SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 293,58 PLN

Zakres obowiązków: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.

Data publikacji: 2017-03-08

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 293,58 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 293,58 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017

Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonychklauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającegozgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:8 marca 2017 r. do dnia 21 marca 2017 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 Racibórz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 08.03.2017

Oferta pracy ważna do: 21.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Częstochowa (śląskie)

BRUKARZ - od 2 100 PLN

Brak danych
PANDA-BUD - 2018-04-03 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łącko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG - 997,4 PLN

korespondencja z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Stare Babice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 100 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - 4 000 - 6 000 PLN

obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 100 PLN

gromadzenie i przechowywanie dokumentacji firmy, obsługa urządzeń biurowych, windykacja należności, obsługa programu księgowego i bakowego;
MULTI-FRIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 000 PLN

wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ( ART.150F - WYMIANA) - od 2 100 PLN

tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU - od 2 400 PLN

Obsługa klienta niemieckiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 4 950 PLN

Obsługa klienta z kraju i zagranicy, przygotowywanie ofet, negocjacje, zawieranie umów handlowych, realizacja zamówień, przygotowanie dokumentów dotyczących importu i eksportu, zamawianie towaru u dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Reguły (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI-KSIĘGOWA - od 2 100 PLN

ksiegowanie dokumentow,archiwizacja dokumentow ksiegowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wielichowo (wielkopolskie)

Specjalista ds. Sprzedaży (dział Drobne AGD) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:

sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Sporzadzanie deklaracji do US, ZUS, PEFRON, GUS. Proste prace administracyjne.
"BALTIC WOOD" S.A. - 2017-04-21 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

przygotowywanie i udział w postępowaniu o udzialanie zamówień publicznych, przygotowywanmie dokumentacji, projektowanie i monitorowanie stanu warunków pracy
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - 997,4 PLN

Wycieranie kurzu, zamiatanie, dezynfekcja podłóg. Mycie, czyszczenie, okurzanie łazienek i toalet. uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych. Opróżnianie koszy do śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 200 PLN

obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklam i promocji, obsługa klientów z zagranicy
SHARJEEL ASHAN TRADERS & SERVICES - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - do 2 400 PLN

Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 060 PLN

obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy. Praca od 8-16.
Fundacja Football Academy Group - 2018-03-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANZIACYJNYCH - od 2 200 PLN

organizacja i koordynacja działań związanych z realizacją projektów, współpraca z innymi komórkami organziacyjnymi, dbałość o dokumnetację
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 500 PLN

Rozliczenia dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Sprzedaż podłóg, schodów, drzwi, mebli, projektowanie mebli
ETSSO Tomasz Podgórski - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI ZAGRANICZNEJ - 2 000 - 2 500 PLN

Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)

SPECJALISTA FIZJOTERAPII - 997,4 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu terapii ruchowej, zajęcia sportowe, usprawniające z podopiecznymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rożdżały (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

polisy ubezpieczeniowe, praca z klientem, rozliczanie polis, sprawdzanie, praca w archiwum firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 600 PLN

pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI IT BUSINES DEVELOPER - od 2 100 PLN

Specjalista zastosowań informatyki IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)