A. - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S OFERTOWANIA (BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA) - od 5 000 PLN

Przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z Ustawą zamówień publicznych, kosztorysowanie, korespondencja z Inwestorami, rozliczanie robót, przygotowanie dokumentacji odbiorowych. Praca na samodzielnym stanowisku.
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Jerzmanowa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 800 - 2 900 PLN

Tworzenie albumów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 7 000 PLN

wyksz. średnie lub wyższe,doświadczenie min. 2 lata,miejsce pracy: Ostrów Wiellkopolski
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)


Wybierz powiat