SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz wszelkich spraw związanych z obsługą kadrową;2. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i przebiegiem pracy pracowników;3. Nadzorowanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;4. Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania oraz przedkładanie wniosków dotyczących zaległych urlopów;5. Naliczanie gratyfikacji za wysługę lat na podstawie posiadanych dokumentów;6. Gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem zawodowym pracowników;7. Prowadzenie kontrolnego rejestru badań okresowych i kontrolnych;8. Organizowanie i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi;9. Gromadzenie i właściwe zabezpieczanie dokumentacji kadrowej;10. Sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych tj. ruchu pracowników, stanu zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy dla potrzeb GUS;11. Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań;12. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem służby przygotowawczej;13. Koordynowanie zadań związanych z przygotowywaniem przez kierowników działów okresowego oceniania pracowników, przegląd i analiza ocen oraz wykorzystanie wyników ocen do przedstawiania wniosków bezpośredniemu przełożonemu;Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.

Data publikacji: 2020-11-25

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz wszelkich spraw związanych z obsługą kadrową;2. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i przebiegiem pracy pracowników;3. Nadzorowanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;4. Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania oraz przedkładanie wniosków dotyczących zaległych urlopów;5. Naliczanie gratyfikacji za wysługę lat na podstawie posiadanych dokumentów;6. Gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem zawodowym pracowników;7. Prowadzenie kontrolnego rejestru badań okresowych i kontrolnych;8. Organizowanie i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi;9. Gromadzenie i właściwe zabezpieczanie dokumentacji kadrowej;10. Sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych tj. ruchu pracowników, stanu zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy dla potrzeb GUS;11. Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań;12. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem służby przygotowawczej;13. Koordynowanie zadań związanych z przygotowywaniem przez kierowników działów okresowego oceniania pracowników, przegląd i analiza ocen oraz wykorzystanie wyników ocen do przedstawiania wniosków bezpośredniemu przełożonemu;Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. posiadanie obywatelstwa polskiego,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. posiadanie nieposzlakowanej opinii,Wymagania dodatkowe:1. preferowane kierunki lub specjalności studiów: ekonomia, administracja.2. znajomość Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych,3. szkolenia lub kursy w zakresie kadr i płac,4. obsługa pakietu komputerowego MS Office,5. co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku administracyjno - biurowym,6. umiejętność analitycznego myślenia,7. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,8. odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

danePracodawcy_nip: 7743228891

danePracodawcy_regon: 364496140

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa wart. 22l § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, - własnoręcznie podpisany,2. własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,4. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,6. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz zaświadczenie dokumentujące bieżące zatrudnienie,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a przepis prawa nie wymaga.8. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Sposób składania dokumentów:1. Dokumenty z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - specjalista w Dziale Organizacyjnym" w zamkniętej kopercie należy składać w pok. 518 lub przesłać pocztą na adres:Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego ul. Bielska 5909-400 Płock2. Termin składania ofert: 7 grudnia 2020 r., w przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje datawpływu do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.Ważne informacje:1. List motywacyjny, CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,2. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,3. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.4. Oferty, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.6. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.7. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej Starostwa.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30-15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 25.11.2020

Oferta pracy ważna do: 07.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98843cce479a3e6adcaf9e49e939d8bf

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 768 PLN

sporządzanie i przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Milanówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SALONIE PLUS - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie środków pieniężnych, archiwizacja dokumentów, profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy, koordynowanie ruchu klientów w salonie
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI ROZLICZEŃ FINANSOWYCH I SPRAWOZDAWCZOŚCI W PROJEKCIE - 2 800 - 3 400 PLN

Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenie w prowadzeniu dział. promocyjnych i rekrutacyjnych oraz w organizacji i monitoringu działań szkoleniowych, w tym projektach EFS; 2 lata dośw. w rozliczaniu proj. UE, w tym o wartości powyżej 1 min zł; obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, pakiet MS Office, zdolności interpersonalne, analityczne myślenie, praca w zespole, asertywność; zakres obowiązków: przygotowanie planu promocji, koordynacja pracy punktu kontaktowego, działań promocyjnych i rekrutacji, rejestr zgłoszeń, przygotowanie umów z UP, wybór wykonawców szkoleń i egzaminów, rejestr wydatków oraz kontrola ich prawidłowości i zgodności z budżetem projektu, weryfikacja, zatwierdzanie dok. do wypłaty; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACHPRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH - 2020-01-27 - Gliwice (śląskie)

