STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 3672) Żnin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 3672)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2018-06-07
Lokalizacja: Żnin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:700-Lecia 37, 88-400 Żnin, powiat: żniński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 3672)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żnin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żnin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem Inspektoratu i stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty19 czerwca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Żninieul. 700-lecia 37, 88-400 Żnin
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2018
Data dodania oferty pracy: 06.06.2018
Oferta pracy ważna do: 19.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Palacz pieców zwykłych
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Czarnca (świętokrzyskie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-28 - Żary (lubuskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Piekarnia-Cukiernia "PELLOWSKI" - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
CA RICHMANN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-07-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie elementów do malowania, malowanie natryskowe, malowanie wałkiem lub pędzlem, obróbka końcowa malowanych elementów
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagane: biegła znajomość programów graficznych: AutoCAD oraz Inventor (warunek konieczny) znajomość zasad rysunku technicznego w stolarce drzwiowej doświadczenie na podobnym stanowisku w zakładzie produkcji drzewnej wykształcenie wyższe techniczne znajomość technologii obróbki oraz uszlachetniania drewna i tworzyw drzewnych kreatywność i zdolność do znajdowania twórczych rozwiązań analityczne myślenie dyspozycyjność oraz mobilność wytrwałość w dążeniu do celu mile widziana znajomość angielskiego. Charakterystyka pracy: aktualizacja oraz przygotowanie dokumentacji technologicznej projektowanie nowych wyrobów oraz koordynacja wdrażania nowych projektów na wydziałach produkcyjnych ulepszanie procesów i niezbędnego wyposażenia technicznego. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: : rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie mooich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r o ochronie danych osobowych, dz.U. nr 133,poz.883)
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-14 - Zwonowice (śląskie)
praca socjalna , przeprowadzanie wywiadów środowiskowych , obsluga adm.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku - 2017-04-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć z dorosłymi w Opolu. Praca 5 godzin tygodniowo
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. migrowaniem aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych na podstawie wniosków złożonych bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.Ważniejsze zadania: migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; zlecanie zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku; wydawanie odpisów zmigrowanych aktów stanu cywilnego; asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)
Kelner. Kontakt tel. 602 531 064
RAK-POL spółka z o. o - 2016-07-04 - Raków (świętokrzyskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc w kuchni
kontakt przez OHP - 2018-07-06 - Namysłów (opolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA - 2016-11-17 - Piła (wielkopolskie)
-
Kompleksowa Obsługa Budownictwa - Kujawski Sp. z.o.o. - 2016-10-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac pomocniczych w obiektach świadczących usługi hotelarskie, w tym utrzymywanie czystości i porządku w części hotelowej i ogólnodostępnej obiektu, wykonywanie prac pomocniczych związanych z obsługą gości hotelowych itp.
MULTIMARE INVESTMENT Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Mielenko (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego minimun 1 rok stażu pracy na wymaganym stanowisku
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom - 2016-12-14 - Brzeziny (łódzkie)
kontrola wejść do szkoły, sprzątanie pomieszczeń szkolnych.
Szkoła Podstawowa Nr 15 - 2017-10-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Transport towarów. Kontakt tel. 501 636 366
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Zieliński" w Rakowie, ul. Klasztorna 27A,26-035 Raków - 2017-04-18 - Raków (świętokrzyskie)
Prace pomocnicze przy handlowcu
ALFA DAMIAN DULEBA - 2016-05-23 - Kalisz (wielkopolskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
rozwożenie ulotek i pracowników, którzy będa zajmować się kolportażem ulotek
Reklama DIKI Dystrybucja Małgorzata Sumińska Firma Handlowo Usługowa - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska S.A. - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące utrzymanie czystości
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
zgodny z pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Opoczno (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane. Preferowana forma kontaktu telefon : 609619780
Firma Ogólnobudowlana - D.Nalewajek - 2016-04-14 - Godzięcin (dolnośląskie)