STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI Iława oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.

Data publikacji: 2019-06-25

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wiejska 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.250 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pray Niezbędne: - wykształcenie średnie, Pożądane: - wykształcenie wyższe - minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjnąWymagania dodatkowe - znajomość Instrukcji Kancelaryjnej w zakresie obiegu dokumentacji wpływającej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie załatwiania spraw, doręczania, przyjmowania skarg i wniosków, - znajomość przepisów w zakresie udostępniania informacji, - umiejętność obsługi pakietu MS Office - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność - umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej - chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji - nastawienie na wyniki, terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność Dodatkowe informacje: - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika - skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Iławie ul. Wiejska 1 14-200 Iława Warunki pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1 piętrowy z poddaszem, - stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, - przy wejściu do budynku znajduje się podjazd - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami na parkingu ogólnodostępnymSzczegółowe informacje:https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-obslugi-korespondencji-/741377

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Teatralna 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie niezbędne i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty- 4 lipca 2019 r.Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4 82-300 Elbląg Wydział Kadrowo-Płacowy z dopiskiem "OFERTA PRACY"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Elbląg

Gmina pracodawcy: Elbląg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Elbląg

Ulica pracodawcy: Teatralna

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.06.2019

Data dodania oferty pracy: 25.06.2019

Oferta pracy ważna do: 04.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7aaa1f34e7eb901522cc77d6ab15e35

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac pomocniczych przy wypieku ciast, przestrzeganie higieny produktów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Korczyna (podkarpackie)

SZLIFIERZ-OSTRZARZ - od 2 200 PLN

naprawa maszyn i urządzeń do obróbki drewna, ostrzenie pił i frezów
IMPERIA SERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-22 - Okonek (wielkopolskie)

MONTER MEBLI - od 2 250 PLN

skręcanie elementów, skręcanie mebli i przygotowywanie do transportu.
Sklep Meblowy "Jędruś" Andrzej Rosalski - 2019-04-17 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)

ROZNOSICIEL GAZET REKLAMOWYCH - od 7 PLN

Roznoszenie gazet reklamowych do indywidualnych skrzek pocztowych na wyznaczonym terenie.
kontakt przez OHP - 2016-02-10 - Radlin (śląskie)

OPERATOR SUSZARNI I URZĄDZEŃ MIESZALNI PASZ - od 1 850 PLN

Praca na mieszalni pasz.
Spółdzielnia "ADOROL" - 2016-08-11 - Studźce (wielkopolskie)

FRYZJER - do 1 850 PLN

usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJW REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z administracją i gospodarką magazynową Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych zadań należeć będzie: przyjmowanie do magazynu Urzędu zakupionego towaru; wydawanie materiałów z magazynu na podstawie zatwierdzonego dokumentu RW; prowadzenie rejestru druków PZ i RW; zabezpieczenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, artykuły higieniczne oraz artykuły spożywcze; prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją, wydawaniem oraz zamawianiem druków w tym druków ścisłego zarachowania; wnioskowanie o przydział dla pracowników obsługi Urzędu ubrań roboczych, zgodnie z tabelą przydziału, a także zabezpieczenie i ewidencjonowanie zakupionej ochronnej odzieży roboczej na kartach BHP; wydawanie nowego sprzętu komputerowego z magazynu Urzędu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 2 250 PLN

Obsługa maszyny produkcyjnej.
"AGRO Chłopecki" Radosław Chłopecki - 2019-01-21 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DROGOWNICTWA W REFERACIE NADZORU DROGOWEGO I ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIASTA TORUNIA. - od 2 500 PLN

W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR/KA PRODUKCJI - od 11,29 EUR

- nadzór na pracownikami oraz wyposażeniem/maszynami działu;- kontrola CCP (krytycznych punktów kontroli);- dbałość o kompletowanie zamówień;- weryfikacja ilości i jakości zamówień;- kierowanie zespołem -identyfikowanie i rozwiązywanie małych usterek technicznych;- dbałość o pracę zespołu zgodnie z zasadami higieny i bezpieczeństwa w miejscu pracy - dbałość o porządek w miejscu pracy i dopilnowanie czystości maszyn i linii produkcyjnej po zakończeniu pracy
Agrafresh - 2016-04-27 - Belgia (Belgia)

PRACOWNIK OBSŁUGI GOSPODARCZEJ - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i łazienek oraz terenów wokół komisariatu, odśnieżanie w okresie zimowym, codzienne wynoszenie odpadów i śmieci, mycie okien 3 razy w roku, pranie zasłon i firan, czyszczenie żaluzji. Miejsce wykonywania pracy : Komisariat Autostradowy w Gliwicach (skrzyżowanie autostrady A-1 z DK-88). Brak możliwiości dojazdu do Komisariatu komunikacja miejską. Umowa o pracę na zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI (NR 5118) - od 2 100 PLN

Zapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ANALITYK DANYCH POZIOM 1 - od 4 357,5 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku Analityk Danych, L1 jest odpowiedzialna za zbieranie przetwarzanie i utrzymywanie danych w wewnętrznych bazach danych oraz produktach naszej firmy. Ma bezpośredni kontakt z interesariuszami m.in. Giełdy rosyjskie, ukraińskie, Exchange Managers, Business Analysts, osoba ta odpowiada również za usprawnienie, automatyzowanie i dostosowywanie naszych produktów do wymogów i zmian jakie zachodzą u dostawców danych.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji i zwrotów, praw negocjajcji, dbanie o porządek w miejscu pracy, nadzór nad zamówieniami towaru, pakowanie produktów zakupionych przez klientów, dbałość o odpowiednią ekspozycję w sklepie, udzielanie informacji o towarach, pomoc w rozwiązywaniu wątpliwości klientom co do dokonywanych zakupów
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

REF SPECJALISTA DS. GEOMETRII KÓŁ - od 2 100 PLN

Wykonywanie geometrii kół
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 0986) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC - 1 850 - 2 000 PLN

Sklep mięsny, obsługa klienta, przyjęcie towaru, ekspozycja towaru. 1 - osoba pełny etat, 2 osoba - 1/2 etatu. Praca w godz. 8:00-18:00, wtorek-sobota (soboty do 14:00)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MASARNIA BRZOZOWSCY S.C. KRZYSZTOF BRZOZOWSKI, MARCIN BRZOZOWSKI - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW - 2 600 - 3 200 PLN

Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni - 2017-10-20 - Bochnia (małopolskie)

POMOCNIK SERWISANTA - od 2 000 PLN

Pomocnik serwisanta w branży zajmującej się naprawą tachografów i ogrzewań samochodowych.Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + premia uznaniowa 600 zł
X SERWIS Sebastian Paliński - 2016-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KONSERWATOR - do 1 555,5 PLN

Dbanie o dobry stan urządzeń technicznych, elektrycznych i gazowych w szkole podstawowej.Praca jednozmianowa w wymiarze 6/8 etatu.Praca w oparciu o umowę na czas nieokreślony.Sala B
Szkoła Podstawowa Nr 23 im. gen. Staefana "Grota" Roweckiego - 2018-10-02 - Wrocław (dolnośląskie)

BETONIARZ - PUCHAŁY - od 1 618,75 PLN

produkcja mieszanki betonowej, produkcja drobnych miarowych elementów budowlanych, praca w godz. 7-17 lub 7-16 od poniedziałku do piątku
P. P. H. U. MATBUD JASTRZĘBSKI MACIEJ - 2016-03-09 - Puchały (mazowieckie)

SPRZĄTACZ-SPRZĄTACZKA - do 13,7 PLN

Utrzymanie czystości na terenie obiektu obsługiwanego przez firmę, sprzątanie przy pomocy maszyn czyszczących.
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Gdańsk (pomorskie)

STAŻ - MECHANIK - SPRZEDAWCA ROWERÓW I ART. SPORTOWYCH - 997,4 PLN

- przygotowanie towaru do sprzedaży;- znajomość programu magazynowego, kasy fiskalnej, obsługi sprzedażowej;- szkolenie z zakresu sprzedaży produktów;- budowa roweru, znajomość narzędzi i stanowiska serwisu rowerowego;- przygotowanie roweru do sprzedaży;- naprawa roweru w zakresie hamulców, przerzutek, wymiana ogumienia.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Chorzów (śląskie)

NAUCZYCIEL PLASTYKI I TECHNIKI - od 400 PLN

Nauczanie plastyki i techniki w klasach IV - VI; wymiar czasu pracy: 4 godz/tyg.; pracodawca prosi wstępnie o kontakt telefoniczny oraz aplikowanie CV na podany adres e-mail
Szkoła Podstawowa w Gąbinie - 2016-08-05 - Gąbino (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Obsługa wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-12-18 - Biłgoraj (lubelskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ (NR 4630) - od 2 100 PLN

nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej w Dąbrowie Biskupiej
Szkoła Podstawowa im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej - 2017-12-22 - Dąbrowa Biskupia (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 19,1 PLN

Przygotowywanie materiałów do wydania na budowę, wyjazdy po zaopatrzenie, dbanie o teren posesji itp.
PUCHALSKI WIESŁAW "INTERMAX" - 2018-09-12 - Przygodzice (wielkopolskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 13,7 PLN

Obsługa pulpitów sterowniczych, kontrola pracy urządzeń, obsługa pomocnicza
IDM PL JOANNA KALINKOWSKA - 2018-09-14 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)


Wybierz powiat