DEKARZ - od 4 210,18 PLN

prace dekarskie; praca na terenie województwa zachodniopomorskiego
USŁUGI BUDOWLANE GRZEGORZ KOWALSKI - 2019-08-13 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - do 3 500 PLN

Zgodnie z ustawą o służbie BHP
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2019-08-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

STAŻ- SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

obsługa klienta, sporządzanie ofert handlowych, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie zleceń serwisowych, przyjmowanie dostaw towarów
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 000 PLN

- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

NAUKA: OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, OBSŁUGI KASY FISKALNEJ. ZAPOZNANIE SIĘ Z BAZĄ TOWARÓW, ZE SPOSOBAMI KOMUNIKACJI KLIENTA, ZE SPOSOBAMI WYSYŁKI .
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Lubomyśle (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 3 492,13 PLN

Rekrutacja i selekcja pracowników. Praca w Krakowie + delegacje do innych państw (Rosja, Białoruś, Ukraina).
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)

DORADCA SERWISOWY W SERWISIE BLACHARSKO- LAKIERNICZYM - od 2 600 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie samochodów do naprawy, wydanie samochodu po naprawie, komunikacja z klientem poprzez kontakt osobisty/e-mail/telefon/SMS, nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw, przygotowywanie dokumentacji do Towarzystw Ubezpieczeniowych
"ANRO" Ryszard Ostrowski - 2019-12-16 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 100 PLN

wstępna weryfikacja i selekcja kandydatów zainteresowanych pracą, aktywne budowanie bazy kandydatów, utrzymywanie i koordynacja relacji z klientem, dbanie o wysoką jakość usług świadczonych przez firmę
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp.z o.o. - 2018-03-29 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) sporządzanie projektów umów;9) zawieranie umów z wybranymi oferentami. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 30.11.2020 do godziny 14:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji - tel. (71) 782-35-18 w godz.: 9:00-14:00. Oferta dostępna w sali E.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. ANGIELSKI) - od 3 500 PLN

obsługa klienta przez telefon, emaile oraz czat; odbieranie połączeń; praca również w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Obsługa przetargów publicznych, obsługa kleintów - przedsiębiorców, przygotowywanie ofert handlowych
INWAR S.A. - 2016-06-15 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. Praca wymaga umiejętności porozumiewania się z klientem z Iranu.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej firmy;Naliczanie płac;
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 1 440 PLN

1. Ogólne zasady przestrzegania bhp.2. Zapoznanie się z obsługą kasy fiskalnej.3. Poznanie asortymentu spożywczego na regałach sklepu.4. Kontrola artykułów dostarczonych do sklepu zgodnie z HACCAP.5. Zapoznanie się z programem magazynowym "Subiekt".6. Dbanie o czystość powierzchni magazynowych i sklepowych.7. Obsługa klientów i sprzedaż artykułów.
kontakt przez PUP - 2020-11-05 - Parczew (lubelskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - TECHNIK HANDLOWIEC - 997,4 PLN

aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientmi firmy, przygotowywanie i wysyłanie ofert, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Kompletowanie i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur zbiorczych
BAKOMA S.A. - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYCZNYCH - od 1 650 PLN

Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecanie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu o Linux/ Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa na czas określony 7 miesięcy; godziny pracy: 7.00-11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 440 PLN

- wprowadzanie zamówień,- obsługa procesu fakturowania, - kompletowanie dokumentacji, - przygotowanie prób do wysyłek klientom
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Albertów (śląskie)

SPECJALISTA DS. HACCP - 3 500 - 4 000 PLN

rozliczanie produkcji, prace biurowe
AVALON FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Korytków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. POMIARÓW PEM W LABORATORIUM - od 2 250 PLN

wykonywanie pomiarów pola elektromagnetycznego dla potrzeb BHP i ochrony środowiska ogólnego i ludzi, wykonywanie i opracowywanie dokumentacji z badań PEM, współorganizacja pracy laboratorium, praca na wysokości, na stacjach bazowych sieci komórkowych, praca biurowa przed komputerem
LABORATORIUM ANTEO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-18 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - do 3 000 PLN

rejestrowanie i przyjmowanie zleceń, sporządzanie planu produkcyjnego, analiza dokumentacji technicznej, obsługa magazynowo - sprzedażowa
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe SCANBET SP. Z O.O. - 2016-07-19 - Chociwel (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. NADZOROWANIA I ZARZĄDZANIA REALIZACJĄ KONTRAKTU - od 2 250 PLN

Pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiajacego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
GRAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Lubliniec (śląskie)


Wybierz powiat