SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 108,07 PLN

Zakres obowiązków: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.

Data publikacji: 2017-01-09

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 108,07 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 108,07 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:9 stycznia 2017 r. do dnia 20 stycznia 2017 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 Racibórz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 09.01.2017

Oferta pracy ważna do: 20.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII - od 2 500 PLN

Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI BUDOWLANYCH - od 2 500 PLN

projektowanie konstrukcji, sporządzanie dokumentacji przetargowych, przygotowywanie umów, obsługa klienta
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Szkolenie na temat sprzedawanych urządzeń techniki grzewczej poprzez osobiste szkolenia wizytujących firmę przedstawicieli producentów oraz poprzez słuchanie romów doświadczonych pracowników z klientami, sporządzanie przykładowych ofert i dobór urządzeń w celach szkoleniowych, przygotowanie w programie graficznym reklam i ulotek, zapoznanie się z zasadami sporządzania umów montażowych urządzeń i instalacji, zapoznanie się z funkcjami programu komputerowego CORAX.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA -CD - 2 300 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 2300 zł brutto + premia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 100 PLN

Sprzedaż sprzętu i akcesoriów komputerowychpraca w godz. 10-18
tbcom - Barsznica Tomasz - 2018-10-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 000 PLN

Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie i wysyłanie ofert usług dla rosyjsko i anglojęzycznych klientów, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjsko i anglojęzycznymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, planowanie i wdrażanie promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni.
Twój StartUp - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA/KA DS. WSPÓŁPRACY, EWALUATOR WEWNĘTRZNY PROJEKTU - od 2 100 PLN

Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA DZIALE SPOŻYWCZYM - 2 300 - 2 500 PLN

Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-08-20 - Nysa (opolskie)

ORGANISTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Słopnice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - STAŻ POWER III - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - 2 500 - 3 500 PLN

przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Ozimek (opolskie)

MASAŻYSTA - od 2 300 PLN

Oferta z programu zatrudnieie osób do 30 roku życia. Wykonywanie masaży klasycznych i relaksacyjnych. Wymagania: min. średnie techniczne -masażysta.
NORD INVEST Przemysław Łącki - 2017-05-16 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA HR - od 5 500 PLN

Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Zagniatanie ciasta na pizze, mycie i krojenie warzyw, sprzątanie na kuchni.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Międzylesie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH - 2 650 - 3 200 PLN

Nadzór na sprawnym zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych, gastronomicznych, medycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

KASJER / SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsluga kasy fiskalnej
TUBA sp. z o.o. - 2016-09-15 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 061,22 PLN

Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Słupsk (pomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - od 2 200 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta; dwie zmiany, miejsce pracy: Gierałtowice;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-08 - Gierałtowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU - od 1 400 PLN

MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 200 PLN

planowanie potrzeb materiałowych, składanie zamówień na surowce niezbędne w procesie produkcji, obsługa zamówień kosztowych, współpraca z dostawcami, dystrybutorami, podwykonawcami w dziedzinie optymalizacji cen, terminów i jakości dostaw, negocjacja cen, nadzór i koordynacja zadań wykonywanych przez podwykonawców, obsługa reklamacji w zakresie towarów i usług.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-10-03 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS UMÓW - od 2 600 PLN

Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MEDYCZNYM - od 2 500 PLN

Sprzedaż artykułów medycznych
"Pofam-Poznań" O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz" - 2018-08-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 000 PLN

analiza ryknu oraz monitoring działań konkurencjiokreślenie grupy docelowej potencjalnych nabywcówsporzadzanie oraz wdrażanie działań marketingowychpozyskiwanie nowych klienów
LES HIGIENA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Wykładanie towaru, kontrola dat przydatności,nadzorowanie pracy podwładnych, przeprowadzanie i nadzorowanie inwentaryzacji.Praca w systemie 2 zmianowym od 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00
CARREFOUR POLSKA SP. Z O.O. - 2016-03-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)